Επιχειρήσεις

Βασίλης Φουρλής: Το σχέδιο Vision για αναδιάρθρωση των brands και ο στόχος για 750 εκατ. ευρώ το 2027

Ο Πρόεδρος της Fourlis, Βασίλης Φουρλής

Το ΙΚΕΑ εντός της επένδυσης του Ελληνικού θα έχει έκταση 7000 τμ

Ένα συνεκτικό οικοσύστημα brands λιανικής, παράλληλα με υποστηρικτικές υπηρεσίες logistics έχει δομήσει τα τελευταία 4 χρόνια -και εν μέσω covid- ο όμιλος Fourlis, με τον Πρόεδρο του ομίλου Βασίλη Φουρλή να ξεδιπλώνει στο πλαίσιο δημοσιογραφικής εκδήλωσης τους στόχους του και τις προσδοκίες για τα επόμενα χρόνια.

Αυτή η διαδικασία γίνεται παράλληλα με το rebranding του ομίλου, με νέο logo, την τέταρτη αλλαγή από την ίδρυσή του.  Η τελευταία αλλαγή είχε γίνει το 2004, πριν από 20 χρόνια, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο τον Πρόεδρο, με αυτό το σήμα θα πορευθεί ο όμιλος για τα επόμενα 10 χρόνια. 

Αμέσως μετά την κρίση, εκεί γύρω στο 2018, ξεκινήσαμε σαν όμιλος να δομήσουμε ένα σχέδιο για την ανάπτυξή του τα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα δυστυχώς τη δεκαετία που περνούσε την οικονομική κρίση ήταν μια από τις ελάχιστες δεκαετίες που τα επιτόκια ήταν σχεδόν μηδενικά και φθηνής και υψηλής τεχνολογίας. Κάποιες χώρες βοηθήθηκαν και πήγαν μπροστά, ενώ η Ελλάδα είχε βαθιά οικονομική κρίση” ανέφερε στο Financial Report o κ. Φουρλής.

Όπως τόνισε, ο όμιλος προχώρησε στην οικοδόμηση πενταετούς πλάνου, το Vision 2020-2025, το οποίο, όμως λόγω πανδημία μετατέθηκε χρονικά. Ως εκ τούτου, υπήρξε νέο στρατηγικό πλάνο, με στόχο το 2030, ενώ το 2027 υπάρχει η προσδοκία για 750 εκατ. ευρώ πωλήσεις. 

Σύμφωνα με τον κ. Φουρλή το 2020- 2025 έγιναν επενδύσεις σε νέες δραστηριότητες, καθώς και εκσυγχρονισμός υποδομών, ενώ ξεκίνησε η δραστηριότητα της Ηolland and Βarrett και των εταιρειών Τrade Εstates και Τrade logistics. Την ίδια στιγμή τα brands του ομίλου ακολουθούν το καθένα τη δική του πορεία με νέα καταστήματα και ανανεώσεις των ήδη υφιστάμενων.

ΙΚΕΑ: Μικρά και μεγάλα καταστήματα 

Στο brand από τη Σουηδία, τα επόμενο χρόνια έρχεται μείωση εμβαδού καταστημάτων. Ο στόχος, μάλιστα, που έχει τεθεί είναι για έξι μικρότερα ΙΚΕΑ πόλης την προσεχή τριετία, όχι όμως στο κέντρο της Αθήνας, καθώς τα ενοίκια είναι πολύ ακριβά.

Ωστόσο, παραμένουν και τα μεγάλα, μάλιστα θα ανοίξουν τρία τα επόμενα χρόνια: Το 2024 στην Πάτρα, το 2025 στο Ηράκλειο Κρήτης και το 2027 εντός της επένδυσης του Ελληνικού, το οποίο θα έχει έκταση 7000 τμ. Κατά τον κ. Φουρλή, πλέον το 20% των πωλήσεων στο ΙΚΕΑ προέρχεται από το e-shop, ενώ από τον Σεπτέμβριο ξεκίνησαν να γίνονται μειώσεις τιμών.

INTERSPORT: Έμφαση στην εξωστρέφεια

Για το αθλητικό brand του ομίλου, όπως τονίστηκε από τα στελέχη της εταιρείας δίνεται πλέον μεγάλη σημασία στην επέκταση σε Ρουμανία και Βουλγαρία. Θα ανοίξουν φέτος 2 νέα καταστήματα,  το ένα άνοιξε ήδη στη Μυτιλήνη μέσα στον Απρίλιο, και δύο στη Ρουμανία.

Επίσης, θα πραγματοποιηθεί άλλο ένα άνοιγμα, σε μέρος-έκπληξη τους επόμενους μήνες, αναφέρθηκε από την εταιρεία.

Βλέπουμε τώρα ανάπτυξη που θέλαμε και που περιμένουμε δυναμική σε Ρουμανία και Βουλγαρία, με αιχμή του δόρατος το omnichannel και σε αυτές τις χώρες. Το ξεκίνημα φέτος δείχνει ότι οι επενδύσεις εκεί αποδίδουν” τονίστηκε από τον κ. Φουρλή.

Επίσης, κατά όσα αναφέρθηκαν στην εκδήλωση, υπάρχει σκέψη σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας να δημιουργηθεί ένα σύστημα franchise, όπως έκανε η Κωτσόβολος.

Holland & Barrett: Προσεχώς Θεσσαλονίκη και το 2025 Ρουμανία

 Στόχο για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα του brand έχει η Fourlis για την Holland&Barrett που ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελλάδα στις αρχές του 2023. Καταρχάς εκφράζεται ικανοποίηση για τις επιδόσεις και σχεδιάζετε περαιτέρω επέκταση του brand σε Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σύμφωνα με την εταιρεία ανοίγει αυτή την εβδομάδα το κατάστημα στη Νέα Ερυθραία, έπεται αυτό στη Νέα Ιωνία,  ενώ θα ανοίξει και στη Θεσσαλονίκη.

Συνεχίζεται, εξάλλου, η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, σε πολλά καταστήματα της οποίας υπάρχει shop in a shop H&B, την ώρα που σχεδιάζεται και το πρώτο κατάστημα στη Ρουμανία το 2025.

Πάντως, το κατάστημα που σημειώνει τις καλύτερες επιδόσεις είναι αυτό της Νέας Σμύρνης, ενώ σύμφωνα με τα στελέχη της Fourlis, το συγκεκριμένο brand είναι μόνο η αρχή για τη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς πιστεύουν πολύ στη δυναμική της ευεξίας. 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu