Ελλάδα

ΟΣΕ: 20.000 ευρώ για νέο λογότυπο

Financialreport.gr

Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Η κατάσταση ενός προβληματικού οργανισμού δεν αλλάζει με αισθητικές παρεμβάσεις, ούτε με νέες επωνυμίες.

Με απόφαση που δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» (ΑΔΑ: Ψ1Ζ646ΨΧΕΔ-55Ρ) φέρνει ξανά τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος στο προσκήνιο, όχι για την πρόοδο των έργων του, αλλά για την εικόνα του. Ο ΟΣΕ δεσμεύει πίστωση 20.000 ευρώ για τον σχεδιασμό προτάσεων νέου λογοτύπου, επιβαρύνοντας τον λογαριασμό «έξοδα προβολής και διαφήμισης» του προϋπολογισμού του 2025.

Το ελληνικό δημόσιο έχει αποφασίσει ο ΟΣΕ να αλλάξει επωνυμία  σε «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.», αλλά παραμένει ένας οργανισμός ταυτισμένος με χρόνιες παθογένειες: ελλείψεις υποδομών, καθυστερήσεις έργων, και κυρίως ανεπαρκείς εγγυήσεις ασφάλειας. Το δυστύχημα των Τεμπών εξακολουθεί να στοιχειώνει τη δημόσια συζήτηση, υπενθυμίζοντας με τον πιο τραγικό τρόπο την αδυναμία του σιδηροδρομικού δικτύου να διασφαλίσει τις ζωές των επιβατών.

Μέσα σε αυτό το βαρύ κλίμα, η δαπάνη για ένα «νέο logo» φαντάζει σε πολλούς παράδοξη. Η κατάσταση ενός προβληματικού οργανισμού δεν αλλάζει με αισθητικές παρεμβάσεις, ούτε με νέες επωνυμίες. Αλλάζει με έργα, με επενδύσεις στις ράγες, στα συστήματα, στο ανθρώπινο δυναμικό και κυρίως από το πόσο εξυπηρετεί τους πολίτες.

Αναμφίβολα, η επικοινωνιακή πολιτική έχει τη σημασία της, αλλά το ζητούμενο για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα δεν είναι ένα πιο «φρέσκο» brand, αλλά ένα πραγματικά ασφαλές και λειτουργικό δίκτυο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu