Επιχειρήσεις

PepsiCo: Αυξήθηκαν περίπου 1% στα 22,73 δισ. δολάρια τα έσοδα το β΄ τρίμηνο

Financialreport.gr

Όταν η μέση εκτίμηση των αναλυτών προέβλεπε μείωση 0,99% στα 22,28 δισ. δολάρια

Η PepsiCo ανακοίνωσε, καλύτερα από τα αναμενόμενα, τριμηνιαία αποτελέσματα, λόγω της σταθερής ζήτησης για τα αναψυκτικά και τα σνακ της στις ΗΠΑ και σε άλλες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.

Η PepsiCo, όπως και ο αντίπαλός της Coca-Cola, ανταποκρίθηκε σε μια μετατόπιση της καταναλωτικής ζήτησης για πιο υγιεινά ποτά και σνακ, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, όπως η πρόσφατα αποκτηθείσα μάρκα πρεβιοτικών αναψυκτικών Poppi.

«Η επιχείρησή μας παρέμεινε ανθεκτική κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, πλοηγούμενη σε ένα σύνθετο γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους στελέχη της PepsiCo, την οποία μεταδίδει το Reuters.

Ο κλάδος τροφίμων της Βόρειας Αμερικής, ο οποίος φιλοξενεί μάρκες όπως τα Lay’s και Cheetos, σημείωσε βελτίωση στους όγκους, καθώς προσέφερε προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, προσθέτοντας παράλληλα νέες γεύσεις στις δημοφιλείς μάρκες σνακ.

«Οι προσδοκίες ήταν χαμηλές και ενώ τα αποτελέσματα δεν ήταν υπερβολικά ισχυρά, ξεπέρασαν τις προσδοκίες», δήλωσε ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Νικ Μόντι.

Η PepsiCo υποστήριξε τη στρατηγική της για την αντιμετώπιση του πλήγματος στην αλυσίδα εφοδιασμού της, από την εκτεταμένη δασμολογική πολιτική του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμογής της προμήθειας ορισμένων πρώτων υλών.

Οι μετοχές της κατασκευάστριας της Gatorade σημείωσαν άνοδο 2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, καθώς ένα ασθενέστερο δολάριο βοήθησε τη μητρική εταιρεία της Lay’s να προβλέψει μικρότερη ετήσια πτώση κερδών.

Οι διεθνείς δραστηριότητες της PepsiCo αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% των συνολικών καθαρών εσόδων της.

Η εταιρεία αναμένει τώρα ότι τα βασικά κέρδη ανά μετοχή, για ολόκληρο το έτος, θα μειωθούν κατά 1,5%, σε σύγκριση με μια μείωση 3% που αναμενόταν προηγουμένως.

Η μητρική εταιρεία της Quaker Oats διατήρησε την πρόβλεψή της για σταθερά ετήσια βασικά κέρδη σε σταθερή βάση νομίσματος, την οποία μείωσε το περασμένο τρίμηνο, για να ληφθεί υπόψη το πλήγμα στο κόστος της αλυσίδας εφοδιασμού της από τους δασμούς.

Τα οργανικά έσοδα στη μονάδα ποτών της PepsiCo στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν 1% το δεύτερο τρίμηνο, μετά από πτώση 2% την προηγούμενη τρίμηνη περίοδο.

Τα έσοδα της PepsiCo για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά περίπου 1% στα 22,73 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για μείωση 0,99% στα 22,28 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Εξαιρουμένων ορισμένων χρεώσεων απομείωσης, η PepsiCo κέρδισε 2,12 δολάρια ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,03 δολάρια ανά μετοχή.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu