Επιχειρήσεις

Εταιρεία Logistics ιδρύει στην Ελλάδα η πολωνική αλυσίδα LPP (Sinsay)

Financialreport.gr

O CEO Sebastian Slotyn

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει να ανοίξει άλλα 200 καταστήματα στη Νότια Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2025

Την πρόθεση να προχωρήσει σε περαιτέρω συνέργειες στην Ελλάδα διατυπώνει η αλυσίδα LPP εκ Πολωνίας, η οποία ‘’τρέχει’’ στην Ελλάδα την αλυσίδα νεανικής ένδυσης και αξεσουάρ Sinsay, αλλά και δύο e-shops από τα άλλα της brands, τα τελευταία τρία χρόνια, μετά τον κορονοιό.

Με αυτό τον τρόπο εξηγείται η ίδρυση νέας εταιρείας της NICOM Greece πριν από μερικές ημέρες, με έδρα τη Γλυφάδα και αρχικό κεφάλαιο 1000 ευρώ, στην οποία ο CEO της εταιρείας LPP Logistics, θυγατρική της LPP που συνδέεται με τη διανομή των προϊόντων της στις χώρες εκτός Πολωνίας, εμφανίζεται ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ο Sebastian Slotyn.

Aνάμεσα στους σκοπούς της Nicom Greece είναι το χονδρικό εμπόριο ειδών οικιακής χρήσης, το χονδρικό εμπόριο ποτών, οι υπηρεσίες εστίασης, αλλά και η διακίνηση φορτίων και η αποθήκευση.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Sinsay αγγίζει πλέον τα 40 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, από την Αττική μέχρι και πόλεις όπως η Κατερίνη, το Αγρίνιο και η Λιβαδειά.

Μετά τη Ρουμανία, έρχεται και η Ελλάδα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η LPP προχώρησε, επίσης, μέσα στο 2024 σε δημιουργία κέντρου Logistics στη Ρουμανία. Η εγκατάσταση 40.000 τ.μ. στη Ρουμανία είναι ήδη το δεύτερο κέντρο διανομής που διαχειρίζεται η LPP Logistics σε αυτήν τη χώρα, η οποία θα επιτρέψει την πρόσθετη επεξεργασία έως και 400.000 παραγγελιών την ημέρα.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της LPP, Η στρατηγική τοποθεσία της αποθήκης σε κοντινή απόσταση από το κέντρο διανομής του ομίλου είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των πωλήσεων omichannel της LPP, καθώς θα επιταχύνει τη διανομή παραγγελιών και θα αυξήσει τις επιχειρησιακές δυνατότητες στην περιοχή.

Για αρκετά χρόνια, η πολωνική εταιρεία κατασκευής ενδυμάτων LPP ενισχύει την παρουσία της στη Νότια Ευρώπη και η Ρουμανία παραμένει μια από τις βασικές αγορές πωλήσεων της εταιρείας. Η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας στην περιοχή υποστηρίζεται τόσο από την εντατική επέκταση του δικτύου πωλήσεων όσο και από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένης της αυξανόμενης δημοτικότητας των εφαρμογών για κινητά. Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει επεκτείνει τη διαθεσιμότητά της σε παραδοσιακά καταστήματα σε πάνω από 500 καταστήματα και, με την έναρξη του 2024, ξεκίνησε τις διαδικτυακές πωλήσεις όλων των εμπορικών σημάτων στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.

Βλέποντας περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης, η εταιρεία έχει προγραμματίσει να ανοίξει άλλα 200 καταστήματα στη Νότια Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2025. Η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου με βάση την αποτελεσματική εφοδιαστική αλυσίδα και η τρίτη επένδυση σε αποθήκη στη Ρουμανία θα αποτελέσουν επίσης αναπόσπαστο μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής omnichannel. Απαντώντας σε αυτές τις προκλήσεις, μόλις έξι μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του πρώτου κέντρου διανομής στο εξωτερικό στη χώρα, η LPP Logistics αποφάσισε να παρέχει πρόσθετη υποστήριξη online πωλήσεων. H LPP Logistics θα χρησιμοποιήσει τη νέα τοποθεσία για να βελτιστοποιήσει την παράδοση ηλεκτρονικών παραγγελιών σε πελάτες στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, την Ελλάδα και την Ουγγαρία.

Sinsay : 22 εκατ. ευρώ τζίρο μέχρι τις αρχές του 2024

Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική θυγατρική της LPP, Sinsay παρουσίασε πωλήσεις ύψους 6.3 εκατ. ευρώ για τη δωδεκάμηνη περίοδο που έληξε στις 31 Ιανουαρίου 2024, ενώ η μητρική αναφέρει ότι ο  συνολικός κύκλος εργασιών για την Ελλάδα ανέρχεται σε 110 εκατομμύρια πολωνικά ζλότι (δηλαδή 22,11 εκατομμύρια ευρώ).

Η διαφορά στα δεδομένα πωλήσεων στην Ελλάδα οφείλεται στο ό,τι τα οικονομικά αποτελέσματα της θυγατρικής περιλαμβάνουν αποκλειστικά τις πωλήσεις από φυσικά καταστήματα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu