Η Rivian θα αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογική αρχιτεκτονική στα οχήματα R2, R3 και R3X, με ορίζοντα εμπορικής προβολής του R2 στο πρώτο εξάμηνο του 2026
Η αμερικανογερμανική κοινοπραξία, «Rivian and Volkswagen Group Technologies» (RV Tech) κλείνει έναν χρόνο και περνά από τη σύλληψη στην εφαρμογή. Σύμφωνα με τους επικεφαλής των εταιρειών το επόμενο βήμα της συνεργασίας είναι η ολοκλήρωση της νέας αρχιτεκτονικής software-defined vehicle (SDV) και η εμπορική πρεμιέρα του Volkswagen ID. Every1 το 2027. Η κοινοπραξία RV Tech μπαίνει στη φάση υλοποίησης με οδικό χάρτη την ολοκλήρωση της νέας αρχιτεκτονικής software-defined vehicle (SDV), δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες και βιομηχανοποίηση με πρώτο όχημα το Volkswagen ID. Every1 στην κατηγορία BEV το 2027 .
Οι προδιαγραφές hardware και ηλεκτρονικών έχουν «κλειδώσει» από την άνοιξη του 2025 ενώ η ομάδα ξεπερνά τους 1.500 μηχανικούς σε πέντε χώρες, με νέο κόμβο στο Βερολίνο που διασυνδέει την ευρωπαϊκή μηχανική με την αμερικανική τεχνολογική πρωτοπορία των κέντρων Palo Alto και Irvine.
Το 2026 ξεκινούν οι χειμερινές δοκιμές με οχήματα αναφοράς Volkswagen, Audi και Scout, για την επαλήθευση της αρχιτεκτονικής, του κεντρικού υπολογιστικού συστήματος και της αξιοπιστίας των αναβαθμίσεων σε ακραίες συνθήκες. Η νέα αρχιτεκτονική, με κεντρικούς υπολογιστές που ενοποιούν κρίσιμες λειτουργίες, αναβαθμίζεται απομακρυσμένα και δημιουργεί ένα κοινό λογισμικό υπόβαθρο για τα μελλοντικά μοντέλα του Ομίλου στην πλατφόρμα SSP, που θα είναι η βάση για κλιμάκωση παραγωγής έως και δεκάδων εκατομμυρίων οχημάτων (30 εκατ. οχήματα).
Παράλληλα, η Rivian θα αξιοποιήσει το ίδιο τεχνολογικό θεμέλιο στα R2, R3 και R3X, με ορίζοντα εμπορικής προβολής του R2 στο πρώτο εξάμηνο του 2026.
Το Volkswagen ID. Every1 αναπτύσσεται ήδη από μικτές ομάδες RV Tech στην Καλιφόρνια και θα αποτελέσει την πρώτη μαζική εφαρμογή της SDV αρχιτεκτονικής σε ένα προσιτό, αμιγώς ηλεκτρικό entry-level μοντέλο, εισάγοντας ενιαίο ADAS/αυτόνομο stack, συνδεσιμότητα νέας γενιάς και δυνατότητες ενεργοποίησης λειτουργιών on-demand.
Μετά το ντεμπούτο του ID. Every1, το τέλος της δεκαετίας σηματοδοτεί γενίκευση της τεχνολογίας σε οικογένειες μοντέλων πάνω στην SSP, επιβεβαιώνοντας τον στόχο της RV Tech για ταχύτερες κυκλικές αναβαθμίσεις, μειωμένη πολυπλοκότητα και μια ενιαία, αναβαθμίσιμη ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη.
Δηλώσεις στελεχών
Ο Oliver Blume, CEO του Ομίλου Volkswagen: «Η κοινοπραξία με τη Rivian ενσαρκώνει το όραμά μας για συνεργασία με ταχύτητα, ακρίβεια και σαφή προσανατολισμό στον πελάτη. Μέσα σε δώδεκα μήνες θέσαμε τα θεμέλια μιας νέας ψηφιακής εμπειρίας οδήγησης, που θα προσφέρεται σε προσιτές τιμές. Αυτή η στρατηγική συμμαχία θα διαμορφώσει τα νέα πρότυπα της μελλοντικής κινητικότητας.»
Ο RJ Scaringe, ιδρυτής και CEO της Rivian: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πορεία της συνεργασίας μας με τον Όμιλο Volkswagen. Η RV Tech εξελίσσεται εντυπωσιακά και ανεβάζει τον πήχη της τεχνολογίας. Το νέο R2, που θα λανσαριστεί το πρώτο εξάμηνο του 2026, θα αποτελέσει την πρώτη βιτρίνα αυτής της προόδου.»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Volkswagen Group και Rivian παρουσιάζουν τη νέα αρχιτεκτονική SDV και το πρώτο όχημα συμπαραγωγής, Volkswagen ID. Every1
- 50 δισ. δολάρια για data centers στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Anthropic
- Δημοκρατικοί: Ο Τράμπ γνώριζε για τα κορίτσια του Επστάιν – Έδωσαν στη δημοσιότητα emails
- Γαλλία: Πέρασε από τη Βουλή η αναστολή της συνταξιοδοτικής μεταρρύθμισης
- Παπαναστασίου (ΥΠΕΝ Κύπρου): Αναζητούμε εξειδικευμένο οίκο για την επικαιροποίηση της τεχνοοικονομικής μελέτης του GSI
- Ευρωπαϊκές αγορές: Νέο ρεκόρ στον Stoxx 600 εν όψει τέλους του shutdown στις ΗΠΑ
- Ουκρανία: Παραιτήθηκαν η υπουργός Ενέργειας και ο υπουργός Δικαιοσύνης για το ενεργειακό σκάνδαλο διαφθοράς
- ΕΧΑΕ: Στο 4,70% το ποσοστό της Morgan Stanley
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








