Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οι δύο λύσεις για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο, που δίνει το υπουργείο Οικονομικών
- Κομισιόν: Κάνει πίσω για την απαγόρευση νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων
- Πεσκόφ: Η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις διαπραγματεύσεις για το ουκρανικό δεν προμηνύει τίποτα καλό
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με απώλειες λόγω πιέσεων στον αμυντικό κλάδο
- ΟΠΑΠ: Γενική Συνέλευση για τη Στρατηγική Συγχώνευση με Allwyn
- Μητσοτάκης: Επιστροφή δύο ενοικίων σε εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές, γιατρούς επαρχίας, ανακαινίσεις με επιδότηση 90%
- Ουγγαρία: Συμφωνία με τις ΗΠΑ για παράδοση 400 εκατ. κυβικών μέτρων LNG ετησίως
- Πιερρακάκης: Στο 2,4% η ανάπτυξη το 2026 και μέση αύξηση 4,5% των εξαγωγών στην τριετία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








