Συζητήθηκαν μεταξύ άλλων τρόποι περαιτέρω βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Αντρέας Σλάιχερ, διευθυντή για την εκπαίδευση και τις δεξιότητες του ΟΟΣΑ και ιδρυτή του προγράμματος αξιολόγησης μαθητικών επιδόσεων PISA.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης, επισημάνθηκε η σημασία των μεταρρυθμίσεων που έχουν υλοποιηθεί στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, σε συνέχεια των επαφών που είχε ο κ. Σλάιχερ με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
Τονίστηκε η ιδιαίτερα θετική επίδραση που έχουν η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο μάθημα, η αναβάθμιση της επαγγελματικής και τεχνικής εκπαίδευσης, η απαγόρευση της χρήσης κινητού τηλεφώνου στο σχολείο, όπως και πρωτοβουλίες για τη διεύρυνση του δικτύου πρότυπων σχολικών μονάδων, ειδικά σε περιοχές που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες κοινωνικές ή οικονομικές προκλήσεις.
Συζητήθηκαν επίσης τρόποι περαιτέρω βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, με βάση βέλτιστες πρακτικές που προκύπτουν από την πλούσια εμπειρία του ΟΟΣΑ σε δεκάδες χώρες.
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Θ. Δουζόγλου: Ο ομογενής επιχειρηματίας από τη Βενεζουέλα ιδρύει εταιρεία για ξενοδοχεία και ακίνητα
- N. Mπέρτσος: Μπαίνει στα τουριστικά καταλύματα το πρώην στέλεχος της Grivalia και της Εurobank
- Tethys: Το ελληνικό success story προβληματικών δανείων του ξενοδοχειακού κλάδου
- Τετραήμερο 28ης Οκτωβρίου: Γεμάτοι οι ουρανοί της Aegean με 95% πληρότητα οι διεθνείς προορισμοί – Οι τοπ επιλογές
- Ανασυγκροτήθηκε το Δ.Σ. της Τράπεζας Χανίων: Πρόεδρος ο Μιχαήλ Μαρακάκης
- Κατατέθηκε η αχρείαστη τροπολογία για τον Άγνωστο Στρατιώτη: 6 υπουργοί υπογράφουν και αναθέτουν σε ιδιωτική εταιρεία να σβήσει τα 57 ονόματα των Τεμπών!
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με άνοδο ξεκίνησε η εβδομάδα
- Λαβρόφ και Ρούμπιο συζήτησαν τα «επόμενα βήματα προς τη διευθέτηση του πολέμου στην Ουκρανία»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις