Συνολικά, οι επενδύσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ
Ενίσχυση brands όπως η Karlberg και η Kaiser, εστίαση και αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού για καλύτερη παραγωγή: Αυτοί είναι τρεις από τους βασικούς πυλώνες στους οποίους θα επικεντρωθεί η δράση του νέου managing director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας- έχει αναλάβει από τον Σεπτέμβριο, Henrik Fredvig.
Την ίδια στιγμή, όπως ανέφερε, το 2024 θα είναι χρονιά επενδύσεων που θα αγγίξουν τα 10 εκατ. ευρώ. Το ίδιο περίπου ποσό δαπανήθηκε για επενδύσεις και το 2023.
Συνολικά, οι επενδύσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ, ενώ η συνεισφορά της στην εθνική οικονομία μέσω φορολογίας, για το αντίστοιχο διάστημα, ανήλθε στα 161,3 εκατ. ευρώ.
Κατά όσα τόνισε σε δημοσιογραφική εκδήλωση ο κ. Fredvig «το 2023 ήταν δύσκολη χρονιά για να κάνουμε προβλέψεις για την αγορά, καθώς συνέχισε ο υψηλός πληθωρισμός και η ουκρανική κρίση. Παρ’ όλα αυτά, η κατανάλωση κινήθηκε σε αρκετά καλά επίπεδα».
Ωστόσο, τα καιρικά και τα φυσικά φαινόμενα ήταν εμπόδια για την κατανάλωση, καθώς οι βροχές του περασμένου Μαϊου και Ιουνίου την επηρέασαν αρνητικά, ενώ οι πυρκαγιές Ιουλίου και Αυγούστου έφεραν αναστάτωση.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατάφερε να αυξήσει τον όγκο των συνολικών πωλήσεών της κατά σχεδόν 3%, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ σε επίπεδο τζίρου η εταιρεία εκτιμάται ότι θα σημειώσει οργανική ανάπτυξη καθαρών πωλήσεων άνω του 20% σε σχέση με το 2022.
Για το 2024, οι προτεραιότητες περιλαμβάνουν περαιτέρω διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, με κανάλι προτεραιότητας αυτό της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.), αλλά και επικέντρωση στην τουριστική αγορά, λαμβάνοντας υπόψιν τα θετικά σημεία αναφοράς που παρουσιάζονται μέχρι στιγμής για την τρέχουσα χρονιά.
Επίσης, κατά τον νέο managing director, θα επιδιωχθεί στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου της, αλλά και εμπλουτισμός των διαθέσιμων επιλογών προς τους καταναλωτές, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και με ιδιαίτερη έμφαση στα μη αλκοολούχα προϊόντα.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το τελευταίο σημείο, θα υπάρξει επιτάχυνση ανάπτυξης μη αλκοολούχας μπύρας, ενώ θα έρθουν και νέα λανσαρίσματα, όπως η φιξ άνευ με λεμόνι.
Η ανάπτυξη ανά κλάδο
Σύμφωνα με τον νέο MD της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, το 2023 καταγράφηκε ανάπτυξη σχεδόν σε όλα τα κανάλια που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
Στην εστίαση σημειώθηκε ανάπτυξη 3%, την ώρα που στα σούπερ μάρκετ υπήρξε μείωση κατά 1%. Στον αντίποδα, στο παραδοσιακό κανάλι των περιπτέρων έλαβε χώρα αύξηση μεριδίου άνω του 12%.
Η μπύρα εν γένει σαν ποτό είχε ανάπτυξη 3,3%, ενώ ανά κατηγορία τα brands της ΟΖ σημείωσαν τη δική τους ανάπτυξη.
Πιο συγκεκριμένα, η Carlsberg κατέγραψε άνοδο πωλήσεων κατά 16%, η μη αλκοολούχα Φιξ κατά 44%, ενώ ένα από τα πιο παραδοσιακά brand της εταιρείας, η Μύθος είχε αύξηση πωλήσεων κατά 3%, λόγω και του τουρισμού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Kodak: Η εταιρεία με ιστορία 133 ετών δεν μπορεί να καλύψει χρέη 500 εκατ. ευρώ
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι με έμφαση σε Γάζα και διμερή θέματα
- Σεισμός 4,2 Ρίχτερ ανοιχτά της Παλαιόχωρας Χανίων
- ΝΑΤΟ: Οι αρχηγοί των γενικών επιτελείων επιβεβαίωσαν την στήριξή τους στην Ουκρανία
- Κουτσούμπας από Πάτρα: «Εγκληματικές οι ευθύνες της κυβέρνησης στις πυρκαγιές- Δεν είχε πυρασφάλεια η ΒΙΠΕ»
- Στέιτ Ντιπάρτμεντ στον Κρις Πάππας: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει
- Τραμπ: Ζητάει τώρα την παραίτηση της Λίζα Κουκ, μέλος του ΔΣ της Fed
- Μητσοτάκης για συλλήψεις εμπρηστών: Τέλος η ατιμωρησία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις