Παρουσίασε το κόκκινο κρασί που δημιούργησε ο ίδιος, το οποίο φέρει το όνομα "Special One", τιμώντας το διάσημο παρατσούκλι του
Ο Ζοσέ Μουρίνιο αποφάσισε να επεκταθεί πέρα από τα όρια του ποδοσφαίρου, αποδεικνύοντας ότι διαθέτει και επιχειρηματικό πνεύμα.
O προπονητής της Φενέρμπαχτσε παρουσίασε το κόκκινο κρασί που δημιούργησε ο ίδιος, το οποίο φέρει το όνομα «Special One», τιμώντας το διάσημο παρατσούκλι του.
Ο Μουρίνιο παρουσίασε το κρασί του με έναν εντυπωσιακό και καλαίσθητο βίντεο, εντυπωσιάζοντας τους θαυμαστές του.
Κάθε μπουκάλι του κρασιού έχει τιμή 120 ευρώ, ενώ ο ίδιος έχει επενδύσει πολλές ώρες δουλειάς και μελέτης για να δημιουργήσει ένα κρασί υψηλής ποιότητας και εκλεπτυσμένης γεύσης, αποδεικνύοντας τη σοβαρότητα και την αφοσίωσή του σε αυτή τη νέα επιχειρηματική του δραστηριότητα.
Όσα είπε ο Μουρίνιο:
«Ως κάποιος που εκτιμά την ακρίβεια, την ποιότητα και την αριστεία σε κάθε προσπάθεια, είμαι περήφανος που παρουσιάζω το δικό μου κρασί, «The Special One». Διαλεγμένο από μια από τις αγαπημένες μου περιοχές στην Πορτογαλία, αυτό το κρασί αντανακλά το πνεύμα της πατρίδας μου και την αμείλικτη επιθυμία μου να απολαμβάνω κάθε στιγμή της ζωής μου.
Το κρασί αυτό, φτιαγμένο με απόλυτο μεράκι και προσοχή στη λεπτομέρεια, αποτελεί ένα μοναδικό δώρο από τον έναν ξεχωριστό άνθρωπο στον άλλο. Ιδανικό για να γιορτάσετε μια προσωπική επιτυχία ή να περάσετε ποιοτικό χρόνο με άτομα που έχουν πραγματική αξία για εσάς, είναι ένα κρασί που προορίζεται να το μοιραστείτε με κάποιον που αξίζει.
Στο βίντεο του, ο Μουρίνιο αναφέρει χαρακτηριστικά: «Τώρα μπορείτε να το παραγγείλετε μέσω του συνδέσμου στο bio & story μου».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Noval Property: Στα 11 εκατ. ευρώ η λειτουργική κερδοφορία το α΄εξάμηνο, αυξημένη κατά 17%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις