Με 277.885 ταξινομήσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 5,9% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, σε μία δύσκολη οικονομικά συγκυρία.
Όλα αυτά σε μία αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Παράλληλα, η Dacia αύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση της αγοράς κατά 14,6%.
Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
- Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον ΑΘΕ και στις σήραγγες Αγ. Κωνσταντίνου – Καμένων Βούρλων
- Κύπρος: Έλαβε αιτήματα για απομάκρυνση πολιτών της ΕΕ από τη Μ. Ανατολή
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις