Νέα

Formula 1: Ελέγχονται οι McLaren των Νόρις και Πιάστρι για ενδεχόμενο αντικανονικό στήσιμο στον αγώνα του Λας Βέγκας

Financialreport.gr

Αν ακυρωθούν το πρωτάθλημα αποκτά νέο ενδιαφέρον καθώς ο Φερστάπεν θα φθάσει πιο κοντά στο Νόρις

Η FIA έχει βάλει στο μικροσκόπιο τα μονοθέσια της McLaren μετά το Γκραν Πρι της Formula 1 στο Λας Βέγκας, με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι να απειλούνται ακόμη και με αποκλεισμό από τα αποτελέσματα του αγώνα όμως, μέχρι αυτή τη στιγμή, οριστική απόφαση των αγωνοδικών δεν έχει εκδοθεί.

Στον αγώνα της Κυριακής ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε το Γκραν Πρι, με τον Λάντο Νόρις να τερματίζει δεύτερος και τον Τζορτζ Ράσελ τρίτος. Ο Όσκαρ Πιάστρι κατέλαβε την τέταρτη θέση, σε ένα αποτέλεσμα που ενίσχυσε σημαντικά τη βαθμολογική θέση της McLaren στο πρωτάθλημα. Τα αποτελέσματα έχουν δημοσιευθεί μόνο ως «προσωρινή κατάταξη» από τη FIA.
Η παρατυπία που εντοπίστηκε
Μετά τον αγώνα, ο τεχνικός εκπρόσωπος της FIA, Γιο Μπάουερ, πραγματοποίησε ελέγχους στη φθορά του «skid block» – της πίσω γλίστρας στο πάτωμα – στα μονοθέσια με αριθμούς 4 (Νόρις) και 81 (Πιάστρι).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Formula 1: Κέρδισε ο Φερστάπεν στο Λας Βέγκας, πιο κοντά στον τίτλο ο Νόρις

Ο Νόρις τερμάτισε δεύτερος και διατήρησε μία σημαντική διαφορά για τα υπόλοιπα δύο γκραν πριν της χρονιάς

Στην τεχνική του αναφορά αναφέρει ότι το πάχος του πίσω skid βρέθηκε κάτω από τα 9 χιλιοστά, που είναι το ελάχιστο επιτρεπτό όριο σύμφωνα με το άρθρο 3.5.9 (e) των Τεχνικών Κανονισμών της Formula 1. Για τον λόγο αυτό το θέμα παραπέμφθηκε στους αγωνοδίκες.

Λίγο αργότερα εκδόθηκαν τα επίσημα «κλήσεις» (έγγραφα 54 και 55) προς τη McLaren και τους δύο οδηγούς, ώστε ο εκπρόσωπος της ομάδας και οι Νόρις–Πιάστρι να παρουσιαστούν στους αγωνοδίκες στις 23:45 τοπική ώρα, με το σκεπτικό «υποτιθέμενη παραβίαση του άρθρου 3.5.9(e) – το πίσω skid είναι λιγότερο παχύ από το απαιτούμενο».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu