Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε αύξηση στους ετήσιους όγκους παγκόσμιων πωλήσεών της, μετά από μία δύσκολη τετραετία που σημαδεύτηκε από την στρατηγική της επανατοποθέτηση που δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τα εμπόδια που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την έξοδό της από τη ρωσική αγορά, όπως αναφέρει το Reuters.
Η ναυαρχίδα της μάρκας Renault της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα δύο τρίτα των πωλήσεων του ομίλου, κατέγραψε αύξηση 9,4% στις πωλήσεις του 2023 σε 2.235.345 οχήματα, ενώ η φθηνή μάρκα Dacia σημείωσε αύξηση 14,7% την ίδια περίοδο.
Ο όμιλος είδε τους όγκους του να μειώνονται σχεδόν κατά 6% το 2022, ένα έτος που επλήγη σε μεγάλο βαθμό από ελλείψεις chip, αφού σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 3,88 εκατ. αυτοκινήτων και φορτηγών το 2018.
Αφού αντιμετώπισε μια ύφεση σε αρκετές από τις αγορές της, η Renault αποφάσισε να αυξήσει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις μειώνοντας την γκάμα της και εστιάζοντας εκ νέου, υπό την ηγεσία του CEO Luca de Meo, στις πιο κερδοφόρες αγορές και μοντέλα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Citi: “Βουτιά” 25% ο χρυσός το 2026, μέχρι και τα 2.500 δολάρια
- ΤτΕ: Αυξήθηκε κατά 3,5 δισ. ευρώ η αξία των δανείων που κατέχουν οι servicers το α΄τρίμηνο
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Βαρύ πρόστιμο σχεδόν 400 εκατ. ευρώ από Κομισιόν στην Ελλάδα για παράνομες επιδοτήσεις
- Μέση Ανατολή: Η Κίνα κατηγορεί τον Τραμπ ότι “ρίχνει λάδι στη φωτιά”
- Εθνική: Ανθεκτικές οι ελληνικές ΜμΕ στην διεθνή αβεβαιότητα – Αύξηση 4% στις πωλήσεις το 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,6% των επισκεπτών στα μουσεία το Φεβρουάριο
- Πτωτικά κινείται το Χρηματιστήριο Αθηνών
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση σε διακίνηση επιβατών και οχημάτων στα λιμάνια το δ’ τρίμηνο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις