Το αεροδρόμιο βρίσκεται 36 μίλια ανατολικά του κεντρικού Λονδίνου,κοντά στο Essex
Ο όμιλος διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων Carlyle θα αναλάβει τον έλεγχο του αεροδρομίου του Southend μετά τη σύναψη συμφωνίας για την επίλυση μιας διαμάχης σχετικά με ένα δάνειο που χορηγήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το αεροδρόμιο βρίσκεται 36 μίλια ανατολικά του κεντρικού Λονδίνου.
Η εισηγμένη στο Λονδίνο Esken, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Southend, δήλωσε την Τετάρτη ότι συμφώνησε σε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που θα οδηγήσει την Carlyle να μετατρέψει το δάνειο ύψους 193,8 εκατομμυρίων λιρών που χορηγήθηκε για την εγκατάσταση κοντά στην πόλη Essex που βρίσκεται το αεροδρόμιο, σε μερίδιο συμμετοχής 82,5% στην επιχείρηση.

Η Esken, παλαιότερα γνωστή ως Stobart Group θα διατηρήσει συμμετοχή 17,5%, αλλά θα ξεκινήσει ένα σχέδιο διαγραφής των μετοχών της από το Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Επίσης η εταιρεία Esken θα σταματήσει τη λειτουργία της.
Εν τω μεταξύ, το hedge fund Cyrus Capital θα μετατρέψει ένα δάνειο που χορηγήθηκε στην Esken σε μετοχικό κεφάλαιο, κερδίζοντας το νέο μειοψηφικό μερίδιο της εταιρείας στο αεροδρόμιο
«Η Carlyle και η Cyrus έχουν και οι δύο εκτενή εμπειρία στην αεροπορική βιομηχανία και βαθιά γνώση του αεροδρομίου μας. Η δέσμευσή τους για το μέλλον μας προσφέρει βεβαιότητα και σταθερότητα», δήλωσε ο John Upton, διευθύνων σύμβουλος της Southend
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι νέοι ιδιοκτήτες θα επενδύσουν 32 εκατομμύρια λίρες για να εξασφαλίσουν τη μελλοντική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων 5 εκατομμυρίων λιρών που θα αποτελέσει δάνειο- γέφυρα.
Οι Carlyle και Cyrus ανέφεραν σε δήλωση τους ότι η χρηματοδότηση «εξασφαλίζει το μακροπρόθεσμο μέλλον του αεροδρομίου προς όφελος όλων των ενδιαφερόμενων μερών»
Η Esken και η Carlyle βρίσκονται σε διαμάχη από τον Σεπτέμβριο, όταν η αμερικανική εταιρεία κατέθεσε έγγραφα στο ανώτατο δικαστήριο υποστηρίζοντας ότι η Southend είχε παραβιάσει τους όρους ενός δανείου 125 εκατομμυρίων λιρών που είχε χορηγηθεί στο αεροδρόμιο το 2021.
Η Esken υποστήριξε ότι οι κατηγορίες ήταν αβάσιμες και η πρόεδρός της κατηγόρησε την εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων ότι ήθελε να ελέγξει το αεροδρόμιο σε μια «καταστροφική» τιμή.
Η Carlyle είπε ότι είχε κάνει πολλές προσπάθειες για να επιλύσει το θέμα αλλά η Esken είχε παραβιάσει τους όρους του δανείου.
Το αεροδρόμιο αναμένει εφέτος το καλοκαίρι περίπου 500.000 επιβάτες όταν πριν την πανδημία είχε κίνηση 2 εκατομμυρίων επιβατών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- VOLTON A.E.: Ανεστάλη η καταχώριση στο Γ.Ε.ΜΗ. λόγω μη εμπρόθεσμης δημοσίευσης των οικονομικών καταστάσεων
- Θρήνος για Γιασικεβίτσιους: Έφυγε από τη ζωή ο πατέρας της συζύγου του, Άννας Δούκα
- Βρυξέλλες: Στο Συμβούλιο των Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ ο Σ. Παπασταύρου και ο Ν. Τσάφος
- OΛME: Συμμετοχή στην πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 16 Δεκεμβρίου
- Γκιλφόιλ: “Μπορώ να ζήσω και να πραγματοποιήσω το αμερικανικό όνειρο μου εδώ, στην Αθήνα”
- ΙΣΑ: Δεύτερο Μεταπτυχιακό Σεμινάριο “Η ορθολογική διαχείριση των αντιβιοτικών στο νοσοκομείο”
- Χρυσοχοΐδης: Ψευδείς οι καταγγελίες για αστυνομική βία στα αγροτικά μπλόκα
- ΚΑΕ ΠΑΟΚ: Στη Θεσσαλονίκη ο Πάτρικ Μπέβερλι
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








