Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ το 2021- Η αλυσίδα διαθέτει ήδη πάνω από 230 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό
Σημαντική ανάπτυξη στα οικονομικά της μεγέθη πέτυχε το 2022 η εταιρεία GRAND ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗΣ που αναπτύσσει το γνωστό brand Coffee Berry, συνεχίζοντας παράλληλα να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η εταιρεία GRAND ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΦΕΣΤΙΑΣΗΣ (Coffee Berry) με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποιήθηκαν εμφάνισε κύκλο εργασιών για το 2022 στα 16,2 εκατ. ευρώ, αύξηση κατά 14,5% από τον αντίστοιχο του 2021 (14,1 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη προ φόρων το 2022 ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ σχεδόν αμετάβλητα από το 2021. Αντίστοιχα, τα μετά φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2,6 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ το 2021.
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα την 31.12.2022 εμφανίζονται μειωμένα κατά 13,88% και διαμορφώθηκαν σε 1.513.244 ευρώ έναντι 1.757.116 ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα ίδια κεφάλαια κατά την 31.12.2022 ανήλθαν σε 5.162.353 ευρώ, έναντι 3.796.714 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Η Coffee Berry που ξεκίνησε το 2016 τη δραστηριότητά της διαθέτει σήμερα πάνω από 230 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τον περασμένο Ιούλιο η αλυσίδα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα Coffee Berry στο Hayat Mall, στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας. Στόχος της διοίκησης με επικεφαλής τον Χάρη Γρυπάρη, είναι η λειτουργία συνολικά 22 καταστημάτων στην αραβική χώρα. Η Coffee Berry έχει επίσης δίκτυο καταστημάτων στην Αίγυπτο, ενώ ενισχύει και την παρουσία της στην Κεντρική Ευρώπη.
Ισχυρό πλεονέκτημα της εταιρείας αποτελεί η υπερσύγχρονη µονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί που καλύπτει έκταση 2.500 τ.µ., για την οποία δρομολογούνται σημαντικές επενδύσεις.
Οι προοπτικές για το 2023
Η διοίκηση, αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, έχει θέσει σαν στόχο για το 2023 την αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παράλληλα, αναμένει σημαντική αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων των εξαγωγών ως αποτέλεσμα της δυναμικής ανάπτυξης του δικτύου των καταστημάτων των πελατών της στις διεθνείς αγορές. Η βελτίωση του περιθωρίου μικτού και καθαρού κέρδους για το έτος 2023 θα πραγματοποιηθεί μέσω της αύξησης του κύκλου εργασιών, της ανάπτυξης των πωλήσεων των νέων προϊόντων και της μείωσης του κόστους μέσω της αξιοποίησης της συνεργασίας με τους στρατηγικούς προμηθευτές της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις