Πιο διεκδικητικοί γίνονται οι Έλληνες καταναλωτές για τα δικαιώματά τους όσο περνούν τα χρόνια. Οι αναφορές των καταναλωτών στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ήταν αυξημένες κατά 43,4% το 2017 σε σχέση με το 2016 και 215% την τριετία 2013-2017, και στον «Συνήγορο του Καταναλωτή» ήταν αυξημένες 123% ανάμεσα στα έτη 2013-2017.
Στο μεταξύ και η εξωδικαστική επίλυση διαφορών κερδίζει έδαφος, καθώς τα αιτήματα διαμεσολάβησης προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή μεταξύ 2016 – 2017 ήταν της τάξεως του 28,2%, ενώ κατά τη χρονική περίοδο μεταξύ 2013-2017, η αύξηση των αιτημάτων διαμεσολάβησης, ήταν της τάξεως, του 123%.
Αύριο 15 Μαρτίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση στα γραφεία τους.
Στελέχη της Αρχής θα ενημέρωνουν τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, παρέχοντάς τους και πληροφοριακό υλικό, το οποίο εξεδόθη για αυτό τον σκοπό με τίτλο “10 βασικά δικαιώματά σου”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργιακές κινητοποιήσεις ετοιμάζει το σωματείο στον σιδηρόδρομο μετά την απόλυση Γενιδούνια
- Μεντβέντεφ για συμφωνία ΗΠΑ-Ουκρανίας για ορυκτά: Ο Τραμπ ανάγκασε το Κίεβο να πληρώσει
- Βολές Μανιατάκη για τις διαδικασίες που ακολουθεί η Βουλή για Τέμπη
- Επιστολή Ευρωβουλευτών σε Μητσοτάκη για το ρόλο Ελλήνων εφοπλιστών στη διακίνηση ρώσικου πετρελαίου
- Κάλπες για δήμους, βαρόμετρο για τα κόμματα, στο Ηνωμένο Βασίλειο
- ΕΥΔΑΠ: Σε αναμονή για τις αναπροσαρμογές στα τιμολόγια και για τον διαγωνισμό για τους νέους υδρομετρητές
- Οι πρώτες αντιδράσεις μετά τη συμφωνία των ΗΠΑ για τα ορυκτά της Ουκρανίας
- Ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων γιόρτασε τα 100 χρόνια του κλάδου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις