Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε αύξηση στους ετήσιους όγκους παγκόσμιων πωλήσεών της, μετά από μία δύσκολη τετραετία που σημαδεύτηκε από την στρατηγική της επανατοποθέτηση που δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τα εμπόδια που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την έξοδό της από τη ρωσική αγορά, όπως αναφέρει το Reuters.
Η ναυαρχίδα της μάρκας Renault της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα δύο τρίτα των πωλήσεων του ομίλου, κατέγραψε αύξηση 9,4% στις πωλήσεις του 2023 σε 2.235.345 οχήματα, ενώ η φθηνή μάρκα Dacia σημείωσε αύξηση 14,7% την ίδια περίοδο.
Ο όμιλος είδε τους όγκους του να μειώνονται σχεδόν κατά 6% το 2022, ένα έτος που επλήγη σε μεγάλο βαθμό από ελλείψεις chip, αφού σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 3,88 εκατ. αυτοκινήτων και φορτηγών το 2018.
Αφού αντιμετώπισε μια ύφεση σε αρκετές από τις αγορές της, η Renault αποφάσισε να αυξήσει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις μειώνοντας την γκάμα της και εστιάζοντας εκ νέου, υπό την ηγεσία του CEO Luca de Meo, στις πιο κερδοφόρες αγορές και μοντέλα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Tesla: Θα πληρώσει 243 εκατ. δολάρια για αποζημίωση σε θύματα του Autopilot
- Τουρκία: Ανακοίνωσε θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο
- Τήνος: Νέα συνάντηση Μητσοτάκη – Τζόκοβιτς στις διακοπές τους
- NASA: Στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό το πλήρωμα της NASA SpaceX Crew
- Fed: Η παραίτηση Κούγκλερ από το Δ.Σ. ανοίγει θέση για εκλεκτό του Ντόναλντ Τραμπ
- Meta: Πουλάει assets 2 δισ. δολαρίων σε data centers για συγχρηματοδότηση της ΑΙ
- ΓΕΜΗ: “Καμπανάκι” για τις εκκρεμότητες με πρόστιμα από 1/1/2026
- Πολιτική Προστασία: Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σε Αττική, Εύβοια και Κρήτη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις