Πρόκειται για τη σειρά Blue Tab, που περιλαμβάνει τζιν και πουκάμισα υψηλής ποιότητας
Η Levi’s θα πουλήσει τη νέα της σειρά τζιν αξίας 300 δολαρίων σε περισσότερα καταστήματα το επόμενο έτος, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την ανάπτυξη αξιοποιώντας την ισχυρή ζήτηση για premium denim, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Οικονομικών και Ανάπτυξης Harmit Singh στο Reuters.
Η σειρά Blue Tab, που περιλαμβάνει τζιν και πουκάμισα υψηλής ποιότητας, κυκλοφόρησε στην Ασία νωρίτερα φέτος και από τον Σεπτέμβριο σε περίπου δύο δωδεκάδες καταστήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, και αποτελεί μέρος μιας συνεχιζόμενης προσπάθειας για την επέκταση της μάρκας Levi’s και την προσέλκυση περισσότερων γυναικών.
«Θα επιστρέψουμε με μεγαλύτερη κλίμακα το 2026, επειδή τα πήγαμε πολύ καλά», δήλωσε ο Singh, ντυμένος με πουκάμισο και σακάκι από τη νέα σειρά, εμπνευσμένη από το βαρύτερο και πιο σκληρό ιαπωνικό denim selvedge.
Στην Ευρώπη, τα τζιν Blue Tab πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 250 και 350 ευρώ (290-410 δολάρια), σε σύγκριση με 70 έως 130 ευρώ για τη σειρά Red Tab. Τα σακάκια Blue Tab πωλούνται σε τιμές γύρω στα 700 ευρώ.
Η Levi’s, η οποία σήμερα διαθέτει κυρίως τζιν μεσαίας κατηγορίας στην σειρά Red Tab, καθώς και μια σειρά μαζικής αγοράς για καταστήματα outlet και Walmart, αντιμετωπίζει μια λεπτή ισορροπία για να εξυπηρετήσει τόσο την οικονομική όσο και την premium αγορά.
Ενώ το premium τζιν αντιπροσωπεύει περίπου το 10% της παγκόσμιας αγοράς τζιν αξίας περίπου 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνεται ταχύτερα από την κατηγορία των κανονικών τζιν, η οποία αυξάνεται με ρυθμό μονοψήφιο, δήλωσε ο Singh.
Ο κατασκευαστής των 501s, ο οποίος ανέφερε πωλήσεις ύψους 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, είχε θέσει ως στόχο την επίτευξη εσόδων 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και περιθώριο λειτουργικών κερδών 15% έως το 2027, αλλά ακύρωσε το χρονοδιάγραμμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός επιβράδυνε την ανάπτυξη.
Οι εμπορικοί δασμοί του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχουν προσθέσει περισσότερα εμπόδια για την εταιρεία, αλλά μετά την υψηλή μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση των εσόδων τα τελευταία τρίμηνα, ο Σινγκ δήλωσε ότι η εταιρεία ενδέχεται να είναι έτοιμη να σκιαγραφήσει ένα νέο χρονοδιάγραμμα το επόμενο έτος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Sabο: Συμμετέχει στην κατασκευή εργοστασίου παραγωγής δομικών υλικών στο Βόρειο Ιράκ
- DHL: Ξεκινά συνεργασία με τη HappyRobbot για την ένταξη ρομποτ σε καθημερινές διαδικασίες
- Γιατί απεργούν οι baristas των Starbucks και κορυφώνουν την πίεση τη «Red Cup Day»
- ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Η Generation Z επιζητά ένα μέλλον με νόημα και δικαιοσύνη
- Μαρία Καρβούνη: Aποχωρεί από τη θέση της Brand Activation Manager της Miele
- Ποιος θέλει να αντικαταστήσει τον Κιρ Στάρμερ
- Δύο πληρωμές βασικών ενισχύσεων στους αγρότες έως το τέλος Νοεμβρίου
- Νέο κατάστημα Pizza Hut στη Νέα Σμύρνη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








