Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η Geely εκτόξευσε 11 δορυφόρους για την 4η τροχιακή ζώνη
- Google: Eπενδύει 3,2 δισ. δολάρια στην ΤeraWulf, άλμα 11% της μετοχής
- Ινδία: Ο Μόντι μειώνει τους φόρους για να αντιμετωπίσει τους δασμούς του Τραμπ
- Κρίσιμος για την Ουάσινγκτον ο ρόλος της Μελόνι στις διαπραγματεύσεις για την Ουκρανία
- Σύλληψη αλλοδαπού στην Πάτρα για εμπρησμό από πρόθεση
- Δασμοί: Λιγότερα και πιο ακριβά τα ψεύτικα χριστουγεννιάτικα δέντρα από την Κίνα φέτος
- Κύπελλο Ελλάδας: Με δύο αναμετρήσεις ξεκινάει η προκριματική φάση
- Λιβάνιος: Πέντε δράσεις για την αποκατάσταση των πληγέντων από τις φωτιές στη Δ. Ελλάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις