Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η διείσδυση των ψηφιακών καναλιών της Εθνικής Τράπεζας, με την αξία των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω e-banking να καταγράφει άλμα 16% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε ετήσια βάση.
_x000D_
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία για το 2022, ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης το δ΄ τρίμηνο ήταν 11%, γεγονός που αποδεικνύει ότι η τράπεζα έχει πατήσει “γκάζι” με στόχο τη στροφή ολοένα περισσότερων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τραπεζική.
_x000D_
Ο στόχος έως το τέλος του έτους είναι οι ενεργοί χρήστες των ψηφιακών καναλιών να αγγίξουν τα 3 εκατομμύρια, από 2,8 εκατ. που είναι ήδη. Σημειώνεται ότι, σε όρους ενεργών χρηστών συνολικά στην αγορά, το μερίδιο της ΕΤΕ ανέρχεται σε 30%, ενώ το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών ανέρχεται σήμερα στην τράπεζα σε 3,8 εκατομμύρια.
_x000D_
Αντίρροπη είναι η τάση -όπως είναι αναμενόμενο- στα παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης όπως τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η τράπεζα πριν λίγες ημέρες, ο όγκος των συναλλαγών μέσω e-banking ανήλθε σε 26,3 εκατ. ευρώ, ενώ στα καταστήματα υποχώρησε κατά 9% σε ετήσια βάση σε 1,4 εκατ. ευρώ.
_x000D_
Σταθερά -και ελαφρώς ανοδικά- κινείται η χρήση των ΑΤΜ και των αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών (APS) που παρουσιάζουν ετήσια αύξηση όγκου συναλλαγών 3% στα 22,3 εκατ. ευρώ.
_x000D_
Όσον αφορά στις υπηρεσίες που παρέχει ψηφιακά η Εθνική στους πελάτες της, αυτές αφορούν στην εγγραφή νέων πελατών (digital onboarding), όπου καταγράφει μερίδιο αγοράς 30%, άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών (μερίδιο 34%), έκδοση χρεωστικών καρτών (38%), έκδοση πιστωτικών καρτών (52%) και χορήγηση καταναλωτικών δανείων (34%).
_x000D_
“Στόχος μας για φέτος είναι να ξεπεράσουμε τις 350.000 πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών μας”, αναφέρει στο Capital.gr αρμόδιο στέλεχος της τράπεζας. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, ο στόχος είναι διττός: αφενός να ενισχυθεί περαιτέρω η διείσδυση της ψηφιακής τραπεζικής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες και, αφετέρου, να ανοίξει η βεντάλια των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται ψηφιακά.
_x000D_
Προς την κατεύθυνση αυτή, η τράπεζα λάνσαρε πριν δύο εβδομάδες τη νέα εφαρμογή digital banking για ατομικές επιχειρήσεις, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το ταμείο της επιχείρησής τους σε real time και, παράλληλα, να πραγματοποιούν πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και άλλες καθημερινές συναλλαγές, απευθείας από το κινητό τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- BusinessEurope: Μείωση έως 0,6% στο ΑΕΠ της ευρωζώνης το 2026 από τους δασμούς Τραμπ
- Reuters: Η Lukoil κηρύσσει ανωτέρα βία στο Ιράκ λόγω των κυρώσεων ΗΠΑ
- ΟΠΑΠ: Εντός του α’ τριμήνου του 2026 η ολοκλήρωση της διάσπασης – Τα στάδια
- Τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός – Δήμας: Έργο κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης στην Αττική
- Χρηματιστήριο: Πάνω από 2.000 μονάδες με κέρδη 1,44% και οδηγό τις τράπεζες – Άλμα 6,56% από Aktor
- Γεραπετρίτης για ελληνοτουρκικό διάλογο: «Η εποχή της αδράνειας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί»
- Γαλλία: Αποφυλακίστηκε ο Σαρκοζί – Αναμένεται η έφεση
- Νταγκ Μπέργκαμ (ΥΠΕΣ ΗΠΑ): «Με τη βοήθεια της Ελλάδας θα πουλήσουμε LNG στους συμμάχους και τους φίλους μας»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








