Επιχειρήσεις

Prada: Προσέλαβε τον Λάνθιμο για νέο διαφημιστικό με τη Σκάρλετ Γιόχανσον

Financialreport.gr

Ο σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος

Ο Λάνθιμος έχει λάβει πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ για τις ταινίες του

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Γιώργος Λάνθιμος, όταν του ζητήθηκε να δημιουργήσει μια διαφήμιση για μια τσάντα της ιταλικής εταιρείας Prada, θα μετατρεπόταν σε μια σουρεαλιστική ταινία μικρού μήκους με μαγεία, κλοπές από καταστήματα και μια σύγχρονη εκδοχή του Φρανκενστάιν.

Η νέα καμπάνια της Prada για την τσάντα-σήμα κατατεθέν της, Galleria, σκηνοθετείται από τον Οσκαρικό σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο και πρωταγωνιστεί η Scarlett Johansson, η οποία εμφανίζεται ως το πρόσωπο της Galleria για τρίτη φορά.

Με τίτλο Ritual Identities, η ταινία παρουσιάζει το ασυνήθιστο χιούμορ, την παιχνιδιάρικη εικόνα και τις γοτθικές πινελιές που καθορίζουν το στυλ του Λάνθιμου. Σε αυτήν, ο Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες. Ο πρώτος είναι ένας γκουρού που συμβουλεύει για την ολοκλήρωση μιας μυστηριώδους τελετουργίας, με συστατικά όπως «το πρωινό αεράκι – όχι μετά τις 12 το μεσημέρι, όχι πριν τις πέντε το πρωί· το νερό της βροχής που στάζει από μια μη ανθισμένη κερασιά· οι στάχτες μιας μουσικής επένδυσης – μπορεί να είναι οποιοδήποτε τραγούδι που μιλάει για την αγάπη ή τον πόνο· ένα κομμάτι πορσελάνης από ένα σπάνιο, αντίκα κινέζικο βάζο» και «τρεις σταγόνες αίματος που τραβήχτηκαν τη νύχτα».

Εναλλάσσοντας αυτούς τους μονολόγους, βλέπουμε την Johannson να ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη και να απαθανατίζει αυτά τα αντικείμενα σε μια τσάντα Galleria: Κουνώντας ένα δέντρο, κρατώντας την τσάντα της ψηλά στον άνεμο και «κατά λάθος» σπάζοντας ένα βάζο σε ένα κατάστημα με αντίκες πριν βάλει στην τσέπη ένα κομμάτι.

Τέλος, αφού το περιεχόμενο της τσάντας τοποθετηθεί σε μια μυστηριώδη μαύρη σφαίρα, γεννιέται μια τρίτη Johansson, σαν ένα πιο κομψό, καλοντυμένο τέρας του Φρανκενστάιν που ήξερε πώς να υπηρετεί.

Επίσημη πρώτη

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Λάνθιμος συνεργάζεται με την Prada (και η πρώτη φορά που συνεργάζεται με την Johansson), αλλά η μάρκα το συνηθίζει να συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες του κινηματογράφου του 21ου αιώνα.

Η περσινή καμπάνια της Galleria σκηνοθετήθηκε από τον Jonathan Glazer, τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη του The Zone of Interest, ενώ η πρώτη καμπάνια επικεντρώθηκε στην τσάντα, που ξεκίνησε το 2021 και πρωταγωνιστεί ο Hunter Schafer, σκηνοθετήθηκε από τον αγαπημένο της indie ταινίας Xavier Dolan.

Ο Λάνθιμος έχει λάβει πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ για τις ταινίες του, συμπεριλαμβανομένων των The Favourite και Poor Things (για τις οποίες η Olivia Colman και η Emma Stone κέρδισαν το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου, αντίστοιχα).

Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, πρόσφατα έκανε πρεμιέρα στην τελευταία του ταινία, Bugonia, μια μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας για δύο νεαρούς άνδρες που απαγάγουν μια ισχυρή CEO (την οποία υποδύεται η Stone) επειδή νομίζουν ότι είναι εξωγήινη.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu