Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γερμανία: Ο Μάρκους Ζέντερ επανεξελέγη στην ηγεσία του CSU
- Η λίστα με τα αιτήματα των αγροτών
- Ουκρανία: Χωρίς ρεύμα έπειτα από ρωσική επίθεση χιλιάδες άνθρωποι
- Επίδομα Θέρμανσης: Εως τις 23 Δεκεμβρίου η πρώτη δόση
- Ουάσινγκτον: Καταστροφικές πλημμύρες – Ολόκληρες περιοχές κάτω από το νερό
- Πιερρακάκης: Οι αποφάσεις του Eurogroup να έχουν άμεσο αποτύπωμα στη ζωή των πολιτών
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο “χάρτης” των πληρωμών έως τις 19 Δεκεμβρίου
- Peter Greene: Νεκρός στο διαμέρισμά του ο κακός της “Μάσκας” και του “Pulp Fiction”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








