Ενα πραγματικό περιστατικό από ATM με λογότυπο Cashflex, που δεν αναγνώρισε αρχικά κάρτα της Revolut αλλά ως δια μαγείας το ATM άλλαξε σε λίγες μέρες και έγινε πάλι Τράπεζα Πειραιώς...
Το θέμα των τραπεζικών χρεώσεων στα ATM’s του δικτύου της συνεργασίας Τράπεζας Πειραιώς-Cashflex που προκάλεσε την οργή του κόσμου και ανάγκασε την κυβέρνηση να πάρει πρωτοβουλία και να προχωρήσει σε δραστική μείωση των προμηθειών, έχει και άλλες διαστάσεις. Στο παρόν άρθρο περιγράφουμε ένα πραγματικό περιστατικό από ATM με λογότυπο Cashflex, που δεν αναγνώρισε αρχικά κάρτα της Revolut αλλά ως δια μαγείας το ATM άλλαξε σε λίγες μέρες και έγινε πάλι Τράπεζα Πειραιώς. Η υπόθεση έχει ως εξής:
Αναστάτωση προκάλεσε σε έναν πολίτη ένα πραγματικό περιστατικό που του συνέβη σε ένα από τα ATΜ του δικτύου της συνεργασίας της Τράπεζας Πειραιώς με την Cashflex. Πρόκειται για ATM το οποίο βρίσκεται στην οδό Λιοσίων 261, στο κατάστημα Σκλαβενίτη. Σύμφωνα με το περιστατικό, πριν μία εβδομάδα επισκέφτηκε το συγκεκριμένο μηχάνημα που ήταν ντυμένο με τα χρώματα της Cashflex. Επιχείρησε να πάρει χρήματα με την χρεωστική του κάρτα, της Revolut, αλλά το μηχάνημα δεν ανταποκρίθηκε. Το μηχάνημα εμφάνισε το μήνυμα “λυπούμαστε, η συναλλαγή αυτή δε μπορεί να ολοκληρωθεί“.
Ο αναγνώστης μας, ξαναπήγε την επόμενη μέρα, όμως το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το ίδιο, όπως και την μεθεπόμενη μέρα.
Ο ίδιος όπως μας είπε, τηλεφώνησε στην εταιρεία Cashflex και έθεσε το ζήτημα. Του απάντησαν πως δεν έχει καμία σημασία η εκδότρια τράπεζα, αλλά ο τύπος της χρεωστικής κάρτας και συγκεκριμένα εάν είναι mastercard ή visa. Η δική του κάρτα είναι Mastercard και όμως χρήματα δεν μπόρεσε να πάρει.
Ο πολίτης την Δευτέρα, 21 Ιουλίου, ξαναπήγε στο μηχάνημα και ως δια μαγείας το ATM είχε αλλάξει είχε γίνει πάλι Τράπεζα Πειραιώς! Εβαλε την κάρτα και έκανε κανονικά την ανάληψη.
Σε επικοινωνία του ίδιου με την Τράπεζα Πειραιώς, του διεμήνυσαν ότι το ότι δεν μπορούσε να πάρει χρήματα δεν ήταν θέμα της τράπεζας, αλλά της κάρτας, οπότε του είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσει με την Revolut. Ωστόσο, σε επισήμανση του πολίτη ότι με την ίδια κάρτα έχει κάνει ανάληψη από όλες τις υπόλοιπες τράπεζες και αφού το πρόβλημα είναι η κάρτα τότε γιατί άλλαξε ξανά το μηχάνημα και έγινε πάλι Πειραιώς, απάντηση από τους αρμόδιους της Τράπεζας, δεν έλαβε ακόμα…
Στη διάθεση της Τράπεζας της Ελλάδος τα στοιχεία του πολίτη εάν επιθυμεί να ασχοληθεί με το θέμα.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι λίγα χρόνια νωρίτερα, οι ελληνικές τράπεζες σε συνεργασία με την ελληνική πολιτεία, τεχνηέντως δεν αναγνώριζαν τους ευρωπαϊκούς λογαριασμούς και κάρτες ορισμένων ξένων τραπεζών (Revolut, N22, viva). Το θέμα είχε αρχικά αναδείξει ο Χάρης Καρώνης, πρώην Viva (νυν More.com), που είχε κάνει και την καταγγελία για το τραπεζικό καρτέλ, το οποίο αποδείχθηκε ότι υπήρξε. Σύμφωνα με τα στοιχεία, όλη η νομοθεσία του κράτους και της ΑΑΔΕ ήταν έτσι γραμμένη ώστε μεθοδευμένα τα IBAN τραπεζών του ευρωπαϊκού χώρου να μην αναγνωρίζονται από τις τραπεζικές και τις αρχές του κράτους, καταστρατηγώντας τον ανταγωνισμό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Geely: Πάνω από 1 εκατ. πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το α’ εξάμηνο
- Η COSMOTE TELEKOM φέρνει το Robbie Williams στο Καλλιμάρμαρο
- Ο Τραμπ αποσύρει τις ΗΠΑ από την UNESCO
- Λευκός Οίκος: Απαγορεύει στη Wall Street Journal να ταξιδεύσει με τον πρόεδρο στη Σκωτία
- Μπέσεντ: Η προθεσμία για τους δασμούς στην Κίνα στις 12 Αυγούστου μπορεί να παραταθεί
- ΕΛΓΑ: Πληρώνει τώρα 13,5 εκατ. ευρώ για τις πυρκαγιές του 2021
- Σε εξέλιξη μεγάλη φωτιά στον Φενεό Κορινθίας
- Η Coca-Cola θα κυκλοφορήσει τελικά νέο προϊόν, φτιαγμένο με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις