Τώρα έγινε η πρώτη δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS - Συνεπώς δεν λειτουργούσε τίποτα σωστά στον σιδηρόδρομο όχι απλά μέχρι την τραγωδία των Τεμπών αλλά ούτε μέχρι σήμερα
Στο Υπουργικό Συμβούλιο της Δευτέρας αναμένεται να συζητηθεί το νομοσχέδιο για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2027, η νέα γραμμή από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη, θα έχει παραδοθεί πλήρως λειτουργική στους πολίτες.
Ο νέος Οργανισμός, θα προκύψει από τη συγχώνευση των ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ θα τιτλοφορείται «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.» και θα στηρίζεται σε δύο πυλώνες, το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό και τις τεχνολογίες που θα επιτρέπουν ακόμα και την εύρεση τρένων σε real time.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, βρέθηκε στην πρώτη δοκιμή του συστήματος αυτόματης πέδησης ETCS που πραγματοποιήθηκε στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα
«Παρακολουθήσαμε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, σε τηλεδιοικούμενα τμήματα σιδηροδρομικής γραμμής», ανέφερε.
Η αυτόματη πέδηση ενεργοποιείται όταν η αμαξοστοιχία υπερβαίνει το καθορισμένο όριο ταχύτητας, επιβραδύνεται όταν φτάνει σε πορτοκαλί σηματοδότη, ακινητοποιείται αν ο μηχανοδηγός παραβιάσει τον ερυθρό σηματοδότη, ενώ υπάρχει ενεργό σύστημα αυτόματης πέδησης, σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης καθηκόντων από μεριάς του μηχανοδηγού.
Νέα συστήματα και αξιολόγηση προσωπικού
Στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται αυστηρό σύστημα αξιολόγησης προσωπικού, ενώ θα προβλέπεται και η οριστική απόλυση μετά από επαναλαμβανόμενα λάθη.
Στο 1ο λάθος ο εργαζόμενος θα απομακρύνεται και θα παρακολουθεί υποχρεωτική επανεκπαίδευση, στο 2ο λάθος προβλέπεται στενή παρακολούθηση και περιορισμός αρμοδιοτήτων ενώ στο 3ο λάθος μπορεί να επέλθει οριστική απόλυση.
Επανέρχεται ο Προϊστάμενος αμαξοστοιχίας. Σε κάθε τρένο θα υπάρχει πιστοποιημένος ελεγκτής, υπεύθυνος για την εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας και την παρέμβαση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Με στόχο την ασφάλεια των επιβατών, όλοι οι συρμοί εξοπλίζονται με το σύστημα HEPOS μέσω του οποίου τα τρένα θα έχουν ακρίβεια εντοπισμού έως 5 εκατοστά. Ο πολίτης θα μπορεί να βλέπει πού ακριβώς είναι το τρένο σε πραγματικό χρόνο.
Η νέα εταιρεία θα διοικείται από ανεξάρτητο Διοικητικό Συμβούλιο, που θα έχει τη δυνατότητα να διαθέτει δική του πολιτική για προσλήψεις, μισθούς και αξιολόγηση προσωπικού.
Δημιουργείται ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, μέσω του οποίου θα καταγράφεται σε πραγματικό χρόνο κάθε εντολή κάθε τυχόν παραβίαση αλλά και κάθε αλλαγή στο δίκτυο. Η νέα εταιρία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας Α.Ε.» θα έχει τη συνολική ευθύνη για τα έργα υποδομής και τα έργα ασφάλειας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματοδότηση 13,5 εκατ. ευρώ για στήριξη της δημοσιογραφίας από την ΕΕ
- ΕΕ: Εχει τόσο εμπιστοσύνη στον Τραμπ που ετοιμάζει «Plan B» για ειρηνευτικό σχέδιο και κυρώσεις κατά της Ρωσίας
- Η AKTOR εξαγόρασε και την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις από τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- Παρελθόν από τη Hellenic Train ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας
- Κομισιόν: Ενέκρινε την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Alpha από United και Motor Oil
- Ευρωπαϊκές αγορές: Θετικό κλείσιμο μετά τα στοιχεία για την πτώση του το αμερικανικού ΑΕΠ
- Μπλε Κέδρος: Στα 9,05 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2024
- Yalco – Κωνσταντίνου ΑΕ: Υπέγραψε συμφωνία εξυγίανσης με τους πιστωτές της
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις