Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά πατίνια
Άμεση ήταν η απάντηση του υπουργείου Ανάπτυξης στην ανακοίνωση του δημάρχου Αθηνών, Χάρη Δούκα, για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο υποστηρίζει πως «ο κ. Δούκας παραδέχτηκε ότι δεν γνώριζε τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του για το θέμα με τα ηλεκτρικά πατίνια», συμπληρώνοντας πως «οφείλει, όμως, να τις αναλάβει».
Καταλήγοντας, το υπουργείο καλεί τον κ. Δούκα «να συνειδητοποιήσει ότι είναι Δήμαρχος Αθηναίων και όχι υποψήφιος δελφίνος του ΠΑΣΟΚ, όπως ο ίδιος επιθυμεί».
Δούκας: Ο υπουργός Ανάπτυξης φαίνεται να ζει σε διαφορετική πραγματικότητα
Νωρίτερα, ανακοίνωση για το ζήτημα των ηλεκτρικών πατινιών στην πόλη, απαντώντας στον υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο, εξέδωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας.
«Ο Υπουργός Ανάπτυξης φαίνεται να ζει σε διαφορετική πραγματικότητα», υποστηρίζει αρχικά ο κ. Δούκας, προσθέτοντας: «Μιλά για “συρρικνωμένη αντίληψη” για την Αυτοδιοίκηση του δημάρχου Αθηναίων, όταν η ίδια η κυβέρνησή του είναι αυτή που συρρικνώνει συστηματικά τις αρμοδιότητες της Αυτοδιοίκησης και ειδικά του Δήμου Αθηναίων.
Όπως όλα δείχνουν, ο κ. Θεοδωρικάκος μάλλον αισθάνεται Υπουργός σε κυβέρνηση άλλης χώρας. Αντί να συντονιστεί με την Υφυπουργό κ. Μιχαηλίδου, ο ένας στοχοποιεί τον Δήμο και η άλλη ζητά ρυθμίσεις που είτε είναι αρμοδιότητα της κυβέρνησης, είτε έχουν ήδη προχωρήσει από τον Δήμο. Θα τους προτείναμε -για αρχή- να διαβάσουν την απάντηση του Δήμου, ώστε να ευθυγραμμιστούν μεταξύ τους, τουλάχιστον στα βασικά.
Για τη διευκόλυνσή τους:
– Η δημόσια διαβούλευση στο τελικό σχέδιο του Δήμου για τα πατίνια, έχει αναρτηθεί εδώ και αρκετές ημέρες στο site του Δήμου Αθηναίων και σύντομα ολοκληρώνεται. Ούτε γι’ αυτό δεν φρόντισαν να ενημερωθούν. Αμέσως μετά την ενσωμάτωση τυχόν σημαντικών προτάσεων από την διαβούλευση, το τελικό σχέδιο θα έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο και θα εφαρμοστεί.
– Η κυβέρνηση ήταν αυτή που επέλεξε να αφήσει το θέμα με στοιχειώδεις ρυθμίσεις επί πέντε χρόνια και τώρα υποκριτικά εντοπίζει ευθύνες στους Δήμους.
Και μιας και μιλάμε για αρμοδιότητες, ας μας απαντήσει το Υπουργείο Ανάπτυξης, αν μετά την ίδρυση μιας εταιρείας, τα οχήματά της τίθενται αυτομάτως σε κυκλοφορία στον δημόσιο χώρο, χωρίς καμία άδεια λειτουργίας ή κυκλοφορίας».
Και καταλήγει ο κ. Δούκας: «Αν κάποιοι αναζητούν ‘’άλλον Δήμαρχο” για να φορτώσουν τις δικές τους παραλείψεις, ενημερώνουμε ότι η Αθήνα δεν είναι υποκατάστημα του Υπουργείου. Είναι πόλη με Αυτοδιοίκηση, σχέδιο και λογοδοσία προς τους πολίτες, όχι προς την εκάστοτε επικοινωνιακή ανάγκη της κυβέρνησης».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οι δύο λύσεις για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο, που δίνει το υπουργείο Οικονομικών
- Κομισιόν: Κάνει πίσω για την απαγόρευση νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων
- Πεσκόφ: Η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις διαπραγματεύσεις για το ουκρανικό δεν προμηνύει τίποτα καλό
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με απώλειες λόγω πιέσεων στον αμυντικό κλάδο
- ΟΠΑΠ: Γενική Συνέλευση για τη Στρατηγική Συγχώνευση με Allwyn
- Μητσοτάκης: Επιστροφή δύο ενοικίων σε εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές, γιατρούς επαρχίας, ανακαινίσεις με επιδότηση 90%
- Ουγγαρία: Συμφωνία με τις ΗΠΑ για παράδοση 400 εκατ. κυβικών μέτρων LNG ετησίως
- Πιερρακάκης: Στο 2,4% η ανάπτυξη το 2026 και μέση αύξηση 4,5% των εξαγωγών στην τριετία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








