«Αυτή τη φορά το κράτος, ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πολύ καλά» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη στο αεροπορικό σκέλος, διότι το παλαιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Ωστόσο από το 2014, και με την προηγούμενη κυβέρνηση και τη δημοτική αρχή, έγιναν από κοινού προσπάθειες να προχωρήσει το έργο. Όπως υπογράμμισε, από αυτόν κιόλας το μήνα, η Πάρος θα έχει 3 με 4 φορές παραπάνω επιβάτες από πριν, από αυτόν το μήνα τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, γιατί υπάρχουν θέσεις και από αυτόν το μήνα θα υπάρχει διασυνδεσιμότητα με το εξωτερικό.
Αναφερόμενος στο οικονομικό όφελος του έργου, είπε ότι το Δημόσιο εξοικονομεί 4,2 εκατ. ευρώ από το γεγονός ότι παύει η επιδότηση της άγονης γραμμής, ενώ σε άλλα 2,5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται τα άμεσα έσοδα από τον ΦΠΑ και τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, δηλαδή περίπου 6,5 εκατ. ευρώ όφελος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Golden Solomon: Πού στοχεύει η νέα εταιρεία του επιχειρηματία που φέρνει στην Ελλάδα Τούρκους επενδυτές
- Μεγάλος σεισμός 5,1 ταρακούνησε την Αθήνα
- Κρίση στη Γαλλία: Κατέρρευσε η κυβέρνηση Μπαϊρού – Ο Μακρόν ψάχνει πρωθυπουργό
- Ευρωπαϊκές αγορές: Κατέγραψαν κέρδη με το βλέμμα στη Γαλλία και την ψήφο εμπιστοσύνης
- Ευρωκλινική: Στον εισαγγελέα γιατροί και νοσηλεύτρια για λανθασμένη μετάγγιση αίματος – Τι απαντά η ιδιωτική κλινική
- Ταχιάος: Πλήρεις οι μελέτες για την τοποθέτηση του ραντάρ στο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι
- Παπαθανάσης: Αναμένουμε 2,1 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, φτάνοντας έτσι τα 23,4 δισ. ευρώ
- Ουκρανία: Πλήγμα σε ρωσικό αγωγό που μεταφέρει πετρέλαιο σε Ουγγαρία και Σλοβακία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις