Eπιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες
Την κυκλοφορία στην ελληνική αγορά της εφαρμογής της που παρέχει έναν νέο τρόπο αξιολόγησης των εμπειριών των καταναλωτών, μέσω βίντεο 10 έως 30 δευτερολέπτων ανακοίνωσε η εταιρεία TESTED4YOU. Η εφαρμογή TESTED4YOU επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αυθεντικά βίντεο χωρίς φίλτρα και βασισμένα στις προσωπικές τους εμπειρίες, έχοντας τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση και επικοινωνία.
Μετά από την πρώτη εμφάνιση στη Γαλλία, ο συνιδρυτής της εταιρείας Axel Mazerolles φέρνει την εφαρμογή στην ελληνική τουριστική αγορά. Εκτός των καταναλωτών, η TESTED4YOU δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κάθε κλάδου να μοιράζονται τα σύντομα αυθεντικά βίντεο των πελατών τους, αποκαλύπτοντας τις εμπειρίες τους.
Η βασική αρχή της εφαρμογής είναι να προωθεί την αυθεντικότητα, καθιστώντας δυνατή τη δημιουργία σύντομων βίντεο, διάρκειας 10 έως 30 δευτερολέπτων, που αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές εμπειρίες των καταναλωτών. Αυτά τα βίντεο, που παρουσιάζουν διάφορα τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια, αξιοθέατα και δραστηριότητες, μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών, παρέχοντας πραγματικές εικόνες και συναισθήματα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Exxon Mobil: Συμμαχία με Big Tech για “πράσινα” AI data centers
- ΙDF: Οι τρεις σοροί που παραδόθηκαν την Παρασκευή από τη Χαμάς δεν ανήκουν σε ομήρους
- Ηράκλειο: Τρεις νεκροί μετά από πυροβολισμούς στα Βορίζια Ηρακλείου
- Μπέσεντ: Η Κίνα έκανε λάθος επιβάλλοντας περιορισμούς στις εξαγωγές σπάνιων γαιών
- Σύνοδος APEC: Ο Κινέζος πρόεδρος Σι στο επίκεντρο μετά την απουσία Τραμπ
- Apple: Ετοιμάζει οθόνες OLED για MacBook Air και iPad
- Central Bancompany: Στοχεύει σε αποτίμηση έως 5,7 δισ. δολαρίων
- Γιαννακόπουλος για ΠΑΟ: Καμία ανησυχία, η φανέλα δεν κερδίζει ποτέ από μόνη της
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








