Πρόκειται για εμπορικλό σήμα της εταιρείας Pharmex, που ανήκει στην οικογένεια Παπάζογλου
Πλώρη για τη Μέση Ανατολή βάζει για το 2024 η εταιρεία δερμοκαλλυντικών Helenvita, η οποία αποτελεί brand της εισαγωγικής εταιρείας φαρμάκων και παραφαρμακευτικών προϊόντων Pharmex της οικογένειας Παπάζογλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του financialreport.gr, που προέκυψαν από την παρουσία της εταιρείας στην πρόσφατη έκθεση καλλυντικών Cosmoprof που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στην Bologna της Ιταλίας, η εταιρεία έχει βάλει ως σκοπό για την τρέχουσα χρονιά να ενισχύσει τις εξαγωγές της.
Στόχος είναι οι χώρες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, στις οποίες τα τελευταία χρόνια ανθούν εξαγωγικές προσπάθειες από την Ελλάδα τόσο στο χώρο τόσο των καλλυντικών, όσο και της εστίασης.
Πρόκειται για επικείμενη έξοδο της εταιρείας με πλήρη σειρά καλλυντικών που αποτελείται μεταξύ άλλων από προϊόντα για την ακμή, προϊόντα baby, Anti-Age, Anti-mosquito, αλλά και τα best-seller αντηλιακά της. Με αυτή τη σειρά είναι που απευθύνεται στη διεθνή αγορά με εξαγωγές, ήδη, σε 25 χώρες και εξαγωγικό τζίρο που αντιστοιχεί στο 10-15% του συνολικού. Οι δε εξαγωγές της έχουν ξεκινήσει τα τελευταία επτά χρόνια, από το 2017.
Κατά όσα τονίζονται από τη διοίκηση, υπάρχει ήδη ενδιαφέρον από τη Μέση Ανατολή, με τη Σαουδική Αραβία να είναι ήδη μέσα στις χώρες που εξάγει, και ο επόμενος στόχος είναι τα ΗΑΕ, η οποία είναι μια αγορά ενδιαφέρουσα, αλλά με ιδιαιτερότητες.
Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι λόγω μεγάλου συνωστισμού εταιρειών, οι αντιπρόσωποι σε αυτές τις χώρες ασκούν έντονες πιέσεις για ανταγωνιστικότερες τιμές.
Ποια είναι η Helenvita
Ως brand της εταιρείας φαρμακευτικών προϊόντων Pharmex, η οποία έχει τα κεντρικά της γραφεία στο Περιστέρι και διοικείται από την οικογένεια Παπάζογλου, η εταιρεία Helenvita προσφέρει τα τελευταία χρόνια καλλυντικά προϊόντα για κάθε στάδιο της ζωής: Από τη βρεφική ηλικία έως την εφηβεία, την ομορφιά της γυναίκας, την αντρική περιποίηση και την υγεία όλης της οικογένειας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία Pharmex, με μακρόχρονη πορεία στο χώρο των δερματολογικών και καλλυντικών προϊόντων, διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος επώνυμων οίκων του εξωτερικού. Το χαρτοφυλάκιο της μάρκας προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, με αποδέκτες τους καταναλωτές, τους φαρμακοποιούς και τους δερματολόγους.
H εφαρμογή του συγκεκριμένου επιχειρησιακού μοντέλου εξασφαλίζει τα τελευταία χρόνια τις συνολικές δραστηριότητες της εταιρείας. Την ίδια στιγμή, η Pharmex προωθεί συνεργασίες με πολυεθνικές εταιρείες του ιατροφαρμακευτικού κλάδου, με παραγωγούς παγκόσμιας εμβέλειας, παράλληλα με την έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.

Στέλεχος της δεύτερης γενιάς της Pharmex, ο Κωνσταντίνος Παπάζογλου, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, με την εταιρεία του οποίου είχαν συνεργαστεί το 2016
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της, του 2022, η εταιρεία Pharmex έκανε κύκλο εργασιών 17,2 εκατ. ευρώ, αυξημένο σε σχέση με το 2021, οπότε και είχε κλείσει με τζίρο 16,6 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, η εταιρεία Pharmex βρίσκεται στο προσκήνιο των εισαγωγών φαρμάκων πάνω από 40 χρόνια, έχοντας εγκαταστάσεις πάνω από 7.000 τμ σε γραφεία και απασχολώντας πάνω από 90 εργαζομένους. Επί της ουσίας, αποτελεί την μετεξέλιξη της ΠΑΦΑΡΜ, η οποία ιδρύθηκε το έτος 1967 από τους αδελφούς Παπάζογλου, Αντρέα, Νικόλαο & Γεώργιο.
Κατά όσα αναφέρονται από τη διοίκηση, τα προϊόντα της Pharmex, στην παρούσα φάση, είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 20 χώρες παγκοσμίως μέσω ενός δικτύου εμπορικών αντιπροσώπων.
Ειδικότερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε χώρες όπως η Τσεχία, η Κύπρος, η Μάλτα, η Κροατία, η Γεωργία, το Κουβέιτ, το Κατάρ, η Ιορδανία, το Ομάν, η Ζάμπια, το Βιετνάμ, η Κολομβία, η Γουατεμάλα, κ.ά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ευρωπαϊκές αγορές: έκλεισαν με απώλειες – Ισχυρά κέρδη 2,5% από Saab
- Τα «θαύματα» του Χρηματιστηρίου: Εντυπωσιακή πρεμιέρα για Trek Development με κέρδη 55,71%
- ElvalHalcor: Αυξημένα κατά 29% στα 98,1 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 9μηνο
- Πλαστικά Θράκης: Από 23 Ιανουαρίου η καταβολή μικτού προμερίσματος 0,0685 ευρώ ανά μετοχή
- Ο Νεϊμάρ αγοράζει με 18 εκατ. δολάρια το εμπορικό σήμα «Pelé»
- Κυρανάκης: Τέλος με τις απευθείας αναθέσεις για συγκοινωνιακό έργο στην περιφέρεια
- Δήμας: Στις 4 Δεκεμβρίου παραδίδονται τα τελευταία 10 χλμ. του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος
- Coca Cola HBC: Επένδυση στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








