Η τουρκική ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων επέκρινε τη γερμανική μάρκα για τη μη χρήση του όρου "γνήσιο δέρμα χοίρου"
Η Τουρκία επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ στην εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas, επειδή δεν ενημέρωσε τους πελάτες ότι η μύτη ενός από τα κορυφαία παπούτσια της ήταν από δέρμα χοίρου.
Η τουρκική ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων επέκρινε τη γερμανική μάρκα για τη χρήση του όρου «γνήσιο δέρμα» στην περιγραφή στον τουρκικό ιστότοπό της για το εξωτερικό μέρος του μοντέλου παπουτσιού «Samba OG», χωρίς να διευκρινίσει ότι ήταν δέρμα χοίρου.
Η ρυθμιστική αρχή τονίζει ότι η χρήση ενός «υλικού αντίθετου με τις θρησκευτικές ευαισθησίες της πλειοψηφίας της κοινωνίας πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα στις διαφημίσεις» για αυτά τα αθλητικά παπούτσια, που τα φορούν σε εμφανίσεις τους τα μοντέλα Κένταλ Τζένερ και Μπέλα Χαντίντ.
Σε μια γνωμοδότησή της το 2020, η Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας (Diyanet) τόνισε ότι «είναι αποδεκτό από όλους σχεδόν τους μουσουλμάνους μελετητές ότι το δέρμα χοίρου δεν μπορεί να καθαριστεί κατά την βυρσοδεψία ή με παρόμοιες διαδικασίες» και ότι επομένως «δεν επιτρέπεται η κατασκευή παπουτσιών ή ρούχων από δέρμα χοίρου ή τρίχες».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μειώθηκαν οι ζημιές της Νέας Τηλεόρασης (Star Channel), της οικογένειας Βαρδινογιάννη
- Η Fed μείωσε το βασικό επιτόκιο των ΗΠΑ κατά 0,25%
- Δημοσκόπηση Pulse: Μισή μονάδα κέρδισε η ΝΔ από τη ΔΕΘ – Στο 24% στην πρόθεση ψήφου
- Τζιρακιάν Profil: Ο Κασπάρ Μπατανιάν νέο ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος στο ΔΣ
- Στις Αττικές Εκδόσεις η διαφημιστική εκμετάλλευση των όψεων του πύργου Πειραιά
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με μεικτά πρόσημα – Άλμα 17% από Puma
- ΕΚΤΕΡ: Αλλαγές στα μεγέθη των οικονομικών καταστάσεων λόγω μερίσματος
- Cenergy: Στα 95 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το α΄εξάμηνο, αυξημένα κατά 69%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις