Business Minds

Nαστάσια Ταμπακοπούλου: Το marketing μέσα από τα νέα ψηφιακά εργαλεία, την τεχνική νοημοσύνη και τα social media

Financialreport.gr

Η Ναστάσια Ταμπακοπούλου.

Η Ναστάσια Ταμπακοπουλου είναι Head of Marketing & Communications στην Prosperty

Έχοντας περάσει στο παρελθόν από εταιρείες όπως η Digital Minds και η Πλαίσιο και ούσα βραβευμένη στον τομέα της, η Ναστάσια Ταμπακοπούλου βρίσκεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια στη θέση της επικεφαλής Marketing και Communications στην εταιρεία τεχνολογίας ακινήτων Prosperty, η οποία πρόσφατα προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με τη Eurobank. Με δεδομένο ότι το real estate στη χώρα μας έκανε άλματα μετά την κρίση και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επενδυτών, η Ναστάσια Ταμπακοπούλου μας εξηγεί το πώς η τεχνολογία, τα social media και ειδικότερα η τεχνητή νοημοσύνη έχουν μεταβάλει τον κλασικό τρόπο προώθησης των ακινήτων. Και μας αποκαλύπτει, δε, ότι δεν είναι σπάνιο να γίνονται πωλήσεις ακινήτων μέσα από τα social media, ακόμα και από το πιο ”ζωντανό” Tik Tok.

Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις του marketing και ποιες από αυτές βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην Prosperty;
Το marketing το 2025 έχει αλλάξει σημαντικά. Βασίζεται περισσότερο στα δεδομένα, αξιοποιεί την τεχνολογία σε βάθος, αλλά παραμένει εξαιρετικά προσανατολισμένο στον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Δεν μιλάμε πια για μαζικές καμπάνιες, αλλά για εμπειρίες που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα, βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς και πάνω απ’ όλα εξατομίκευση. Ο χρήστης σήμερα δε θέλει να τον “βομβαρδίζεις”. Θέλει να νιώθει ότι τον καταλαβαίνεις και ότι προσαρμόζεις την επικοινωνία και τα touchpoints σε εκείνον. Περιμένει επικοινωνία που να βασίζεται στις ανάγκες του, όχι σε υποθέσεις.
Παγκοσμίως βλέπουμε τεράστια στροφή προς το λεγόμενο zero-party data, δηλαδή τα δεδομένα που ο ίδιος ο χρήστης επιλέγει να σου δώσει. Γιατί στη δική μας πλατφόρμα, ο χρήστης μας λέει τι ψάχνει, σε ποιές περιοχές, τι budget διαθέτει, αν τον ενδιαφέρει το ακίνητο για επένδυση ή ιδιοκατοίκηση κ.ο.κ. Από εκεί ξεκινάει όλη η μαγεία. Με τη βοήθεια της έμπειρης ομάδας μας, των συμβούλων ακινήτων και της τεχνητής νοημοσύνης, επεξεργαζόμαστε αυτά τα δεδομένα και δημιουργούμε μία εμπειρία που είναι μοναδική για τον καθένα. Προτάσεις ακινήτων που ταιριάζουν στη ζήτησή τους με τη λογική του matchmaking, προσωποποιημένα email journeys, έξυπνες ειδοποιήσεις, αυτόματη δημιουργία περιεχομένου, ακόμα και content σε διαφορετικές γλώσσες.
Όλα αυτά δεν είναι θεωρία, είναι ήδη ενεργά στην εταιρία μας. Κι αυτό είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής συνεργασίας της ομάδας growth & marketing, η οποία δουλεύει μεθοδικά για να μεταφράσει την τεχνολογία σε πραγματική εμπειρία για τον πελάτη. Και φυσικά, μεγάλο κεφάλαιο είναι και το conversational marketing. Σκεφτείτε ότι, πλέον, ο χρήστης μπορεί να “μιλήσει” με ένα AI virtual assistant και να βρει άμεσα αυτό που θέλει – όχι να ψάχνει ανάμεσα σε 1.000 αποτελέσματα.
Επενδύουμε σε conversational AI για να ενισχύσουμε το engagement και να δώσουμε πραγματική αξία, όχι μόνο πληροφορία. Η πρόκληση σήμερα είναι να είσαι ακριβής, ουσιαστικός και έγκαιρος. Το σωστό μήνυμα, στον σωστό άνθρωπο, την κατάλληλη στιγμή. Και αυτό, στην Prosperty, το πετυχαίνουμε μέσα από τη σύζευξη τεχνολογίας και ανθρώπινης εμπειρίας.

Ο τομέας των ακινήτων είναι αναμφισβήτητα ένας από τους πιο δημοφιλείς για δραστηριοποίηση τα τελευταία χρόνια. Πώς μπορεί το marketing να αναδείξει το προϊόν για ακόμα πιο βελτιωμένες πωλήσεις;
Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζουμε ένα ακίνητο σήμερα έχει αλλάξει ριζικά. Δεν αρκεί πλέον να ανεβάσεις κάποιες φωτογραφίες και να γράψεις μια γενική περιγραφή. Το marketing στον κλάδο των ακινήτων πρέπει να δημιουργεί εμπειρίες, να μιλάει προσωποποιημένα στον κάθε άνθρωπο, με τον σωστό τρόπο για τις δικές του ανάγκες και την κατάλληλη στιγμή. Πλέον, δεν προσεγγίζεις ένα ακίνητο με “τετραγωνικά, περιοχή και budget”. Αυτός είναι ο παλιός τρόπος. Σήμερα, πρέπει πρώτα να καταλάβεις ποιος είναι ο άνθρωπος που θα δει αυτό το ακίνητο. Τι ανάγκες έχει; Τι τον ενδιαφέρει πραγματικά; Τι τον κινητοποιεί να προχωρήσει; Αν είναι επενδυτής, για παράδειγμα, δεν τον αφορά αν είναι απλώς “ένα επενδυτικό διαμέρισμα”. Θέλει να δει αριθμούς: ποιο είναι το ROI, τι θα βγάλει αν το ανακαινίσει και το πουλήσει ή το νοικιάσει βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Θέλει δεδομένα, σενάρια, σύγκριση με την αγορά. Στην Prosperty έχουμε αναπτύξει ακριβώς τέτοια σενάρια και λύσεις: παρουσιάζουμε τα ακίνητα μέσα από επενδυτικές προσεγγίσεις, με δυναμικά εργαλεία, προσωποποιημένες προτάσεις, ακόμα και νομική ετοιμότητα. Δεν πουλάμε τετραγωνικά. Αν όμως απευθυνόμαστε σε ιδιώτη αγοραστή, τότε η προσέγγιση αλλάζει εντελώς. Εκεί θέλεις να χτίσεις συναίσθημα. Θέλεις να τον βοηθήσεις να φανταστεί τη ζωή του μέσα στο σπίτι. Να καταλάβει, γιατί αυτό το ακίνητο ταιριάζει στο lifestyle του και τις σημερινές του ανάγκες. Οι οποίες αύριο μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικές. Πού θα πάει το παιδί του σχολείο, τι συγκοινωνίες έχει κοντά, ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της γειτονιάς αν ζεις εκεί; Το σπίτι διαθέτει ασανσέρ; Χωράει το ασανσέρ ένα παιδικό καρότσι; Οπότε για εμένα, το “κλειδί” είναι η εξατομίκευση. Όσο πιο καλά καταλαβαίνεις το κοινό σου, τόσο πιο αποτελεσματικά μπορείς να αναδείξεις την πραγματική αξία του κάθε ακινήτου. Και αυτό είναι το στοίχημα του σύγχρονου real estate marketing: να μην πουλάς απλώς ένα ακίνητο, αλλά να προσφέρεις μια λύση σε έναν άνθρωπο που θέλει να επενδύσει, να στεγαστεί, να ονειρευτεί.

Τεχνητή νοημοσύνη. Πώς θεωρείτε ότι θα αλλάξει στο μέλλον το marketing στα ακίνητα;
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αρχίσει να μεταμορφώνει τον τομέα του marketing στα ακίνητα, και στην Prosperty βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της εξέλιξης. Ενσωματώνουμε προηγμένες λύσεις AI για να προσφέρουμε πιο προσωποποιημένες, αποδοτικές και αποτελεσματικές εμπειρίες στους πελάτες μας. Σας αναφέρω επτά εργαλεία:
1.Προσωπικός Ψηφιακός Βοηθός (AI Virtual Agent): Κάθε μεσίτης μας σύντομα θα έχει τη δυνατότητα να έχει τον προσωπικό του ψηφιακό βοηθό, που θα τον ενημερώνει για τις ανάγκες του πελάτη, τα ραντεβού, υποχρεώσεις και ευκαιρίες, επιτρέποντάς του να εστιάζει σε αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία: τη σχέση με τον πελάτη.
2. Αυτοματοποιημένα e-mail (Matchmaking): Με βάση τα κριτήρια ζήτησης που καταγράφει ο χρήστης στην πλατφόρμα, όπως περιοχή, τύπος ακινήτου, διαθέσιμο κεφάλαιο ή ακόμα και πρόγραμμα χρηματοδότησης όπως το “Σπίτι μου 2”, η τεχνολογία της Prosperty, εντοπίζει τις καλύτερες αντιστοιχίσεις από το σύνολο των διαθέσιμων listings. Πάνω σε αυτές τις αντιστοιχίσεις, χτίζουμε αυτοματοποιημένες και πλήρως προσωποποιημένες καμπάνιες: τα λεγόμενα Hyper-personalized email Journeys. Ο χρήστης δεν λαμβάνει απλώς μια γενική πρόταση, λαμβάνει ένα προσωποποιημένο μήνυμα που αντικατοπτρίζει ακριβώς την πρόοδό του, το ενδιαφέρον του και τα ακίνητα που ταιριάζουν πραγματικά στις ανάγκες του. Αν, για παράδειγμα, βρίσκεται στο στάδιο αξιολόγησης κατοικιών μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος, το σύστημα το γνωρίζει και του αποστέλλει σχετικό περιεχόμενο. Αυτός ο βαθμός προσωποποίησης δε βελτιώνει μόνο το conversion rate, αλλά ενισχύει και τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Στόχος μας δεν είναι απλώς να πουλήσουμε ένα ακίνητο, αλλά να είμαστε παρόντες στη σωστή στιγμή, με το σωστό μήνυμα.
3. Δυναμικές Διαφημίσεις: Χρησιμοποιούμε AI για τη δημιουργία διαφημίσεων, που προβάλλονται ανάλογα με το προφίλ και τα ενδιαφέροντα του χρήστη, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μας.
4. Lead Scoring: Εφαρμόζουμε αλγοριθμικά μοντέλα για την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών, επιτρέποντάς μας να εντοπίζουμε και να επικεντρωνόμαστε στα πιο “ώριμα” leads, βελτιώνοντας τις πιθανότητες επιτυχούς πώλησης.
5. Αυτόματη Δημιουργία Περιεχομένου: Δημιουργούμε περιγραφές ακινήτων και τίτλων, που είναι ήδη βελτιστοποιημένοι για τις μηχανές αναζήτησης SEO, σε πολλές γλώσσες.Predictive Analytics για το “πότε” και “πού” να στοχεύσουμε.
6.Η τεχνολογία δε βοηθά μόνο στο “ποιος”, αλλά και στο “πότε”, δηλαδή προβλέπει πότε ένας χρήστης είναι πιο πιθανό να κάνει conversion ή σε ποια περιοχή αυξάνεται η ζήτηση, ώστε να προσαρμόζουμε τη στρατηγική μας δυναμικά.
7. Sentiment Analysis στα Social & Reviews: Με την τεχνητή νοημοσύνη αναλύουμε χιλιάδες σχόλια και αναφορές σε social media και Google reviews, ώστε να αναπροσαρμόζουμε την επικοινωνία μας.

Στο ίδιο πλαίσιο, πιστεύετε ότι τα Social media έχουν μεταβάλλει τον κλάδο των ακινήτων;
Τα social media έχουν μετασχηματίσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν, αξιολογούν και τελικά επιλέγουν ακίνητα. Πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok δεν λειτουργούν πλέον απλά ως μέσα προβολής, αλλά σαν βασικά εργαλεία για την αφήγηση ιστοριών, την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και τη δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με το κοινό. Στην Prosperty, έχουμε υιοθετήσει μια στρατηγική προσέγγιση που συνδυάζει την αισθητική με τη λειτουργικότητα. Δημιουργούμε περιεχόμενο που δεν επικεντρώνεται μόνο στα χαρακτηριστικά ενός ακινήτου, αλλά αναδεικνύει τον τρόπο ζωής που αυτό προσφέρει. Μέσω βίντεο και εικονικών ξεναγήσεων, επιδιώκουμε να μεταφέρουμε την εμπειρία του χώρου στον ψηφιακό κόσμο. Επιπλέον, αξιοποιούμε τα social media για την εκπαίδευση του κοινού μας, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές που ενισχύουν την αξιοπιστία μας ως brand. Μέσω στοχευμένων καμπανιών, προσεγγίζουμε το σωστό κοινό στο κατάλληλο timing, οδηγώντας σε ποιοτικά leads και ενισχύοντας το sales funnel μας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι έχουμε πραγματοποιήσει πωλήσεις ακινήτων ακόμα και μέσα από το TikTok. Η συνταγή της επιτυχίας εδώ είναι απλή: Όταν διαθέτεις μια αξιόπιστη πλατφόρμα και προσφέρεις πραγματικά ολοκληρωμένες υπηρεσίες, τότε οι πελάτες σου πρώτα θα σε εμπιστευτούν και έπειτα θα επιλέξουν την εταιρία σου ανεξαρτήτως καναλιού επικοινωνίας. Η εμπιστοσύνη είναι εκείνη που τελικά οδηγεί στην απόφαση αγοράς.

Πρόσφατα η Prosperty ολοκλήρωσε μια συνεργασία με τη Eurobank, ενώ κατά καιρούς έχει προχωρήσει και σε άλλες όπως με τη Dovalue κλπ. Πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν συνέργειες στον τομέα των ακινήτων και αν θεωρείτε ότι βοηθούν στην ανάπτυξη της εταιρείας;
Από τη σκοπιά του marketing και της επικοινωνίας, τέτοιες στρατηγικές συμμαχίες μας δίνουν τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε κοινές δράσεις και στοχευμένες καμπάνιες, οι οποίες προσεγγίζουν αποτελεσματικότερα κοίνα audiences και για τις 2 πλευρές, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα αλλά και το κύρος των υπηρεσιών μας. Παράλληλα, αυτές οι συνέργειες εμπλουτίζουν τις δυνατότητες που προσφέρουμε στους πελάτες μας και συμβάλλουν στην ισχυρότερη εδραίωση του brand μας στην αγορά.

Ποια είναι η Ναστάσια Ταμπακοπούλου
Γεννημένη στην Αθήνα, απόφοιτη των Εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα και του Πανεπιστήμιου Brunel στο Λονδίνο, ξεκίνησε την πορεία της στην εταιρεία Digital minds ως Account Development Manager, ενώ ήταν από τις πρώτες marketing managers που καθιέρωσε το influencer marketing στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια είναι επικεφαλής Marketing και Communications στην εταιρεία τεχνολογίας ακινήτων Prosperty.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu