Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μέχρι την κατανάλωση στα McDonald’s επηρέασε η πολιτική Τραμπ
- Επίθεση χάκερ και στα Harrods – Τρίτη βρετανική αλυσίδα που δέχτηκε κυβερνοεπίθεση
- Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για δηλώσεις του για τα αίτια της πυρόσφαιρας
- Καιρός: Σε άνοδο η θερμοκρασία
- Αποχωρούν ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου και ο αναπληρωτής του
- Κικίλιας: Καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας
- Ξανά για δύο κράτη στην Κύπρο μιλάει ο Ερντογάν
- Υπεγράφη η Υπουργική Απόφαση για τον διεθνή διαγωνισμό έρευνας υδρογονανθράκων νοτίως της Πελοποννήσου και της Κρήτης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις