Στο ξεκίνημα μίας ακόμη απαιτητικής χρονιάς και σε συνέχεια των δεσμεύσεων που ανακοινώθηκαν το Νοέμβριο του 2022, η METRO ανακοίνωσε σήμερα περαιτέρω αυξήσεις στις μηνιαίες αποδοχές των εργαζομένων της, οι οποίες θα εφαρμοσθούν σε δύο φάσεις μέσα στην τρέχουσα χρονιά, με αναδρομική ισχύ από 1η Ιανουαρίου.
Αναγνωρίζοντας την προσφορά και επιβραβεύοντας τη δέσμευση των ανθρώπων της πρώτης γραμμής, στα My market, τα METRO Cash & Carry και τα Κέντρα Διανομής, οι συγκεκριμένες αυξήσεις έρχονται να συμπληρώσουν το επίπεδο αμοιβών και παροχών των εργαζομένων της εταιρείας, επιβεβαιώνοντας την πρόθεσή της να επενδύει στο Ανθρώπινο Δυναμικό της διαχρονικά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φωτιά στον Άγιο Βασίλειο Βοιωτίας – Ήχησε το 112
- Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι εκτιμήσεις για τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ
- Η OpenAI ανοίγει το GPT-5.6 μόνο σε χρήστες εγκεκριμένους από την κυβέρνηση των ΗΠΑ
- Πιερρακάκης στο L’Espresso: «Τα δύο τρίτα των υπηρεσιών cloud ελέγχονται από αμερικανικούς τεχνολογικούς κολοσσούς»
- FT: Παζάρι Apple με Τραμπ για αγορά τσιπ από κινεζική εταιρεία στη «μαύρη λίστα» του Πενταγώνου
- Ελληνικά αεροδρόμια στα όρια με καθυστερήσεις και απρόοπτα
- Απέπλευσε το πλοίο «Κίσσαμος» από τη Μήλο μετά την προσάραξη
- Οι διασταυρώσεις στα νοκ άουτ του Μουντιάλ μετά την ολοκλήρωση του 7ου ομίλου
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

