Στην παραγγελία ναυπήγησης τεσσάρων επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feedermax μεταφορικής ικανότητας 2.800 κιβωτίων προχώρησε ο Όμιλος Τσάκου με τα κορεατικά ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard.
_x000D_
Τον περασμένο Μάιο ο Όμιλος είχε υπογράψει για τη ναυπήγηση δύο τέτοιου τύπου πλοίων οπότε ο συνολικός τους αριθμός ανέρχεται στα έξι. Τα δύο πρώτα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ δ’ τριμήνου του 2023 έως το α’ τρίμηνο του 2024.
_x000D_
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος ναυπήγησης κυμαίνεται γύρω στα 40 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο μεταφοράς 2.800 κουτιών σε κορεατική γιάρδα.
_x000D_
Τις ίδιες ημέρες που ο Όμιλος Τσάκου έδινε τις παραγγελίες αυτές η Euroseas του Αριστείδη Πίττα έκλεινε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο ίδιων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολικό τίμημα τα 85 εκατομμύρια δολάρια.
_x000D_
Η οικογένεια Τσάκου το 2019 ίδρυσε την εταιρεία διαχείρισης πλοίων Tsakos Conbulk Services, ώστε να βάλει εκεί τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα φορτηγά πλοία της. Η εταιρεία έχει έξι container vessels ενώ πρόσφατα πούλησε τρία στον γαλλικό κολοσσό CMA CGM.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κινητοποιήσεις αγροτών: Καταγγελία στη Χαλκίδα για την Αστυνομία, που δεν άφησε πολίτη να επισκεφθεί το παιδί του στο νοσοκομείο
- Ρομποτικά ταξί στο Λονδίνο το 2026;
- Dieselgate: Συμβιβασμός 150 εκατ. δολ. για Mercedes
- Ήπιες απώλειες στην προ-εορταστική εβδομάδα για τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Εθνική Τράπεζα: 371.026 ίδιες μετοχές σε στελέχη και προσωπικό
- Foodlink: Αγορά μετοχών από τον πρόεδρο του Δ.Σ.
- Νέο διπλωματικό επεισόδιο ΗΠΑ-Δανίας για τη Γροιλανδία
- Ανδρουλάκης: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δίνει προτεραιότητα στην προσφυγή για τις υποκλοπές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








