Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε αύξηση στους ετήσιους όγκους παγκόσμιων πωλήσεών της, μετά από μία δύσκολη τετραετία που σημαδεύτηκε από την στρατηγική της επανατοποθέτηση που δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τα εμπόδια που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και την έξοδό της από τη ρωσική αγορά, όπως αναφέρει το Reuters.
Η ναυαρχίδα της μάρκας Renault της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα δύο τρίτα των πωλήσεων του ομίλου, κατέγραψε αύξηση 9,4% στις πωλήσεις του 2023 σε 2.235.345 οχήματα, ενώ η φθηνή μάρκα Dacia σημείωσε αύξηση 14,7% την ίδια περίοδο.
Ο όμιλος είδε τους όγκους του να μειώνονται σχεδόν κατά 6% το 2022, ένα έτος που επλήγη σε μεγάλο βαθμό από ελλείψεις chip, αφού σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων 3,88 εκατ. αυτοκινήτων και φορτηγών το 2018.
Αφού αντιμετώπισε μια ύφεση σε αρκετές από τις αγορές της, η Renault αποφάσισε να αυξήσει τις φιλοδοξίες της για τις πωλήσεις μειώνοντας την γκάμα της και εστιάζοντας εκ νέου, υπό την ηγεσία του CEO Luca de Meo, στις πιο κερδοφόρες αγορές και μοντέλα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οι επαφές του Κυρ. Μητσοτάκη στη Νέα Υόρκη
- Ο πόλεμος στη Γάζα κυρίαρχο θέμα στη γενική συνέλευση του ΟΗΕ
- Royal Carribean Group: Εταιρεία με κεφάλαιο 8 εκατ. ευρώ ιδρύει ο κολοσσός κρουαζιέρας στην Ελλάδα
- Σεισμός 4,8 Ρίχτερ στο Άγιο Όρος, έγινε αισθητός στη Θεσσαλονίκη
- Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών: Ποινικές ευθύνες στον ΟΠΕΚΕΠΕ γιατί δεν έχουν καταβληθεί €450 εκατ. εφέτος
- Σούμερ για Τραμπ: Βρίσκεται “σε πορεία προς τη δικτατορία” λόγω των παρεμβάσεων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης
- Μπερνάρ Αρνό: Ο φόρος στους δισεκατομμυριούχους θα καταστρέψει την οικονομία
- Βρετανία: H ανακοίνωση του Στάρμερ για την αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτους
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις