Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ)
Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%).
Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μυστακίδης: “Από τα πιο σύγχρονα γήπεδα της Ευρώπης η νέα Τούμπα”
- Μέση Ανατολή: Νέα μαζική επίθεση με πυραύλους από το Ιράν – Σειρήνες στο βόρειο Ισραήλ
- Καιρός: Αίθριος, με κατά τόπους νεφώσεις και τοπικές βροχές
- Wall Street: Ανοδος 0,75% για τον Dow Jones στις 42.515,09 μονάδες
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις