Eπιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες
Την κυκλοφορία στην ελληνική αγορά της εφαρμογής της που παρέχει έναν νέο τρόπο αξιολόγησης των εμπειριών των καταναλωτών, μέσω βίντεο 10 έως 30 δευτερολέπτων ανακοίνωσε η εταιρεία TESTED4YOU. Η εφαρμογή TESTED4YOU επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες, έχοντας τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση και επικοινωνία.
Μετά από την πρώτη εμφάνιση στη Γαλλία, ο συνιδρυτής της εταιρείας Axel Mazerolles φέρνει την εφαρμογή στην ελληνική τουριστική αγορά. Εκτός των καταναλωτών, η TESTED4YOU δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κάθε κλάδου να μοιράζονται τα σύντομα αυθεντικά βίντεο των πελατών τους, αποκαλύπτοντας τις εμπειρίες τους.
Η βασική αρχή της εφαρμογής είναι να προωθεί την αυθεντικότητα, καθιστώντας δυνατή τη δημιουργία σύντομων βίντεο, διάρκειας 10 έως 30 δευτερολέπτων, που αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές εμπειρίες των καταναλωτών. Αυτά τα βίντεο, που παρουσιάζουν διάφορα τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια, αξιοθέατα και δραστηριότητες, μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών, παρέχοντας πραγματικές εικόνες και συναισθήματα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις