Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης.
Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon, εξυπηρετώντας την αναβάθμιση των υπαρχόντων και την ενσωμάτωση νέων προϊόντων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψηφιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμίσουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνοντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τραμπ: «Θα μιλήσω με τον Σι στο τέλος της εβδομάδας – Οι δασμοί δεν θα επανέλθουν στο 145%»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκαναν το 3Χ3 με αέρα από τις αμοιβαίες μειώσεις δασμών ΗΠΑ – Κίνας
- Google: Η ιταλική Moltiply κατέθεσε μήνυση και ζητά αποζημίωση 3 δισ. ευρώ
- Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωση της συναλλαγής Frontier III
- Τραμπ: «Ανοιχτό» το ενδεχόμενο να πάω στην Τουρκία για τις συνομιλίες Ρωσίας – Ουκρανίας
- Eurobank: Αγορά 750.110 ιδίων μετοχών με μέση τιμή 2,4789 ευρώ ανά μετοχή
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Μειωμένα 8,1% στα 26,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το α΄τρίμηνο
- Χρηματιστήριο: Πάνω και από τις 1.770 μονάδες – Νέο «ξέσπασμα» από τις τράπεζες – Ράλι 6,97% από ElvalHalcor
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις