Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ)
Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.
Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%).
Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Η Fed μείωσε το βασικό επιτόκιο των ΗΠΑ κατά 0,25%
- Δημοσκόπηση Pulse: Μισή μονάδα κέρδισε η ΝΔ από τη ΔΕΘ – Στο 24% στην πρόθεση ψήφου
- Τζιρακιάν Profil: Ο Κασπάρ Μπατανιάν νέο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος στο ΔΣ
- Στις Αττικές Εκδόσεις η διαφημιστική εκμετάλλευση των όψεων του πύργου Πειραιά
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με μεικτά πρόσημα – Άλμα 17% από Puma
- ΕΚΤΕΡ: Αλλαγές στα μεγέθη των οικονομικών καταστάσεων λόγω μερίσματος
- Cenergy: Στα 95 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το α΄εξάμηνο, αυξημένα κατά 69%
- Ευρώπη Holdings: Αυξημένα έσοδα στα 18,786 εκατ. ευρώ το α΄εξάμηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις