Πιο διεκδικητικοί γίνονται οι Έλληνες καταναλωτές για τα δικαιώματά τους όσο περνούν τα χρόνια. Οι αναφορές των καταναλωτών στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ήταν αυξημένες κατά 43,4% το 2017 σε σχέση με το 2016 και 215% την τριετία 2013-2017, και στον «Συνήγορο του Καταναλωτή» ήταν αυξημένες 123% ανάμεσα στα έτη 2013-2017.
Στο μεταξύ και η εξωδικαστική επίλυση διαφορών κερδίζει έδαφος, καθώς τα αιτήματα διαμεσολάβησης προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή μεταξύ 2016 – 2017 ήταν της τάξεως του 28,2%, ενώ κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ 2013-2017, η αύξηση των αιτημάτων διαμεσολάβησης, ήταν της τάξεως, του 123%.
Αύριο 15 Μαρτίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση στα γραφεία τους.
Στελέχη της Αρχής θα ενημέρωνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, παρέχοντάς τους και πληροφοριακό υλικό, το οποίο εξεδόθη για αυτό τον σκοπό με τίτλο “10 βασικά δικαιώματά σου”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εργοληπτικές εταιρείες: «Εκτελούνται δημόσια έργα το 2025 με τιμές του 2017»
- Παπασταύρου στους εργαζόμενους ΕΥΔΑΠ: «Εν μέσω λειψυδρίας, θα γίνουν νέες μόνιμες προσλήψεις»
- Κωτσόβολος: Με την καμπάνια “Ξέρεις τι ζητάς” υποδέχεται τη Black Friday
- NielsenIQ: Το 40% των τουριστών έκαναν αγορές από σουπερμάρκετ το καλοκαίρι
- ΔΥΠΑ: Ρεκόρ συμμετοχής στην “Ημέρα Καριέρας” στα Ιωάννινα
- SSD: Αναμένεται να γίνουν πολύ πιο ακριβοί λόγω τεχνητής νοημοσύνης
- Πειραιώς: Βλέπει επιπλέον αναβάθμιση σε Baa2 του ελληνικού αξιόχρεου το 2026
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Νέος πρόεδρος του ΔΣ ο Ανδρέας Ταπραντζής
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








