Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Trump Media: Καθαρές ζημίες 54,8 εκατ. δολαρίων το γ’ τρίμηνο
- Βοιωτία: Εντοπίστηκε απανθρακωμένος άνδρας, δεμένος με χειροπέδες μέσα σε αυτοκίνητο
- Euronext: Αναθεωρεί στο 50% +1 μετοχή το ελάχιστο όριο της Δημόσιας Πρότασης για την ΕΧΑΕ
- Κομισιόν: Χορήγησε πάνω από 358 εκατ. ευρώ σε 132 νέα έργα καθαρής μετάβασης
- Ευρωπαϊκές αγορές: έκλεισαν με απώλειες – Βουτιά 12,5% από Rightmove
- Ανοίγει ο δρόμος για την επαναλειτουργία του αγωγού πετρελαίου Θεσσαλονίκης – Σκοπίων
- Υπεγράφη η Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας ΗΠΑ – Ελλάδας – Στο επίκεντρο εφοδιαστική αλυσίδα και AI
- ΟΠΑΠ: Εγκρίθηκε από το Δ.Σ. το σχέδιο διάσπασης και η μεταφορά της έδρας στο Λουξεμβούργο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








