Προϊόντα - Υπηρεσίες

«Lidl. Γιατί αξίζει.»: Διεθνής καμπάνια σε 31 χώρες για τις προσιτές τιμές

Financialreport.gr

Στον πυρήνα της καμπάνιας η προσβασιμότητα των πελατών σε προσιτές τιμές προϊόντων

Η διεθνής αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το μήνυμα «Lidl. Γιατί αξίζει.». Σύμφωνα με την εταιρεία, η καμπάνια δεν είναι απλώς μία διαφημιστική ενέργεια αλλά μία υπόσχεση προς τους πελάτες. Το «Lidl. Γιατί αξίζει.» είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που εμπιστεύονται καθημερινά τα σούπερ μάρκετ. Η Lidl πιστεύει ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά.
Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία θα διαρκέσει από τις 21 Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Οκτωβρίου. Αντικατοπτρίζεται επίσης σε πολλές πτυχές της δραστηριότητάς: στην ποικιλία των ιδιωτικών ετικετών υψηλής ποιότητας, στα βιολογικά προϊόντα και στις φυτικές εναλλακτικές, στην καθημερινή φρεσκάδα, στην αξιόπιστη τροφοδοσία οικογενειών και κοινοτήτων, καθώς και στην προστιθέμενη αξία που προσφέρουμε σε γιορτές και ξεχωριστές στιγμές.

Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στην τηλεόραση θα προβληθεί η κύρια ταινία, στην οποία το κοινό μπορεί να απολαύσει όλες αυτές τις καθημερινές στιγμές που αξίζουν για τον καθένα και την καθεμία μας. Σε αυτή την ταινία, η κάμερα γίνεται παρατηρητής της ζωής — όχι της μεγάλης, θεαματικής ζωής, αλλά εκείνης που κρύβεται στις μικρές, καθημερινές στιγμές που αξίζουν. Από το χαμόγελο ενός ηλικιωμένου άνδρα που ποτίζει τα λουλούδια του, μέχρι την ευτυχία ενός ζευγαριού για το πρώτο τους σπίτι, κάθε σκηνή είναι ένας ύμνος στην ανθρώπινη αξία. Οι πρωταγωνιστές δεν είναι ήρωες με υπερδυνάμεις, αλλά άνθρωποι της διπλανής πόρτας που, με τις πράξεις τους, δίνουν αξία, νόημα και βάθος στην καθημερινότητα. Η ταινία μας υπενθυμίζει πως η αξία δεν βρίσκεται στα μεγάλα γεγονότα, αλλά στις μικρές πράξεις καλοσύνης, στην αυθεντικότητα, και στην αθόρυβη δύναμη της αγάπης. Η ταινία θα υποστηριχθεί από μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική βίντεο στο YouTube και σε επιλεγμένες premium πλατφόρμες μέσων.
Παράλληλα, η καμπάνια θα τρέχει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αναρτήσεις και σύντομα βίντεο (reels). Η Lidl θα αξιοποιήσει επίσης Out-of-Home μέσα (πινακίδες και αφίσες), καθώς και influencer marketing και άλλα Μέσα.
Μπορείτε να δείτε την τηλεοπτική ταινία εδώ.

Η Lidl είναι μέλος του Ομίλου Schwarz με έδρα το Neckarsulm της Γερμανίας και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή, η Lidl διαθέτει περίπου 12.600 καταστήματα και περισσότερα από 230 κέντρα διανομής και εφοδιαστικής αλυσίδας σε 31 χώρες, απασχολώντας πάνω από 382.400 εργαζομένους.
Στην Ελλάδα, η Lidl δραστηριοποιείται από το 1999. Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 6.700 εργαζομένους, ενώ το δίκτυό της αριθμεί 231 καταστήματα και 5 υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu