Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ)
Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%).
Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΕΛΤΑ: «Πυρ ομαδόν» από βουλευτές της ΝΔ για τους ερασιτεχνισμούς Σκλήκα – Θέατρο σκιών από Παπαστεργίου, Παπαχρήστου
- Βορίζια: Ψάχνουν σε καταφύγια και μαντριά τα τρία αδέρφια – Καμία πολιτική δήλωση κατευνασμού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με μεικτά πρόσημα – Ανοδικά οι μετοχές αυτοκινήτων
- Microsoft: Eπενδύει 15,2 δισ. δολάρια για τεχνητή νοημοσύνη στα ΗΑΕ
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Να τα «γυρίσει» προσπάθησε ο Στρατάκος για το «ποιος τις γ… τις εγκυκλίους;» που έλεγε στον «Φραπέ»
- Κόντρα Δούκα – Μπακογιάννη για τα πατίνια
- ΕΥΔΑΠ: Επέκταση της αρμοδιότητάς της σε Εύβοια, Βοιωτία και Φωκίδα
- FLEXOPACK: 21 στελέχη συμμετείχαν στο Stock Option Plan
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








