Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργιακές κινητοποιήσεις ετοιμάζει το σωματείο στον σιδηρόδρομο μετά την απόλυση Γενιδούνια
- Μεντβέντεφ για συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας για ορυκτά: Ο Τραμπ ανάγκασε το Κίεβο να πληρώσει
- Βολές Μανιατάκη για τις διαδικασίες που ακολουθεί η Βουλή για Τέμπη
- Επιστολή Ευρωβουλευτών σε Μητσοτάκη για το ρόλο Ελλήνων εφοπλιστών στη διακίνηση ρώσικου πετρελαίου
- Κάλπες για δήμους, βαρόμετρο για τα κόμματα, στο Ηνωμένο Βασίλειο
- ΕΥΔΑΠ: Σε αναμονή για τις αναπροσαρμογές στα τιμολόγια και για τον διαγωνισμό για τους νέους υδρομετρητές
- Οι πρώτες αντιδράσεις μετά τη συμφωνία των ΗΠΑ για τα ορυκτά της Ουκρανίας
- Ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων γιόρτασε τα 100 χρόνια του κλάδου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις