Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Βαρύ πρόστιμο σχεδόν 400 εκατ. ευρώ από Κομισιόν στην Ελλάδα για παράνομες επιδοτήσεις
- Μέση Ανατολή: Η Κίνα κατηγορεί τον Τραμπ ότι “ρίχνει λάδι στη φωτιά”
- Εθνική: Ανθεκτικές οι ελληνικές ΜμΕ στην διεθνή αβεβαιότητα – Αύξηση 4% στις πωλήσεις το 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,6% των επισκεπτών στα μουσεία το Φεβρουάριο
- Πτωτικά κινείται το Χρηματιστήριο Αθηνών
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση σε διακίνηση επιβατών και οχημάτων στα λιμάνια το δ’ τρίμηνο
- ΔΥΠΑ: Από 18/6 οι αιτήσεις για δύο νέα προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε Πάργα και Εβρο
- ΟΗΕ: Περικοπή 3.500 θέσεων εργασίας στην υπηρεσία για τους πρόσφυγες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις