«Αυτή τη φορά το κράτος, ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πολύ καλά» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη στο αεροπορικό σκέλος, διότι το παλαιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Ωστόσο από το 2014, και με την προηγούμενη κυβέρνηση και τη δημοτική αρχή, έγιναν από κοινού προσπάθειες να προχωρήσει το έργο. Όπως υπογράμμισε, από αυτόν κιόλας το μήνα, η Πάρος θα έχει 3 με 4 φορές παραπάνω επιβάτες από πριν, από αυτόν το μήνα τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, γιατί υπάρχουν θέσεις και από αυτόν το μήνα θα υπάρχει διασυνδεσιμότητα με το εξωτερικό.
Αναφερόμενος στο οικονομικό όφελος του έργου, είπε ότι το Δημόσιο εξοικονομεί 4,2 εκατ. ευρώ από το γεγονός ότι παύει η επιδότηση της άγονης γραμμής, ενώ σε άλλα 2,5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται τα άμεσα έσοδα από τον ΦΠΑ και τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, δηλαδή περίπου 6,5 εκατ. ευρώ όφελος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ευρωπαϊκές αγορές: Σπάει ρεκόρ ο FTSE 100 με 15 σερί ανοδικές συνεδριάσεις
- Alter Ego Media: H Ασημίνα Μάρκου αναλαμβάνει υπεύθυνη εξυπηρέτησης μετόχων
- SKODA: Νέο τηλεοπτικό σποτ με τον Μίλτο Τεντόγλου
- Βουλή: Βροχή ερωτήσεων για τους μικρούς οικισμούς – Ανάμεσά τους και 6 «γαλάζιοι» βουλευτές
- Προφυλακιστέος ο συλληφθείς για κατασκοπεία στην Αλεξανδρούπολη – Δεν ομολόγησε
- Metlen: Εγκρίθηκε η συγχώνευση θυγατρικών της εταιρειών
- Eurobank: Εγκρίθηκε το σχέδιο συγχώνευσης με την Eurobank Holdings
- Χρηματιστήριο: Πάνω από τις 1.725 μονάδες με τραπεζικό ράλι – Στο +4,91% η Πειραιώς – Με κέρδη 1,2% η εβδομάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις