Επιχειρήσεις

Cosmote Telekom: Προσεχώς και σε επιχειρήσεις το Magenta One-Πώς προχωρούν Box, Payzy και ασφαλίσεις

Τα στελέχη της Cosmote Telekom, Νικόλας Φρέρης και Παναγιώτης Γαβριηλίδης

Υπάρχουν σχέδια για το συγκεκριμένο σήμα που θα επηρεάσουν τις υπηρεσίες του ομίλου

Μια ολιστική προσέγγιση του μπουκέτου των υπηρεσιών που προσφέρει στη βάση των οικιακών συνδρομητών της επιχειρεί η Cosmote Telekom, λίγες ημέρες μετά από την επίσημη “πρεμιέρα” της ένωσης των δύο εμπορικών σημάτων (Cosmote και Telekom), η οποία φημολογούνταν ότι επίκειται, εδώ και πολλούς μήνες, ακόμα πιο έντονα μετά την έλευση του νέου CEO, Κώστα Νεμπή.

Συνιστά παράλληλα και ένα μεγάλο βήμα πιο κοντά στις υπηρεσίες που προσφέρει εδώ και χρόνια στις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Telekom, καθώς αυτή η συνδυαστική προσέγγιση έχει προέλθει από την εφαρμογή σε αγορές εκτός Ελλάδος, στις οποίες έχει στεφθεί, κατά τα στελέχη του ΟΤΕ, με επιτυχία και γι’ αυτό πλέον δοκιμάζεται και στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα εποχή με το MagentaOne της Cosmote Telekom

Αντικαθιστά το COSMOTE ONE και αποτελεί την «ομπρέλα» για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής

Tο πρώτο στάδιο είναι η εφαρμογή των υπηρεσιών «Μagenta Οne» στα νοικοκυριά. Το επόμενο είναι η παροχή της ίδιας υπηρεσίας σε μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, με στόχο να ελαχιστοποιήσουν τα καθημερινά τους κόστη και παράλληλα να ανοίξει ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, Παναγιώτη Γαβριηλίδηείναι μια στρατηγική η οποία δεν αφορά μόνο την τεχνολογία, αλλά την καθημερινότητα των νοικοκυριών, καθώς συνδυάζει κινητή και σταθερή τηλεφωνία, διαδίκτυο, τηλεόραση, παραγγελίες μέσω Box, αλλά και smart προϊόντα”. Κατά την εταιρεία, είναι ένα βήμα διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, το οποίο μπορεί να αποφέρει οφέλη στους συνδρομητές εξαιτίας των συνδυαστικών εκπτώσεων. Απευθύνεται, δε, σε ένα σημαντικό ποσοστό πελατών, γύρω στο 70-75% της βάσης που έχει, ήδη, η Cosmote Telekom, ενώ αναμένεται να ξεκινήσει πιο εντατικά και εμπορική πολιτική για νέες πωλήσεις, σε μια προσπάθεια να προσελκυστούν πελάτες από άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, χωρίς να διευκρινίζεται αν υπάρχει κάποιος στόχος σε σχέση με αυτό.

Μagenta σχεδόν παντού το επόμενο χρονικό διάστημα

Ήδη από την Τετάρτη το βράδυ το Cosmote app έχει ρυθμιστεί για να δεχθεί τη νέα εποχή του Magenta One, ένα σήμα, το οποίο έχει ”πατενταριστεί” αποκλειστικά για την Cosmote Telekom για Ευρώπη και ΗΠΑ. Κατά όσα αναφέρθηκαν από τα στελέχη του ομίλου, τα περισσότερα rooters που υπάρχουν στα ελληνικά σπίτια, κοντά στο 80%, είναι έτοιμα για να δεχθούν αυτή την νέα εποχή και σύντομα θα αναβαθμιστεί και το επόμενο 20%.

Πρόκειται, δε, για τόσο ισχυρό σήμα, καθώς αξίζει να σημειωθεί ότι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο το επόμενο χρονικό διάστημα να υπάρξει μετονομασία σε Magenta και άλλων υπηρεσιών του ομίλου, ακόμα και της τηλεόρασης, η οποία από Cosmote TV είναι πιθανό, εν ευθέτω χρόνω, να μετονομαστεί σε Magenta TV.

Γιατί ήρθε τώρα το rebranding

Τo timing του λανσαρίσματος του Magenta One δεν έγινε τυχαία λίγες ημέρες μετά το rebranding της Cosmote σε Cosmote Telekom, το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Γαβριηλίδη, έγινε με στόχο να ενώσει τις δυνάμεις δύο ήδη σημαντικών σημάτων και να τις βάλει ακόμα πιο βαθιά στις εξελίξεις στο χώρο της επικοινωνίας, οι οποίες είναι ραγδαίες τα τελευταία χρόνια. Εξάλλου, επί της ουσίας, ήταν κάτι που υπάρχει επί δέκα και πλέον χρόνια και τώρα γίνεται επίσημο.

«Η κάθε μάρκα πρέπει να ανανεώνεται και εν μέσω ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, με τα κοινωνικά δίκτυα, τις ψηφιακές πλατφόρμες, να εξελίσσεται και να προχωρά. Facebook, X, Spotify, Instagram, Tik Tok, Netflix, όλα αυτά είναι καθημερινά στη ζωή μας και πλέον συνδέονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο με τα προϊόντα της Cosmote Telekom» τονίζεται από τα στελέχη της εταιρείας.

Ανοδική πορεία στα προϊόντα πληρωμών και λανσαρίσματα στη Γερμανία

Πέρα από το Magenta Οne, κινητικότητα υπάρχει και στο κομμάτι των ψηφιακών πληρωμών της Cosmote Telekom, της υπηρεσίας Payzy, η οποία, ήδη, έχει 420.000 οικιακούς συνδρομητές και γύρω στους 3 000 σε επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον κ. Γαβριηλίδη, οι περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στο Payzy Pro είναι μικρομεσαίες από όλους τους κλάδους, ενώ μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, εντός του 2025, έρχονται σημαντικές ειδήσεις σε ό,τι αφορά πρόσθετα προνόμια στο κομμάτι των ιδιωτών. Το 2026, εξάλλου, θα εντατικοποιηθεί ακόμα περισσότερο και η προσπάθεια για ένταξη νέων επιχειρήσεων στο πρόγραμμα Payzy Pro, καθώς κρίνεται ότι έχει πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.

Επιπρόσθετα, ως ικανοποιητική κρίνεται από τον όμιλο η παρουσία του Payzy στη Γερμανία, η οποία έχει καθιερωθεί πιλοτικά εδώ και κάποιους μήνες σε ιδιώτες, την ώρα που σχεδιάζεται πλέον για τη Γερμανική αγορά και το λανσάρισμα του αντίστοιχου προϊόντος για επιχειρήσεις μέσα στο 2025.

Την ίδια στιγμή και η υπηρεσία παραγγελιών Box καταγραφεί αυξητική πορεία, καθώς δέχεται πλέον κοντά στις 1,3 εκατ. παραγγελίες μηνιαίως, έχει διαμορφώσει μια μεγάλη βάση 13.000 συνεργαζομένων επιχειρήσεων εστίασης και όχι μόνο, η οποία και αυτή μεγαλώνει και βρίσκεται, σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη της Cosmote Telekom, στη δεύτερη θέση στα app παραγγελιών, μαζί με το Wolt και μετά το efood.

Τέλος, και η βάση της ασφαλιστικής υπηρεσίας της Cosmote, Cosmote Insurance μέτρα τους πρώτους μήνες του 2025, 110.000 πελάτες, με την αγορά του αυτοκινήτου να κρατά καταρχήν τα σκήπτρα και την αγορά ασφάλισης σπιτιού να έπεται. Ωστόσο, δεν προχωρά με τόσο γοργούς ρυθμούς όσο αναμένονταν, με στελέχη της εταιρείας να τονίζουν ότι «ο Έλληνας δεν έχει ασφαλιστική συνείδηση όπως οι Ευρωπαίοι που θεωρούν την ασφάλιση αυτονόητη, ακόμα και για το κινητό τους».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu