Η κρίση κόστους ζωής οδήγησε και τους Βρετανούς σε εκπτωτικά σουπερμάρκετ
Οι πωλήσεις της Γερμανικής αλυσίδας Lidl αυξήθηκαν κατά 12%, με 4,5 εκατομμύρια αγοραστές να περνούν τις πόρτες της κατά την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα στα Βρετανικά καταστήματα της. Η αλυσίδα είπε ότι πουλούσε μια γαλοπούλα κάθε δύο δευτερόλεπτα και περισσότερους από 2.000 τόνους πατάτες ενώ τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν αυτά ιδιωτικής ετικέτας.
Οι βρετανοί επέλεξαν φέτος για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους τα εκπτωτικά σουπερμάρκετ όπως το Lidl και το Aldi λόγω της κρίσης κόστους ζωής.
Ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, δήλωσε: «Είμαι απίστευτα περήφανος για την απόδοσή μας αυτά τα Χριστούγεννα σε αυτή που ήταν η πιο πολυσύχναστη περίοδος συναλλαγών στην ιστορία μας. Ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ στη χώρα, καλωσορίσαμε περισσότερους πελάτες από τις πόρτες μας από ποτέ και διασφαλίσαμε ότι παραδώσαμε την υπόσχεση ποιότητας και τιμής που περίμεναν από εμάς.
Η Aldi είπε ότι οι πωλήσεις της ξεπέρασαν το 1,5 δισεκατομμύριο λίρες για πρώτη φορά τις τέσσερις εβδομάδες μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Μόνο στις 22 Δεκεμβρίου, εξυπηρέτησε 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης στη MED9: Ανάγκη για κοινή ευρωπαϊκή άμυνα και αγορά ενέργειας
- E.IN.S.: Ολοκλήρωση της πώλησης του κτιρίου της εταιρείας στην Πυλαία Θεσσαλονίκης
- Χρηματιστήριο: Με +0,44% μια ανάσα από τις 2.000 μονάδες – Άλμα 5,91% από ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- BNP: Πέφτει η μετοχή μετά την απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου για εμπλοκή της σε γενοκτονία στο Σουδάν
- ΕΕ: Εγκρίθηκε η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου
- Συνάντηση Πιερρακάκη με τον CEO της Euronext Στεφάν Μπουζνά
- Wall Street: Με θετικό πρόσημο κινούνται οι δείκτες
- Αποστολάκη για προστασία α΄ κατοικίας: Χιλιάδες ευάλωτοι πολίτες στο έλεος των funds
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις