Ο LeBron έβαλε τους πάντες να περιμένουν την «Decision of all Decisions» αλλά η «απόφαση» ήταν μία διαφήμιση για κονιάκ, της εταιρίας Hennesy
Ολος ο κόσμος του μπάσκετ περίμενε κάποια είδηση σχετικά με την καριέρα του LeBron James – αρκετοί είχαν ήδη προεξοφλήσει ανακοίνωση του τέλους της καριέρας του – αλλά εκείνος έπαιξε έκανε μία φανταζί τρίπλα για να παίξει εμπορικά.
Ο LeBron έβαλε τους πάντες να περιμένουν την «Decision of all Decisions» το απόγευμα της Τρίτης 7/10, κάνοντάς τους να πιστεύουν πως μπορεί να μιλήσει για την απόσυρσή του από το μπάσκετ, αλλά τελικά ήταν μία διαφήμιση για κονιάκ, της εταιρίας Hennesy, αποδεικνύοντας ότι εκτός από ένας εκ των κορυφαίων παικτών στην ιστορία του μπάσκετ, κατέχει την τέχνη του marketing, συγκεντρώνοντας πάνω του τα βλέμματα όλου του κόσμου.
Το γεγονός, πάντως, δεν άφησαν ασχολίαστο όλοι οι φίλοι του μπάσκετ, ειδικότερα στις ΗΠΑ και «περιέλουσαν» τον σταρ του NBA με πολλά «γαλλικά κοσμητικά επίθετα».
Τελικά, η Hennessy με το κορυφαίο κονιάκ στον κόσμο και το παγκόσμιο είδωλο LeBron James παρουσίασαν το Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James, διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές, παγκοσμίως από τον τρέχοντα μήνα Οκτώβριο. Αυτή η τελευταία κυκλοφορία εμβαθύνει τη δημιουργική συνεργασία που ξεκίνησε το 2024. Μαζί, προσφέρουν μια τολμηρή συλλεκτική έκδοση, που προσκαλεί τους θαυμαστές να συνδεθούν, να γιορτάσουν και να μοιραστούν μια νέα εποχή κοινωνικότητας.
Για να αποκαλύψει τη συνεργασία, η Hennessy ξεκίνησε μια καμπάνια κοινωνικού περιεχομένου με τίτλο «The Second Decision», ένα τολμηρό παιχνίδι με την εμβληματική και viral συνέντευξη ανταλλαγής του LeBron James «The Decision».
Ενώ η πρώτη στιγμή σηματοδότησε μια καθοριστική επαγγελματική κίνηση, αυτή η δεύτερη απόφαση γιορτάζει μια δημιουργική επανένωση και μια κοινή πολιτιστική κληρονομιά.
Σε αυτή τη σύγχρονη αναπαράσταση, ο LeBron επιστρέφει στο προσκήνιο για να αποκαλύψει την επόμενη εξέλιξη της συνεργασίας του με την Hennessy.
Η καμπάνια κυκλοφόρησε παγκοσμίως στις ψηφιακές πλατφόρμες της Hennessy και του LeBron James, πυροδοτώντας την προσμονή και τη συζήτηση πριν από την κυκλοφορία.
Μιλώντας για την τελευταία συνεργασία, ο LeBron James είπε: «Είναι τιμή μου να συνεχίζουμε αυτή τη συνεργασία με την Hennessy. Η πρώτη μας συλλογή αφορούσε μια κοινή επιδίωξη της αριστείας και της υπέρβασης των ορίων, και αυτή η νέα περιορισμένη έκδοση είναι ένα ακόμη κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία. Το σχέδιο απεικονίζει την κορυφαία μου χειρονομία, η οποία είναι ξεχωριστή για μένα και αντιπροσωπεύει τον εορτασμό και τη σύνδεση. Γι’ αυτό φτιάχτηκε αυτό το μπουκάλι».
“Είμαστε περήφανοι που εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας με τον LeBron James – ένα πολιτιστικό σύμβολο του οποίου η επιρροή φτάνει πολύ πέρα από τον αθλητισμό”, δήλωσε ο Vincent Montalescot, Chief Marketing Officer της Hennessy. “Ο LeBron ενσαρκώνει ένα πνεύμα συλλογικού παιχνιδιού και κοινωνικής γενναιοδωρίας – αξίες που αντηχούν βαθιά με τις δικές μας. Αυτός είναι ένας φόρος τιμής στο εξαιρετικό ταξίδι του LeBron και σε μια καθοριστική στιγμή στην ιστορία του αθλητισμού. Είναι προνόμιο να συνεργαζόμαστε μαζί του με έναν τρόπο που είναι ταυτόχρονα γνήσιος και εορταστικός”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τσεχία: Μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου οι συνομιλίες για σχηματισμό κυβέρνησης
- Κριστιάνο Ρονάλντο: Έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ποδοσφαιριστής
- ΣΔΕΕ: Προειδοποιεί για ηλεκτρονικές απάτες με χρήση ονομάτων δικηγορικών εταιρειών
- ΔΕΗ blue: Ξεπέρασε τα 3.000 σημεία φόρτισης στην Ελλάδα
- Νόμπελ Χημείας: Στους Κιταγκάουα, Ρόμπσον και Γιάγκι για τα μεταλλικά – οργανικά πλέγματα
- Εξωδικαστικός: Στις 2.955 οι νέες υποβολές ρυθμίσεων τον Σεπτέμβριο
- Δήμας: Στις 30 Νοεμβρίου παραδίδονται τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα – Πύργος
- Ερντογάν: Θετικά μηνύματα από τις ΗΠΑ για το θέμα των F-35
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις