Επιχειρήσεις

Γιατί η Dolce&Gabbana μπαίνει μέσα στο Roblox για να προσεγγίσει τη νέα γενιά

Financialreport.gr

Με αυτόν τον τρόπο «εισάγει μια νέα γενιά gamers στον μαγευτικό κόσμο της μάρκας»

Έναν ευρηματικό τρόπο για να γίνει γνωστός στις νέες γενιές βρήκε ο ιταλικός οίκος Dolce & Gabbana (D&G): Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, στα τέλη Ιουνίου δημιούργησε ένα νησί στο δημοφιλές στη νεολαία, Roblox, εμπνευσμένο από τα νέα αρώματα Light Blue, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει την εμβέλειά της με τη Γενιά Z.

Ο κόσμος της ιταλικής μάρκας πολυτελείας είναι μια ψηφιακή αναπαράσταση του νησιού Κάπρι – της τοποθεσίας όπου γυρίζονται οι επίσημες καμπάνιες μάρκετινγκ της Light Blue – η οποία «εισάγει μια νέα γενιά gamers στον μαγευτικό κόσμο της μάρκας».

Σημειώνεται ότι αυτή η μετάβαση στην πλατφόρμα online gaming έρχεται αμέσως μετά την αποκάλυψη της νέας καμπάνιας για την 25η επέτειο των αρωμάτων Light Blue από την D&G, με τους Vittoria Ceretti και Theo James ως τα νέα πρόσωπα του brand.

Με 97,8 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, το Roblox είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες gaming και δημιουργίας μεταξύ της Γενιάς Z, και η δημιουργία αυτού του ”νησιού” αποτελεί μέρος του σχεδίου της D&G για να αυξήσει την αξία λιανικής του τμήματος ομορφιάς στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2026.

Συγκεκριμένα, το Light Blue Island της D&G στο Roblox προσκαλεί τους παίκτες να «ξεκινήσουν μια διαδραστική περιπέτεια» για να ανακαλύψουν τα νέα αρώματα της μάρκας και μια σειρά από αποστολές και μίνι παιχνίδια θα καθοδηγήσουν τους χρήστες μέσα από τα αρώματα Capri και Light Blue.

«Ξεκλειδώνοντας νέες περιοχές», οι παίκτες μπορούν να θαυμάσουν την εμβληματική θέα του νησιού, συμπεριλαμβανομένων των βράχων, των κήπων και των βιλών Faraglioni.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu