Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΑΑΔΕ: Φοροδιαφυγή σε 3 στα 4 ημερόπλοια στην Κω βρήκαν οι ελεγκτές – τουρίστες
- Οι νέες business του Νίκου Β. Βαρδινογιάννη με το δημόσιο μέσω αμερικάνικης εταιρείας AI
- Tesla: Καταργεί την οικονομική έκδοση του Cybertruck λόγω χαμηλής ζήτησης
- Νέα άφιξη σε Goody’s/Everest: Η Έλενα Πολυζωίδου, Royalty και CRM Specialist
- Κίνα: Aύξηση 4,6% κατέγραψαν οι καταναλωτικές δαπάνες στο οκτάμηνο 2025
- ΑΠΣΙ Πίνδος: Το άνοιγμα στη Μεγάλη Βρετανία και η δύσκολη αγορά της Μέσης Ανατολής
- Samsung: Το Galaxy Z Fold 7 σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη
- ΑΣΕΠ: Ανοιξαν 450 θέσεις εργασίας σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρος
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις