Χρήσιμα συμπεράσματα για τα τροχαία ατυχήματα προκύπτουν από τη στατιστική επεξεργασία των συμβολαίων της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct για το 2021.
Το πρώτο ζητούμενο αφορά αν οι νεότερης ηλικίας ή οι μεγαλύτεροι οδηγοί είναι περισσότερο πιθανόν να τρακάρουν.
Η Hellas Direct χώρισε τις ηλικίες των οδηγών σε δεκαετίες και στη συνέχεια εξέτασε για κάθε μία από αυτές το ποσοστό ατυχημάτων ανά εκατό οχήματα (βλέπε στοιχεία παρατιθέμενου πίνακα).
Σύμφωνα με την εταιρεία, απ’ ό,τι φαίνεται, κάποιες ηλικίες οδηγών είναι λιγότερο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα από κάποιες άλλες. Φαίνεται λοιπόν ότι σχεδόν ισχύει ο «κανόνας» ότι όσο πιο νέος ο οδηγός τόσο πιο πιθανό το τρακάρισμα.
Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία της ίδιας έρευνας είναι τα παρακάτω:
Πρώτον, η Δευτέρα (αρχή της εργάσιμης εβδομάδας) παραμένει η πλέον πιθανή ημέρα για τρακάρισμα, ανεξαρτήτως ηλικίας οδηγού. Τα ποσοστά είναι κοντά και για τις τρεις ηλικιακές ομάδες, 17,8% για τους πιο νέους, 17,48% για τους… νέους που ωριμάζουν, 18,2% για τους μεγαλύτερους.
Δεύτερον, αναφορικά με τις ώρες, οι μεσημεριανές, 12 με 3, είναι οι ώρες με τα περισσότερα τρακαρίσματα για όλες τις ηλικίες (22,6% για τους έως 30 ετών, 24,8% για τους «λίγο» παλιούς, 30 έως 64 ετών και 28,9% για τους άνω των 64 ετών).
Τρίτον, όσο ανεβαίνει η ηλικία των οδηγών τόσο αυξάνει και το ποσοστό των τρακαρισμάτων τις πρωινές ώρες 9 με 12.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jan Κaras: Ο CEO του ΟΠΑΠ επενδύει στην Ελλάδα
- Ασφάλειες: Η αφαίμαξη με τα συμβόλαια υγείας συνεχίζεται – Έφθασαν τα ειδοποιητήρια με νέες αυξήσεις 9%
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις