Επιχειρήσεις

Tesla: Οι πωλήσεις μειώθηκαν 40% στην Ευρώπη τον Ιούλιο, ενώ τριπλασιάστηκαν της BYD

Financialreport.gr

Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων Tesla ανήλθαν σε 8.837, ενώ BYD κατέγραψε 13.503 νέες ταξινομήσεις, αυξημένες κατά 225%

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Tesla στην Ευρώπη σημείωσαν κατακόρυφη πτώση τον Ιούλιο, στον έβδομο συνεχόμενο μήνα πτώσης της εταιρείας, ενώ ο κινέζος ανταγωνιστής BYD σημείωσε μηνιαία αύξηση, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Πέμπτη και δημοσιεύει το CNBC.

Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων Tesla ανήλθαν σε 8.837 τον Ιούλιο, μειωμένες κατά 40% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ή ACEA. Εν τω μεταξύ, η BYD κατέγραψε 13.503 νέες ταξινομήσεις τον Ιούλιο, αυξημένες κατά 225% σε ετήσια βάση.

Οι μειώσεις της Tesla σημειώθηκαν ακόμη και όταν οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της ACEA.

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Έλον Μασκ αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του έντονου συνεχιζόμενου ανταγωνισμού και της ζημίας στη φήμη της μάρκας από την εμπρηστική ρητορική του δισεκατομμυριούχου και τη σχέση του με την κυβέρνηση Τραμπ.

Η Tesla αντιμετωπίζει δυσκολίες παγκοσμίως τον τελευταίο καιρό. Τα έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων της εταιρείας μειώθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους και ο Musk προειδοποίησε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «θα μπορούσε να έχει μερικά δύσκολα τρίμηνα» μπροστά της.

Ένα από τα προβλήματα της Tesla είναι ότι δεν έχει ανανεωθεί σημαντικά η γκάμα των αυτοκινήτων της. Η εταιρεία δήλωσε φέτος ότι εργάζεται πάνω σε ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με «ογκώδη παραγωγή» προγραμματισμένη για το δεύτερο εξάμηνο του 2025, με τους επενδυτές να ελπίζουν ότι αυτό θα αναζωογονήσει τις πωλήσεις.

Ο Thomas Besson, επικεφαλής έρευνας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Kepler Cheuvreux, δήλωσε ότι η διοίκηση της Tesla προσπαθεί να «πείσει τους επενδυτές ότι η Tesla δεν είναι στην πραγματικότητα μια αυτοκινητοβιομηχανία» μιλώντας για τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτική και αυτονομία.

«Μιλούν για σχεδόν τα πάντα εκτός από το αυτοκίνητο που πωλούν με πιο αργό ρυθμό τώρα, επειδή ουσιαστικά η ηλικία του οχήματός τους είναι πολύ μεγαλύτερη από τον ανταγωνισμό και τα τελευταία προϊόντα δεν ήταν τόσο επιτυχημένα όσο ελπίζαμε», δήλωσε ο Μπέσον στο «Squawk Box Europe» του CNBC την Πέμπτη.

Ωστόσο, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει κινέζικες εταιρείες, οι οποίες λανσάρουν μοντέλα επιθετικά και εντείνουν την επέκτασή τους στην Ευρώπη. Η BYD ηγήθηκε αυτής της τάσης , ανοίγοντας εκθεσιακούς χώρους σε όλη την ήπειρο και λανσάροντας τα αυτοκίνητά της σε ανταγωνιστικές τιμές τα τελευταία δύο χρόνια.

Οι κινεζικές μάρκες κατέγραψαν μερίδιο αγοράς ρεκόρ άνω του 5% το πρώτο εξάμηνο του έτους, το οποίο αποτελεί ιστορικό υψηλό, σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics που δημοσιεύθηκαν τον περασμένο μήνα.

Δεν είναι μόνο η Tesla που πλήττεται από τον κινεζικό ανταγωνισμό. Η Stellantis, ιδιοκτήτρια της Jeep, ο όμιλος Hyundai της Νότιας Κορέας και η Toyota της Ιαπωνίας και Suzuki, όλα κατέγραψαν μειώσεις στις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Ιούλιο σε ετήσια βάση.

Αντιθέτως, η Volkswagen, η BMWκαι ο Όμιλος Renault, ήταν μεταξύ εκείνων που κατέγραψαν αυξήσεις στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του μήνα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu