Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Για διακοπές στην Ελλάδα επέστρεψε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο
- Τουρκία: Συνελήφθησαν άλλοι τρεις δήμαρχοι της αντιπολίτευσης
- Λουκέτο 48 ωρών σε beach bar στην Άφυτο για καταπάτηση αιγιαλού
- Ανοίγει ο δρόμος για το έργο Καλλονή – Πέτρα στη Λέσβο
- Συμφωνία ΚΑΕ Ολυμπιακός με τον εφοπλιστή Τσάκο
- Εκτός κινδύνου από τη φωτιά ο οικισμός της Αλυκής
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα μέλη της πολιτικής γραμματείας
- Αλυκή Βοιωτίας: Σε εξέλιξη φωτιά – Στάλθηκε 112 για εκκένωση
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις