Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ)
Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%).
Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Dua Lipa: Πήρε την κοσοβάρικη υπηκοότητα και αισθάνθηκε “ευγνώμων”
- Γερμανία: Ανοδος του AfD στο 25% σε δημοσκόπηση του ινστιτούτου INSA
- “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”: Νέος γύρος επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα
- Sant’ Eustachio il Caffè: Ο καλύτερος espresso της Ρώμης
- Ρώμη: Ενα εκατομμύριο νέοι στην αγρυπνία του Ιωβηλαίου της Νεολαίας υπό τον Πάπα
- Παναθηναϊκός: Hρθε στην Αθήνα για το “τριφύλλι” ο Αουρέλιο Μπουτά
- Σαμαράς στο Βήμα της Κυριακής: Η εξωτερική μας πολιτική είναι ανύπαρκτη
- Ιαπωνία: Ρεκόρ 127 ετών κατέρριψε η θερμοκρασία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις