Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΤτΕ: Αυξήθηκαν κατά 2,020 δισ. ευρώ τα δάνεια στις επιχειρήσεις τον Σεπτέμβριο, από 151 εκατ. ευρώ τον Αύγουστο
- ΗΠΑ: “Καταλήξαμε σε μια τελική συμφωνία για το TikTok”, δήλωσε ο Σκοτ Μπέσεντ
- Τουρκία: Ενταλμα σύλληψης για “πολιτική κατασκοπεία” εις βάρος του ήδη φυλακισμένου Ιμάμογλου
- Ανδρουλάκης: Ξανά στη Βουλή η ερώτηση για ακρίβεια και ιδιωτικό χρέος
- Πιερρακάκης: «Η Ελλάδα στηρίζει πλήρως τη Βουλγαρία με την ένταξή της στο ευρώ»
- Hλεκτρικός «Μοναστηράκι»: Σοβαρό πρόβλημα στατικότητας στον μεταλλικό σκελετό
- Πρώτη δημόσια εμφάνιση ως ζευγάρι για Τζάστιν Τριντό – Κέιτ Πέρι
- Εμπορικός Στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμη του τον Αύγουστο 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








