Στην παραγγελία ναυπήγησης τεσσάρων επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feedermax μεταφορικής ικανότητας 2.800 κιβωτίων προχώρησε ο Όμιλος Τσάκου με τα κορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard.
_x000D_
Τον περασμένο Μάιο ο Όμιλος είχε υπογράψει για τη ναυπήγηση δύο τέτοιου τύπου πλοίων οπότε ο συνολικός τους αριθμός ανέρχεται στα έξι. Τα δύο πρώτα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ δ’ τριμήνου του 2023 έως το α’ τρίμηνο του 2024.
_x000D_
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος ναυπήγησης κυμαίνεται γύρω στα 40 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο μεταφοράς 2.800 κουτιών σε κορεατική γιάρδα.
_x000D_
Τις ίδιες ημέρες που ο Όμιλος Τσάκου έδινε τις παραγγελίες αυτές η Euroseas του Αριστείδη Πίττα έκλεινε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο ίδιων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολικό τίμημα τα 85 εκατομμύρια δολάρια.
_x000D_
Η οικογένεια Τσάκου το 2019 ίδρυσε την εταιρεία διαχείρισης πλοίων Tsakos Conbulk Services, ώστε να βάλει εκεί τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα φορτηγά πλοία της. Η εταιρεία έχει έξι container vessels ενώ πρόσφατα πούλησε τρία στον γαλλικό κολοσσό CMA CGM.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Euronext: Αύξηση 12,6% για τα EBITDA το γ’ τρίμηνο – Στα 169,0 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
- Πιερρακάκης: Επί ΣΥΡΙΖΑ έκλεισαν 77 υποκαταστήματα ΕΛΤΑ και έγιναν 100 εκατ. ευρώ απευθείας αναθέσεις
- Έλι Κοέν: Ξανά στο τραπέζι ο αγωγός αερίου από Ισραήλ μέσω Κύπρου – Ελλάδας
- Lamda: Στις 12 Νοεμβρίου ξεκινάει η δημόσια προσφορά για το 7ετές ομόλογο έως 500 εκατ. ευρώ
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες – Βουτιά 14,5% από Air France – KLM
- Σομαλία: 5 Έλληνες στο πλήρωμα του τάνκερ της Latsco Marine που κατέλαβαν πειρατές
- Πιερρακάκης για κλείσιμο καταστημάτων ΕΛΤΑ: Δεν ήταν μόνο επικοινωνιακό, αλλά και επιχειρησιακό λάθος
- ElvalHalcor: Όγδοη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού δανείου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








