Eίχαν προηγηθεί η Fanta και η Sprite
Mετά τη Fanta και τη Sprite, ήρθε η ώρα και της Coca Cola να αλλάξει εμφάνιση, κάτι που έχει γίνει φανερό αυτές τις ημέρες. Η κάθετη επιγραφή του brand στη συσκευασία είχε προηγηθεί σε εμβληματικά brands του ομίλου. Πέρσι της Sprite, και πριν από μερικούς μήνες της Fanta όπου ο κάθετος σχεδιασμός ενίσχυσε τον μοντέρνο και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα των προϊόντων.
Στη νέα εμφάνιση, το λογότυπο της Coca Cola κυριαρχεί πλέον κάθετα στην επιφάνεια του κουτιού με στόχο να δώσει μια πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα στο ράφι και στα ψυγεία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του marketing, η Coca Cola με την αλλαγή επιδιώκει να ενισχύει ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ που τα τελευταία χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί από αρκετές εταιρείες, αυτό του personalised marketing. Ένα στοιχείο αυτού είναι ότι πλέον χρησιμοποιεί τα πιο δημοφιλή ελληνικά ονόματα στις ετικέτες τόσο των κουτιών όσο και των φιαλών, με στόχο να τους κάνει να αισθανθούν ακόμα πιο κοντά το brand.
“Αυτή η ενέργεια ενισχύει τη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να «μοιραστούν μία Coca-Cola» με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κυριολεκτικά” τονίζεται από στελέχη της εταιρείας.
Η αλλαγή αυτή μέσω της Coca Cola HBC συμπληρώνει την σχεδιαστική στρατηγική του brand, δίνοντας μια ενιαία, δυνατή και άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα σε όλη την γκάμα των αναψυκτικών της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων: Νέος αναπληρωτής πρόεδρος ο Παναγιώτης Καούρας
- ΗΠΑ: Μειώθηκαν 1,3% οι βιομηχανικές παραγγελίες τον Ιούλιο
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ανέκτησαν μέρος των χθεσινών απωλειών
- TRT Haber: «100.000 Τούρκοι στρατιώτες στα Κατεχόμενα»
- Audi Concept C: Η απόλυτη ριζοσπαστική απλότητα
- Πρώτη συνάντηση του ΔΣ του αμερικανο-ουκρανικού επενδυτικού ταμείου για τον ορυκτό πλούτο
- ΟΠΑΠ: Διανέμει καθαρό προμέρισμα 0,475 ευρώ ανά μετοχή
- Εγγραφές στα ΑΕΙ: Λήγει την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου η προθεσμία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις