«Αυτή τη φορά το κράτος, ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πολύ καλά» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη στο αεροπορικό σκέλος, διότι το παλαιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Ωστόσο από το 2014, και με την προηγούμενη κυβέρνηση και τη δημοτική αρχή, έγιναν από κοινού προσπάθειες να προχωρήσει το έργο. Όπως υπογράμμισε, από αυτόν κιόλας το μήνα, η Πάρος θα έχει 3 με 4 φορές παραπάνω επιβάτες από πριν, από αυτόν το μήνα τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, γιατί υπάρχουν θέσεις και από αυτόν το μήνα θα υπάρχει διασυνδεσιμότητα με το εξωτερικό.
Αναφερόμενος στο οικονομικό όφελος του έργου, είπε ότι το Δημόσιο εξοικονομεί 4,2 εκατ. ευρώ από το γεγονός ότι παύει η επιδότηση της άγονης γραμμής, ενώ σε άλλα 2,5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται τα άμεσα έσοδα από τον ΦΠΑ και τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, δηλαδή περίπου 6,5 εκατ. ευρώ όφελος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τέμπη: Ένταση και αναβολή στη δίκη κατά των ελεγκτών της Αρχής Διαφάνειας για τη σύμβαση 717
- Τουρκία: Σύλληψη προέδρου ιδιωτικής τράπεζας για «τοκογλυφία» και ξέπλυμα χρήματος
- Wall Street: Συνεχίζονται οι απώλειες με οδηγό τις μετοχές τεχνολογίας
- Πιερρακάκης για ακριτικές περιοχές: Ελαφρύνσεις σε ΕΝΦΙΑ και τεκμήρια, νέο επίδομα 130 ευρώ σε λιμενικούς
- Space Hellas: Έναρξη του 7ου κύκλου υποτροφιών «Δημήτρης Μανωλόπουλος»
- Qantas: Αυτό είναι το Airbus που θα πετάξει απευθείας από το Σίδνεϊ στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο
- Επ. Ανταγωνισμού: Ολοκληρώθηκε η διαβούλευση επί της κλαδικής έρευνας στην ακτοπλοΐα
- Οι Σομαλοί πειρατές εγκατέλειψαν τάνκερ της Latsco Marine
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








