Συμφωνία αγοράς δύο φορτηγών πλοίων τύπου Kamsarmax, με άμεση παράδοση καθώς και ακόμη ενός σύγχρονου panamax με bareboat ναύλωση, ιαπωνικής κατασκευής, με δικαίωμα αγοράς στο τέλος της περιόδου, ανακοίνωσε η United Maritime Corporation
_x000D_
Το πρώτο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding της Ιαπωνίας το 2009, έχει μεταφορική ικανότητα 81.508 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Cretansea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα τέλη Απριλίου 2023.
_x000D_
Το δεύτερο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding το 2010, έχει μεταφορική ικανότητα 82.217 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Oasea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα μέσα Απριλίου 2023.
_x000D_
Το τρίτο πλοίο αφορά ένα φορτηγό πλοίο τύπου Panamax, κατασκευής του 2013 στην Ιαπωνία με χωρητικότητα 78.173 dwt. Το πλοίο θα αποκτηθεί με 18-μηνη συμφωνία bareboat ναύλωσης, στο τέλος της οποίας η United αναμένεται να ασκήσει το δικαίωμα αγοράς του. Το πλοίο εκτιμάται να παραδοθεί στη Εταιρεία εντός του Φεβρουαρίου 2023.
_x000D_
Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη κερδοφόρα πώληση τριών δεξαμενόπλοιών μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United με την απόκτηση αυτών των τριών πλοίων, μια επένδυση ύψους περίπου $63 εκατ. δολαρίων.
_x000D_
Η συνολική επένδυση που έκανε πρόσφατα η United για την απόκτηση πέντε φορτηγών πλοίων θα ξεπεράσει τα $98 εκατ. δολάρια, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στον συγκεκριμένο τομέα. Οι ελκυστικές αξίες των επενδύσεων αναμένεται να παράγουν για ακόμα μία φορά υψηλές αποδόσεις στους μετόχους μας χωρίς την αραίωση της συμμετοχής τους στην Εταιρεία.
_x000D_
Παρά την εποχική αδυναμία της ναυλαγοράς, οι προοπτικές παραμένουν ισχυρές λόγω της μειωμένης προσφοράς πλοίων, των πολύ περιορισμένων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταδιακή βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι συναλλαγές αυτές συνάδουν με το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο επικεντρώνεται σε ελκυστικές ευκαιρίες σε τομείς με ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές ανόδου».
_x000D_
Στις 10 Φεβρουαρίου 2023, η Εταιρεία παρέλαβε το M/V Goodship, ένα Capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 177.536 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI.
_x000D_
Η απόκτηση του M/V Goodship χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός συνδυασμού ιδίων κεφαλαίων και υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού. Μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθεισών συναλλαγών και της προαναγγελθείσας απόκτησης του M/V Tradership, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 7 πλοία (1 LR2 δεξαμενόπλοιο, 3 Capesize, 2 Kamsarmax, 1 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σαμαράς προς Μητσοτάκη: «Ελευθερία χωρίς ευθύνη δεν υπάρχει»
- ΠΟΜΙΔΑ: 50%-50% εργασία και υλικά για πραγματική έκπτωση φόρου στις ανακαινίσεις
- Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση διακίνησης ναρκωτικών και μεταναστών σε Αττική και Ρόδο
- Δευτέρα 10 Νοεμβρίου η διακοπή του μετρό Θεσσαλονίκης
- Επίδομα θέρμανσης: Τη Δευτέρα ανοίγει η πλατφόρμα
- Χάος στην Αθήνα λόγω του Μαραθωνίου
- Εντυπωσιακό airshow στο Φλοίσβο με F-35, Rafale και «Ζευς» (video)
- EIB Investment Survey 2025: Έμφαση στην αντικατάσταση κεφαλαίου και όχι στην αύξηση δυναμικότητας – Που βρίσκεται η Ελλάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








