Επιχειρήσεις

Nico Lazaridi: Ανάπτυξη 8,3% το 2023-Ετοιμάζει premium project στη Μύκονο

O CEO της Nico Lazaridi, Φεδερίκος Λαζαρίδης

Ελαφρά αύξηση στον κύκλο εργασιών το 2023, επενδύσεις που ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ και ένα φιλόδοξο project στο Νησί των Ανέμων

Στρατηγικές κινήσεις για ενίσχυση του αποτυπώματός της σχεδιάζει το επόμενο χρονικό διάστημα η οινοποιία Νico Lazaridi.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 έκλεισε με αύξηση 3,4% φτάνοντας τα 8,3 εκ. ευρώ, την ώρα που συνέχισε τις επενδύσεις, οι οποίες πλέον αγγίζουν το 1,4 εκατ. ευρώ την τελευταία πενταετία.

Η Nico Lazaridi επένδυσε το 2023 σε νέες δεξαμενές

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, αναμένεται έγκριση στο πρόγραμμα «Έξυπνη μεταποίηση» με προϋπολογισμό ποσού 1.820.717,97€ με επιδότηση 1.183.466,66€.

Με την ολοκλήρωση όλων αυτών των προγραμμάτων, οι επενδύσεις πλέον θα ξεπεράσουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα επενδυτικά προγράμματα, τα οποία θα ενισχύσουν την παραγωγή στο οινοποιείο της Καβάλας, την ολοκλήρωση του ιδιαίτερου οινικού project της Μυκόνου, το οποίο ο CEO Φεδερίκος Λαζαρίδης σχεδίαζε, ήδη, από την πανδημία και την εγκατάσταση στο Αμύνταιο.

Eiδικά σε σχέση με τη Μύκονο, πρόκειται για το σχέδιο που θα συνδυάζει ένα boutique οινοποιείο και υποδομές φιλοξενίας στην περιοχή της Άνω Μεράς. Κατά όσα έχουν γίνει, μέχρι τώρα, γνωστά, στο επίκεντρο της παραγωγής θα βρεθούν αποκλειστικά οι λευκές ποικιλίες οίνου των Κυκλάδων.

Σημειώνεται ότι η εν λόγω επένδυση ξεκίνησε να υλοποιείται αρχικά υπό την εταιρεία Οινοποιητική Μυκόνου – εταιρεία συμφερόντων της Nico Lazaridi – πριν από κάποια χρόνια με περίπου το 70% του οινοποιείου να έχει αποπερατωθεί, χωρίς ωστόσο να έχει λειτουργήσει σε ολοκληρωμένη μορφή.

Η υλοποίηση της επένδυσης ξεκινά μέσα στο 2024 και, εκτός απροόπτου, οι πρώτες ετικέτες κρασιών θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2025.

Αύξηση φιαλών και άνοδος του οινοτουρισμού

Σε ανοδική πορεία βρέθηκαν όμως και οι πωλήσεις φιαλών της Nico Lazaridi, καθώς αύξησε κατά 3% τις φιάλες που διακίνησε το 2023 έναντι του 2022.

Παράλληλα, οι εξαγωγές κινήθηκαν στο ίδιο επίπεδο με το 2022, ενώ ο παρατεταμένος καύσωνας μείωσε την κατανάλωση κρασιού και έστρεψε τους καταναλωτές σε άλλες επιλογές προϊόντων.

Ως εκ τούτου, η αύξηση στην κατανάλωση φθηνότερων προϊόντων, μείωσε την κατανάλωση των πιο premium κωδικών.

Εξάλλου, ως προς τον οινοτουρισμό, το 2023 το επισκέψιμο οινοποιείο Νico Lazaridi είχε σχεδόν διπλάσια επισκεψιμότητα και τα έσοδα από την δραστηριότητα του οινοτουρισμού αυξήθηκαν κατά 210% σε σχέση με το 2022.

Το επισκέψιμο οινοποιείο της Nico Lazaridi

Σε αυτό το πλαίσιο και μέσα στο 2024 , σύμφωνα με τη διοίκηση, συνεχίζονται οι επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και σε κτιριακές εγκαταστάσεις.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu