Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Θερινές διακοπές: Φιλικά σπίτια και φθηνά πακέτα επιλέγουν οι Ελληνες
- Berkshire Hathaway: Μείωση 4% στα λειτουργικά κέρδη το β’ τρίμηνο 2025
- Τραμπ: Ο Πάουελ πρέπει να παραιτηθεί όπως έκανε η Κούγκλερ
- Αποσωληνώθηκε ο 15χρονος που υπέστη θερμοπληξία
- Γκίκας: Μονάδα αφαλάτωσης στην Ανδρο λόγω λειψυδρίας
- Κυβερνητικές πηγές: Περίεργο ο Ανδρουλάκης να επιτίθεται σε κάποια πανεπιστήμια και σε άλλα όχι
- Φωτιά Αιτωλοακαρνανία: Μήνυμα από το 112 για εκκένωση δύο περιοχών
- Ταϊλάνδη: Τουλάχιστον 6 νεκροί από την τροπική καταιγίδα Wipha
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις