Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε και εφέτος στα Loyalty Awards 2025, αποδεικνύοντας τον προσανατολισμό της στην ικανοποίηση των πελατών
Σε μια εποχή που η εμπειρία του πελάτη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την τεχνολογία, την καινοτομία και την αυθεντική σύνδεση, η Lidl Ελλάς παραμένει στο κέντρο των εξελίξεων. Στα Loyalty Awards 2025, η εταιρεία απέσπασε 9 σημαντικές βραβεύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει μια εξέχουσα, προσωποποιημένη και ουσιαστική εμπειρία αγορών στους πελάτες της.
Το Lidl Plus, το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο επιβράβευσης. Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με εκατομμύρια καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από καινοτόμες πρακτικές, η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει «πιστότητα» στη σύγχρονη εποχή.
Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν στην εταιρεία:
• Gold βραβείο στην κατηγορία “Best in Retail” για τα 5 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης πιστότητας πελατών, με το Lidl Plus να αποτελεί σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά.
• Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Long Term Initiative” για μια διαχρονικά «πιστή» σχέση με τον καταναλωτή, που εξελίσσεται και ενδυναμώνεται με συνέπεια.
• Silver βραβείο στην κατηγορία “Most Innovative Initiative” για το Lidl Plus ως παράδειγμα ψηφιακής καινοτομίας στην πράξη.
• Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Gamification” για την εξοικονόμηση «παίζοντας», μέσα από διαδραστικές λειτουργίες του Lidl Plus.
• Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of CRM” για τη στοχευμένη σύνδεση με τον πιστό πελάτη, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM.
• Silver βραβείο στην κατηγορία “Best CSR Initiative” για τη δράση «Σκανάρουμε και Δίνουμε», όπου μια μικρή κίνηση προσφέρει μεγάλη χαρά.
• Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Brand Advocates & Influencers” για τον Lidl Plus ανοιξιάτικο διαγωνισμό, που ανέδειξε τη δύναμη της κοινότητας και της αυθεντικής επιρροής.
• Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Partnership Initiative” για τα 3rd Party Benefits, τον νέο στρατηγικό πυλώνα του Lidl Plus.
• Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Loyalty Management Software” για τα καινοτόμα εργαλεία CRM και τη δυναμική χρήση του Lidl Plus.
Τα Loyalty Awards αποτελούν θεσμό ανάδειξης και αναγνώρισης των πιο επιτυχημένων στρατηγικών στον τομέα της διαχείρισης της αγοραστικής εμπειρίας και πιστότητας, ενισχύοντας τη διαρκή πρόοδο του επιχειρηματικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα. Οι 9 φετινές διακρίσεις της εταιρείας στα Loyalty Awards 2025 δεν είναι απλώς βραβεία – είναι η επιβεβαίωση ότι η Lidl Ελλάς ακούει, εξελίσσεται και καινοτομεί με οδηγό τις ανάγκες των πελατών της.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να επενδύει σε έξυπνες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ανθρώπινες σχέσεις, διαμορφώνοντας ένα νέο πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΟΛΘ: Αποχωρεί ο γενικός Οικονομικός Διευθυντής ο Σπύρος Στάμου
- Τράπεζα Κύπρου: Στο 6,02% το ποσοστό της Wellington
- Στις 12 Σεπτεμβρίου η δίκη του διευθυντή καρδιοχειρουργικής του Ιπποκράτειου για το «φακελάκι»
- Θεσσαλονίκη: Φωτιά στο “Ιπποκράτειο” Νοσοκομείο – Τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο
- Πιερρακάκης: Από 3,9 δισ. ευρώ πάταξη της φοροδιαφυγής την τελευταία 2ετία βγήκε το κοινωνικό μέρισμα
- Ισραήλ: “Kακό μήνυμα” η πρόταση φον ντερ Λάιεν για επιβολή κυρώσεων
- Καλλιμάνης: Νέος managing director ο Χρήστος Κατσίχτης, προερχόμενος από τη Melissa
- ΕΣΠΑ: Παράταση στις αιτήσεις στις δράσεις “Κλειδί Προόδου” και “Αφετηρία Καινοτομίας και Εξωστρέφειας”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις