Η κρίση κόστους ζωής οδήγησε και τους Βρετανούς σε εκπτωτικά σουπερμάρκετ
Οι πωλήσεις της Γερμανικής αλυσίδας Lidl αυξήθηκαν κατά 12%, με 4,5 εκατομμύρια αγοραστές να περνούν τις πόρτες της κατά την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα στα Βρετανικά καταστήματα της. Η αλυσίδα είπε ότι πουλούσε μια γαλοπούλα κάθε δύο δευτερόλεπτα και περισσότερους από 2.000 τόνους πατάτες ενώ τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν αυτά ιδιωτικής ετικέτας.
Οι βρετανοί επέλεξαν φέτος για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους τα εκπτωτικά σουπερμάρκετ όπως το Lidl και το Aldi λόγω της κρίσης κόστους ζωής.
Ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, δήλωσε: «Είμαι απίστευτα περήφανος για την απόδοσή μας αυτά τα Χριστούγεννα σε αυτή που ήταν η πιο πολυσύχναστη περίοδος συναλλαγών στην ιστορία μας. Ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ στη χώρα, καλωσορίσαμε περισσότερους πελάτες από τις πόρτες μας από ποτέ και διασφαλίσαμε ότι παραδώσαμε την υπόσχεση ποιότητας και τιμής που περίμεναν από εμάς.
Η Aldi είπε ότι οι πωλήσεις της ξεπέρασαν το 1,5 δισεκατομμύριο λίρες για πρώτη φορά τις τέσσερις εβδομάδες μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Μόνο στις 22 Δεκεμβρίου, εξυπηρέτησε 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στο στόχαστρο της αντιπολίτευσης ο Γ. Μυλωνάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ
- Υπ. Ανάπτυξης: Παρατείνεται η απαγόρευση προωθητικών ενεργειών σε ανατιμήσεις
- Τραμπ: Η Ινδία προσέφερε μηδενικούς δασμούς, αλλά είναι αργά
- Το εσωτερικό του νέου Audi Q3
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ποδαρικό στον Σεπτέμβριο με μικρά κέρδη
- Χανιά: Στον εισαγγελέα οδηγούνται οι συλληφθέντες για εγκληματική οργάνωση
- Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στη Νέα Τρίγλια Χαλκιδικής
- «Ριβιέρα της Γάζας» υπό αμερικανική διοίκηση: Το μεταπολεμικό σχέδιο ανασυγκρότησης χωρίς Παλαιστίνιους
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις