Στην ψηφιακή εποχή ο καταναλωτής έχει αλλάξει. Οι ανάγκες του είναι διαφορετικές, οι προτεραιότητές του δεν είναι ίδιες με εκείνες του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος, αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές τεχνολογίες και επιλέγει αλυσίδα ή κατάστημα για τις αγορές του, έχοντας ως βασικό κριτήριο την εμπειρία που του προσφέρεται.
Ο καταναλωτής ζητά περισσότερα, καθώς αναζητά τη βέλτιστη εμπειρία και πολλαπλές επιλογές. Ζητά να μπορεί να συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με τα ψηφιακά κανάλια, θέλει να έχει ευελιξία στις πληρωμές του και, προφανώς, ψάχνει το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης και παράδοση όποτε αυτός/ή το επιθυμεί.
Διαθέτοντας ποσό 100 εκατ. ευρώ, το πλάνο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα, σε συνδυασμό με εκείνη των online αγορών και της εξυπηρέτησης από ψηφιακά κανάλια. Σύμφωνα με την εταιρεία άλλωστε, τα βήματα που προηγήθηκαν έχουν ήδη ως αποτέλεσμα να αναμένονται φέτος πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η λειτουργική κερδοφορία το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, διαμορφώθηκε στα 2,2 εκατ. ευρώ.
Καταστήματα νέας γενιάς
Ποσό 10 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθεί την τρέχουσα διετία για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται και τα 13 σημεία της MediaMarkt. Επιπλέον, διευρύνεται η γκάμα των επιλογών σε προϊόντα, μέσω της εισόδου και της ανάπτυξης της κατηγορίας των οικιακών συσκευών. Μέσα στο 2022, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές είναι ήδη διαθέσιμες μέσα από συνολικά 17 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο και ήδη είναι υπεύθυνα για το 20% των εσόδων.
Πάνω από 25% του τζίρου οι omni-channel πωλήσεις
Πέραν των φυσικών καταστημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει πλέον και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν τομέα όπου τα Public ήταν πρωτοπόρα από την αρχή της λειτουργίας τους.
Το μεγάλο ζητούμενο για τους καταναλωτές είναι οι έγκαιρες παραδόσεις. Αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.), από όπου εξυπηρετείται το δίκτυο των Public & των MediaMarkt, η εταιρία έχει καταφέρει να μειώσει δραστικά τον χρόνο παράδοσης και προσφέρει τη δυνατότητα για παράδοση την επόμενη ημέρα (Next Day Delivery) σε 100.000 προϊόντα.
Ένα δεύτερο αίτημα είναι η ευελιξία στις πληρωμές. Εδώ τα Public προσφέροντας την υπηρεσία Public Now, Pay Later, αξιοποιώντας τη στρατηγική συνεργασία του ομίλου με την Klarna. Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν με τη χρεωστική τους με άτοκες δόσεις και έχουν «αγκαλιάσει» την δυνατότητα αυτή, καθώς ήδη το 22% των prepaid online παραγγελιών άνω των 35 ευρώ γίνονται μέσω της Klarna.
Μία ακόμη ανάγκη των καταναλωτών αφορά τις επισκευές. Η συνεργασία με την iRepair, στην οποία έχει επενδύσει το Public Group, προσφέρει τη δυνατότητα για service συσκευών μέσα στα καταστήματα Public. Τα iRepair corners είναι διαθέσιμα σήμερα σε 15 σημεία του δικτύου και θα επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, παρέχεται, πιλοτικά, η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι για τη Νέα Ερυθραία.
Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα και σε επίπεδο εξυπηρέτησης, όπως στις υπηρεσίες after sales. Δείγμα των νέων δυνατοτήτων είναι και το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Douleutaras. Από τον Ιούνιο μία νέα πιλοτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public σε Λάρνακα και Λευκωσία, για εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών.
Τέλος, η έμφαση στην εξυπηρέτηση έφερε το Public Remote, το νέο κανάλι online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, όπως το Next Day refund. Επιπλέον, το call center σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν στο call center επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.
Ο Όμιλος έχει δημιουργήσει τον επενδυτικό βραχίονα, Public Capital Partners, που επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ σε ταχέως αναπτυσσόμενες και καινοτόμες επιχειρήσεις, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV. Στο ίδιο πλαίσιο και το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub που δημιουργήθηκε από το Public Group και έχει υλοποιήσει πάνω από 100 projects, που βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργήσει με τον πιο σύγχρονο και ευέλικτο τρόπο. Στα projects που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνονται το γρήγορο mobile ordering & checkout στα καταστήματα, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη για το 27% των αγορών, αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα. Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public² και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη, επισημαίνει η εταιρεία. Το μεγάλο ζητούμενο για τους καταναλωτές είναι οι έγκαιρες παραδόσεις. Αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.), από όπου εξυπηρετείται το δίκτυο των Public & των MediaMarkt, η εταιρία έχει καταφέρει να μειώσει δραστικά τον χρόνο παράδοσης και προσφέρει τη δυνατότητα για παράδοση την επόμενη ημέρα (Next Day Delivery) σε 100.000 προϊόντα. Ένα δεύτερο αίτημα είναι η ευελιξία στις πληρωμές. Εδώ τα Public προσφέροντας την υπηρεσία Public Now, Pay Later, αξιοποιώντας τη στρατηγική συνεργασία του ομίλου με την Klarna. Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν με τη χρεωστική τους με άτοκες δόσεις και έχουν «αγκαλιάσει» την δυνατότητα αυτή, καθώς ήδη το 22% των prepaid online παραγγελιών άνω των 35 ευρώ γίνονται μέσω της Klarna. Μία ακόμη ανάγκη των καταναλωτών αφορά τις επισκευές. Η συνεργασία με την iRepair, στην οποία έχει επενδύσει το Public Group, προσφέρει τη δυνατότητα για service συσκευών μέσα στα καταστήματα Public. Τα iRepair corners είναι διαθέσιμα σήμερα σε 15 σημεία του δικτύου και θα επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, παρέχεται, πιλοτικά, η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι για τη Νέα Ερυθραία. Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα και σε επίπεδο εξυπηρέτησης, όπως στις υπηρεσίες after sales. Δείγμα των νέων δυνατοτήτων είναι και το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Douleutaras. Από τον Ιούνιο μία νέα πιλοτική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public σε Λάρνακα και Λευκωσία, για εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών. Τέλος, η έμφαση στην εξυπηρέτηση έφερε το Public Remote, το νέο κανάλι online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, όπως το Next Day refund. Επιπλέον, το call center σημειώνει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν στο call center επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα. Επενδύσεις €20 εκατ. και διεύρυνση οικοσυστήματος καινοτομίας Ο Όμιλος έχει δημιουργήσει τον επενδυτικό βραχίονα, Public Capital Partners, που επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ σε ταχέως αναπτυσσόμενες και καινοτόμες επιχειρήσεις, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV. Στο ίδιο πλαίσιο και το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub που δημιουργήθηκε από το Public Group και έχει υλοποιήσει πάνω από 100 projects, που βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργήσει με τον πιο σύγχρονο και ευέλικτο τρόπο. Στα projects που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνονται το γρήγορο mobile ordering & checkout στα καταστήματα, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη για το 27% των αγορών, αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα. Με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή, τα Public γίνονται Public² και φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη, επισημαίνει η εταιρεία.Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Επενδύσεις €20 εκατ. και διεύρυνση οικοσυστήματος καινοτομίας