Ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της εταιρείας σε διαφημιστικά και άλλα σποτ
Η Louis Vuitton πρόκειται να αντικαταστήσει τη Zegna ως εταιρεία ένδυσης της Ρεάλ Μαδρίτης την επόμενη σεζόν, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία του κολοσσού της μόδας με αθλητικό σύλλογο.
Μία συμφωνία που για πολλούς ταιριάζει στο στυλ και την ιδιοσυγκρασία της “βασίλισσας”.
Ο σύλλογος με τους περισσότερους από 20 παίκτες – σταρ θα φοράει το σήμα της εταιρείας, σε σημαντικές ημέρες αγώνων (π.χ. Champions League, Primera Division), διοργανώσεις με απίστευτη τηλεθέαση.
Ηδη, ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της μάρκας τους σε διαφημιστικά και άλλα σποτ.
Προσφέρει όμως κάτι, αυτή η συμφωνία στους φιλάθλους;
Θα μπορούσαν κάποιοι από αυτούς να ταυτιστούν με την Louis Vuitton; Ή μήπως πρόκειται για μία συμφωνία καθαρά επικερδής τόσο για την εταιρεία όσο και για τον σύλλογο της Ισπανίας, ο οποίος ενισχύει το κύρος του και ανοίγει την αγορά σε εύπορους οπαδούς παγκοσμίως;
Οπως και να έχει, πρόκειται για μία άκρως επιτυχημένη εμπορική συμφωνία της Ρεάλ Μαδρίτης, που καταφέρνει να βάλει μία εταιρεία-κολοσσό στην ποδοσφαιρική βιομηχανία ελπίζοντας να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες τόσο για λόγους πρεστίζ όσο και για οικονομικούς…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ιβάν Σαββίδης: «Πακετάρει» τα μέσα ενημέρωσης και ρίχνει νέο χρήμα στο Open
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
- Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον ΑΘΕ και στις σήραγγες Αγ. Κωνσταντίνου – Καμένων Βούρλων
- Κύπρος: Έλαβε αιτήματα για απομάκρυνση πολιτών της ΕΕ από τη Μ. Ανατολή
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις