Πρόστιμα 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν από τη ΓΓ Εμπορίου σε 4 επιχειρήσεις Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε 4 ηλεκτρονικά καταστήματα για παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Πρόκειται, συγκεκριμένα για τις διατάξεις που αφορούν τα δικαιώματα του καταναλωτή στις συμβάσεις από απόσταση καθώς και τις διατάξεις για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.
Υπενθυμίζεται ότι, πρόσφατα, επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ σε άλλα πέντε ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου επιβλήθηκαν τα εξής πρόστιμα:
1 . SHOP 44 ΜΟΝ.ΙΚΕ (https://shop44.gr) – 300.000 ευρώ
2. F.S. ΝΤΙ ΚΛΙΚ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (https://www.d-klik.gr) – 300.000 ευρώ
3. KINITAKIAS MON.IKE (https://www.kinitakias.gr) – 200.000 ευρώ
4. F-PLAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (https://www.citisshop.com) – 80.000 ευρώ
Το υπουργείο, καθιστά σαφές ότι φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά και καλεί τους καταναλωτές, εφόσον εντοπίζουν παρόμοιες πρακτικές κατά τις καθημερινές τους συναλλαγές, να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520 της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΠΑΟ: Επιβεβαίωση και από τις ΗΠΑ για τη μεγάλη μεταγραφή Βαλαντσιούνας
- Όμιλος Φαις: Σύμπραξη με τον οίκο Michael Kors για νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη
- Τραμπ: Με επώνυμα δώρα έκαμψε το Κογκρέσο για τη μεγαλύτερη νομοθετική νίκη της δεύτερης θητείας του
- Ο Γ. Καράμπελας νέος Senior Executive Στρατηγικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης των Ελ. Οινοποιείων
- Σε “θερμικό θόλο” τις επόμενες μέρες η χώρα σε ένα τετραήμερο με 43άρια
- Γ. Χατζής (ΠΟΞ): Να επενδύσει η Ευρώπη στα νησιά
- Γιατί θα πληρώνουμε ακριβότερα τη βενζίνη από το 2027
- “Market Place” : Πλατφόρμα για να προωθούν οι επιχειρήσεις προσφορές και εκπτώσεις μέσω “Youth Pass”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις