΄Στόχος, μια ξεκάθαρη και σταθερή λύση τιμών στο ράφι
Νέα στρατηγική τιμολόγησης εγκαινιάζει η ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC, προσφέροντας μειωμένες και σταθερές τιμές κάθε μέρα στη σειρά των κλασσικών ζυμαρικών της. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία προς τον καταναλωτή, σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από συχνές και βραχυπρόθεσμες προσφορές.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση, σε ένα περιβάλλον όπου οι τιμές αλλάζουν συνεχώς και οι προσφορές δημιουργούν σύγχυση, η ΜΑΚΒΕΛ επιλέγει να προσφέρει τιμές χωρίς χρονικούς περιορισμούς, χωρίς «μικρές προσφορές με αστερίσκους», διασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή και προσιτή επιλογή για το καθημερινό τραπέζι.
«Επενδύουμε στην ειλικρίνεια και στη μακροχρόνια εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές μας», τονίζει η εταιρεία. «Τα κλασσικά ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ μόνο με ελληνικά σιτάρια γίνονται ο αξιόπιστος σύμμαχος στο καθημερινό γεύμα, με τιμές που δεν μεταβάλλονται απρόβλεπτα αλλά παραμένουν οικονομικές και σταθερές και πάντα με την γεύση ΜΑΚΒΕΛ.»
Η νέα στρατηγική της ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει στους καταναλωτές μια απλή, ξεκάθαρη και σταθερή λύση τιμών στο ράφι, απαλλάσσοντάς τους από το άγχος των επαναλαμβανόμενων προσφορών, καταλήγει η ανακοίνωση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Νίκος Οικονομόπουλος: Από τραγουδιστής, ξενοδόχος
- Changan Ηellas: Και επίσημα στην Ελλάδα η Changan μέσω AutoHellas
- Τι κομίζουν τα τέσσερα νέα μέλη της κυβέρνησης μετά το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ
- Παράταση υποβολής αιτήσεων στο πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις»
- Παράταση στα Προγράμματα «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και «Φωτοβολταϊκά στο χωράφι»
- Φωτιά τώρα σε εργοστάσιο στα Μέγαρα
- Δημοσιεύτηκε η λίστα με οφειλέτες που χρωστούν από 150.000 ευρώ και πάνω στο δημόσιο
- Το Ισραήλ παραδέχεται ότι σκότωσε Παλαιστίνιους αμάχους
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις