Η Apple πληρώνει περίπου 140 εκατ. δολάρια ετησίως για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Apple κα η Formula 1 ανακοίνωσε την Παρασκευή μια πενταετή συμφωνία για τα δικαιώματα μετάδοσης, η οποία θα μεταφέρει κάθε αγώνα της F1 στο Apple TV από το 2026, όπως μεταδίδει το CNBC.
Η Apple TV θα παρέχει κάλυψη σε όλη τη Formula 1 εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών, των προκριματικών και των συνεδριών Sprint, ως μέρος της υπάρχουσας συνδρομής 12,99 δολαρίων ανά μήνα του streamer , η οποία παρέχεται χωρίς διαφημίσεις. Ορισμένοι αγώνες F1 και όλες οι δοκιμαστικές περίοδοι θα είναι επίσης διαθέσιμες δωρεάν στην εφαρμογή Apple TV καθ′ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωσή τους.
Πρόκειται για μια διαφορετική δομή από τη συνεργασία της Apple με το Major League Soccer. Η Apple TV έχει επίσης αποκλειστικά δικαιώματα για κάθε αγώνα του MLS, αλλά με επιπλέον κόστος μέσω του MLS Season Pass.
Η Apple πληρώνει περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τα δικαιώματα αγώνων, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Η Disney
Το ESPN είναι ο υφιστάμενος χορηγός μέσων ενημέρωσης του πρωταθλήματος και πλήρωνε περίπου 85 εκατομμύρια δολάρια ετησίως κατά μέσο όρο, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τη συμφωνία, τα οποία ζήτησαν να μην μιλήσουν δημόσια επειδή οι λεπτομέρειες είναι εμπιστευτικές.
Εκπρόσωποι του ESPN δήλωσαν σε ανακοίνωσή τους ότι το δίκτυο είναι «απίστευτα περήφανο για όσα εμείς και η Formula 1 πετύχαμε μαζί στις Ηνωμένες Πολιτείες και προσβλέπουμε σε ένα δυνατό φινάλε σε αυτή την τελευταία σεζόν. Ευχόμαστε στην F1 τα καλύτερα στο μέλλον».
Το F1 TV Premium, η προσφορά περιεχομένου του πρωταθλήματος που είναι δημοφιλής στους οπαδούς των αγώνων ταχύτητας, θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ, αλλά πλέον θα απαιτεί συνδρομή Apple TV. Μόλις ένας πελάτης εγγραφεί στο Apple TV, το F1 TV Premium θα περιλαμβάνεται στη συνδρομή του στην Apple και όχι ως αυτόνομη προσφορά.
Η Apple ασχολείται ενεργά με τις ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις, αλλά μόνο σε περιπτώσεις όπου μπορεί να αποκτήσει δικαιώματα, ώστε να μπορεί να ελέγχει την εμπειρία του χρήστη, δήλωσε αυτή την εβδομάδα στο CNBC ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών Eddy Cue. Η Apple σχεδιάζει να ανακοινώσει πρόσθετες λεπτομέρειες παραγωγής και βελτιώσεις προϊόντων για τους οπαδούς της F1 τους επόμενους μήνες, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε με τα αθλήματα όπως είναι», δήλωσε ο Cue στο Autosport Business Exchange του Motorsport Network στη Νέα Υόρκη. «Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που το κάνουν αυτό, οπότε ο κόσμος δεν μας χρειάζεται να το κάνουμε. Έτσι, η άποψή μας γύρω από αυτό είναι ότι αν μπορούμε να κάνουμε κάτι μοναδικό, τότε θα το κάνουμε».
Η συμφωνία βασίζεται στη σχέση της Apple με την F1 μετά την ταινία «F1: The Movie», με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ, η οποία έγινε η αθλητική ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις όλων των εποχών στο box office φέτος, σύμφωνα με τον Cue.
«Πρόκειται για μια απίστευτα συναρπαστική συνεργασία για την Apple και ολόκληρη τη Formula 1, η οποία θα διασφαλίσει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να μεγιστοποιούμε το αναπτυξιακό μας δυναμικό στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΕΗ: Στις 18 Νοεμβρίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων 9μηνου
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες – Στο -2,42% ο τραπεζικός δείκτης
- Πιερρακάκης με Μπέσεντ στην Ουάσιγκτον για επενδύσεις και ενέργεια
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Οι πληρωμές της εβδομάδας 20 έως 24 Οκτωβρίου
- ΕΧΑΕ: Στο 2,65% αυξήθηκε το ποσοστό της Morgan Stanley
- Ναυτιλία (ΙΜΟ): Αναβάλλεται για έναν χρόνο η υιοθέτηση του Net-Zero Framework
- Εθνική Τράπεζα: Στο 4,99% το ποσοστό της Principal Financial Group
- Χρηματιστήριο: Πέμπτη σερί πτώση με -1,3%, χάθηκαν οι 2.000 μονάδες – Με βαριές απώλειες -5,81% η εβδομάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις