Συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά περισσότερο από 25% φέτος σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019 προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ζητά ένα πλαίσιο πολιτικής, που θα επιτρέπει στην αγορά να ανακάμψει και να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα η στροφή προς μοντέλα μηδενικών ρύπων.
«Τα τελευταία χρόνια σημαδεύτηκαν από σημαντικά γεγονότα όπως το Brexit, η πανδημία, τα σημεία συμφόρησης στον εφοδιασμό ημιαγωγών και ο πόλεμος στην Ουκρανία, με τον αντίκτυπό του στις τιμές και τη διαθεσιμότητα της ενέργειας. Όλα αυτά υπογραμμίζουν πόσο γρήγορα, πόσο βαθιά και πόσο απρόβλεπτα αλλάζει ο κόσμος μας. Αυτό ισχύει κυρίως στο γεωπολιτικό πλαίσιο, όπου υπάρχουν άμεσες συνέπειες για τη διασυνδεδεμένη παγκοσμίως βιομηχανία μας και τις στενές αλυσίδες αξίας της», αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Τσίπσε.
Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά την πτώση και την μεγάλη αύξηση των πρώτων υλών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να επενδύουν τεράστια ποσά στην ασφάλεια, τις τεχνολογίες και στη βιώσιμη κινητικότητα, θέλοντας να παραμένουν πρωταγωνιστές στα γεγονότα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι των εξελίξεων, καθώς τα επόμενα χρόνια οι αλλαγές θα είναι τεράστιες και το τοπίο της αυτοκίνησης πολύ διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αποχωρεί η διευθύνουσα σύμβουλος της Diageo
- Εκνευρίστηκε ο Τραμπ διότι τον χρεώνουν στη λίστα Επστάϊν
- Πέτρωμα από τον Άρη πουλήθηκε 4,3 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία
- Φωτιά στην κεντρική σκηνή του Tomorrowland
- Ημέρες καλοκαιρινές από την Prada
- ΕΥΔΑΠ: Στις 22 Ιουλίου η αποκοπή του μερίσματος
- Η Aegean πάει Ινδία με νέα Airbus A321neo XLR και κοιτάει κατάματα τον ανταγωνισμό μεγάλων αποστάσεων
- Ευρωπαϊκές αγορές: Απώλειες στη σκιά της πρόθεσης Τραμπ να διώξει τον Πάουελ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις