Επιχειρήσεις

Τέλος στο σίριαλ «Εγνατία», ανοίγουν οι φάκελοι..

Financialreport.gr

Μετά από προκηρύξεις, επαναπροκηρύξεις, αναβολές, δικαστικές προσφυγές, αλλά και αλλαγές στο ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και ηχηρές «αποχωρήσεις», αφού το «φαβορί» του διαγωνισμού, ο Άκτωρας βρέθηκε εκτός, λόγω… εμφυλίου, το Ταμείο ανοίγει αύριο τους φακέλους των δυο φιναλίστ:  ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis και Vinci- Mytilineos – ΑΒΑΞ. 

_x000D_

Θα ακολουθήσει η αποσφράγιση των προσφορών και εφόσον υπάρχει διαφορά κάτω του 15%, το πιο πιθανό είναι να ζητηθούν βελτιωμένες προσφορές από τα σχήματα που συμμετέχουν στον διαγωνισμό, οπότε και η διαδικασία ανακήρυξης του αναδόχου αναμένεται να ολοκληρωθεί προς τα τέλη Αυγούστου.

_x000D_

Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2017 και οι θεσμοί τα τελευταία χρόνια έχουν θέσει επιτακτικά το ζήτημα των καθυστερήσεων έναντι των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η χώρα για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας.    

_x000D_

Η Εγνατία Οδός είναι οδικός άξονας, μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευασθεί και βρίσκεται σε λειτουργία.

_x000D_

Εκτείνεται από την Ηγουμενίτσα στην Περιφέρεια της Θεσπρωτίας (βορειοδυτική ακτή της Ελλάδας) μέχρι τους Κήπους στην Περιφέρεια του Έβρου (στον συνοριακό σταθμό με την Τουρκία). 

_x000D_

Οι τρεις κάθετοι οδικοί άξονες, συνολικού μήκους 225 χιλιομέτρων, αποτελούν συνδέσεις της Εγνατίας Οδού με τις γειτονικές χώρες (Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία).

_x000D_

Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στην χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για τα επόμενα 35 χρόνια. 

_x000D_

Πάντως, αν τελικά αναδειχτεί  νικήτρια η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis, τότε θα δικαιωθεί ο… Ξενόφος.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu