Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο πρόεδρος της Φενέρμπαχτσε
- Το Ducasse Baccarat στο Παρίσι, το πιο όμορφο εστιατόριο στον κόσμο για το 2025
- Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες: Νεκρός στο ξενοδοχείο 27χρονος Νορβηγός αθλητής
- Ανάλυση CNN: Πόσο πραγματικός είναι ο κίνδυνος ενός πολέμου στην Ευρώπη;
- Τουρκία: Συνεχίζονται οι έρευνες για τη συντριβή του μοιραίου Falcon – Βρέθηκε το μαύρο κουτί
- Έκρηξη σε τράπεζα στον Εύοσμο: Το ελληνικό FBI ανέλαβε τις έρευνες
- NYT: Γιατί η Ρωσία πιθανότατα θα απορρίψει το νέο ειρηνευτικό σχέδιο των ΗΠΑ – Ουκρανίας
- Πάπας Λέων ΙΔ΄: Την κατάσταση που βιώνει η Γάζα έθιξε στο χριστουγεννιάτικο μήνυμά του
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








