Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης.
Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon, εξυπηρετώντας την αναβάθμιση των υπαρχόντων και την ενσωμάτωση νέων προϊόντων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψηφιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμίσουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνοντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οι δύο λύσεις για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο, που δίνει το υπουργείο Οικονομικών
- Κομισιόν: Κάνει πίσω για την απαγόρευση νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων
- Πεσκόφ: Η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις διαπραγματεύσεις για το ουκρανικό δεν προμηνύει τίποτα καλό
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με απώλειες λόγω πιέσεων στον αμυντικό κλάδο
- ΟΠΑΠ: Γενική Συνέλευση για τη Στρατηγική Συγχώνευση με Allwyn
- Μητσοτάκης: Επιστροφή δύο ενοικίων σε εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές, γιατρούς επαρχίας, ανακαινίσεις με επιδότηση 90%
- Ουγγαρία: Συμφωνία με τις ΗΠΑ για παράδοση 400 εκατ. κυβικών μέτρων LNG ετησίως
- Πιερρακάκης: Στο 2,4% η ανάπτυξη το 2026 και μέση αύξηση 4,5% των εξαγωγών στην τριετία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

