Ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της εταιρείας σε διαφημιστικά και άλλα σποτ
Η Louis Vuitton πρόκειται να αντικαταστήσει τη Zegna ως εταιρεία ένδυσης της Ρεάλ Μαδρίτης την επόμενη σεζόν, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία του κολοσσού της μόδας με αθλητικό σύλλογο.
Μία συμφωνία που για πολλούς ταιριάζει στο στυλ και την ιδιοσυγκρασία της “βασίλισσας”.
Ο σύλλογος με τους περισσότερους από 20 παίκτες – σταρ θα φοράει το σήμα της εταιρείας, σε σημαντικές ημέρες αγώνων (π.χ. Champions League, Primera Division), διοργανώσεις με απίστευτη τηλεθέαση.
Ηδη, ο σταρ της ομάδας, Τζουντ Μπέλινγκαμ, είναι ο πρεσβευτής της μάρκας τους σε διαφημιστικά και άλλα σποτ.
Προσφέρει όμως κάτι, αυτή η συμφωνία στους φιλάθλους;
Θα μπορούσαν κάποιοι από αυτούς να ταυτιστούν με την Louis Vuitton; Ή μήπως πρόκειται για μία συμφωνία καθαρά επικερδής τόσο για την εταιρεία όσο και για τον σύλλογο της Ισπανίας, ο οποίος ενισχύει το κύρος του και ανοίγει την αγορά σε εύπορους οπαδούς παγκοσμίως;
Οπως και να έχει, πρόκειται για μία άκρως επιτυχημένη εμπορική συμφωνία της Ρεάλ Μαδρίτης, που καταφέρνει να βάλει μία εταιρεία-κολοσσό στην ποδοσφαιρική βιομηχανία ελπίζοντας να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες τόσο για λόγους πρεστίζ όσο και για οικονομικούς…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μυθικό συμβόλαιο ο Ντόντσιτς 165 εκατ. δολ. με Lakers για τρία χρόνια
- Ο Τραμπ απέλυσε αξιωματούχο του υπουργείου Εργασίας επειδή δεν του άρεσαν τα στοιχεία για την απασχόληση
- Θερινές διακοπές: Φιλικά σπίτια και φθηνά πακέτα επιλέγουν οι Ελληνες
- Berkshire Hathaway: Μείωση 4% στα λειτουργικά κέρδη το β’ τρίμηνο 2025
- Τραμπ: Ο Πάουελ πρέπει να παραιτηθεί όπως έκανε η Κούγκλερ
- Αποσωληνώθηκε ο 15χρονος που υπέστη θερμοπληξία
- Γκίκας: Μονάδα αφαλάτωσης στην Ανδρο λόγω λειψυδρίας
- Κυβερνητικές πηγές: Περίεργο ο Ανδρουλάκης να επιτίθεται σε κάποια πανεπιστήμια και σε άλλα όχι
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις