Eπιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες
Την κυκλοφορία στην ελληνική αγορά της εφαρμογής της που παρέχει έναν νέο τρόπο αξιολόγησης των εμπειριών των καταναλωτών, μέσω βίντεο 10 έως 30 δευτερολέπτων ανακοίνωσε η εταιρεία TESTED4YOU. Η εφαρμογή TESTED4YOU επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες, έχοντας τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση και επικοινωνία.
Μετά από την πρώτη εμφάνιση στη Γαλλία, ο συνιδρυτής της εταιρείας Axel Mazerolles φέρνει την εφαρμογή στην ελληνική τουριστική αγορά. Εκτός των καταναλωτών, η TESTED4YOU δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κάθε κλάδου να μοιράζονται τα σύντομα αυθεντικά βίντεο των πελατών τους, αποκαλύπτοντας τις εμπειρίες τους.
Η βασική αρχή της εφαρμογής είναι να προωθεί την αυθεντικότητα, καθιστώντας δυνατή τη δημιουργία σύντομων βίντεο, διάρκειας 10 έως 30 δευτερολέπτων, που αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές εμπειρίες των καταναλωτών. Αυτά τα βίντεο, που παρουσιάζουν διάφορα τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια, αξιοθέατα και δραστηριότητες, μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών, παρέχοντας πραγματικές εικόνες και συναισθήματα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις